Alcoholic Punk
Legacy Member
Jonas89 zei:Ik zie Grant nog terug keren deze week
innige deelneming
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Ik zie Grant nog terug keren deze week
Alcoholic Punk zei:innige deelneming
BuBbA zei:Nee, eigenlijk is het gewoon zielig. Binnenkomen en weigeren zich te excuseren, roepen dat "de fans zich wel zullen bedenken als hij gaat winnen", zwaar op zijn bek gaan en dan komen zagen als hij te horen krijgt dat zijn contract niet zal verlengd worden...
psxman zei:Ok das leuk nieuws,maar ja dieje kleine dikken zegt eig zoveel...
Maar het is wel genieten dat ie het naar buiten brengt da hij er ni meer tegen kan.
Ni teveel woorden aan vuil maken,gewoon wissen da persoontje en verder gaan..
Ik zal de vele songs anti benitez wel missen,het zong zo goed![]()

Arcturus zei:dus ja maakt zo'n "verre" reis om gewoon wat anti-benitez daar te staan zingen.
plezant.

Arcturus zei:dus ja maakt zo'n "verre" reis om gewoon wat anti-benitez daar te staan zingen.
plezant.
mtm zei:Verre reis? Londen is zowat de snelst bereikbare stad van alle Engelse ploegen.
Wat betalen de fans van de Londense clubs hier zoal voor een tripje?
, Champions League = +-30£ (35€
.
, eurotunnel 60euro , parkeren 15 euro en hup je bent er.
moet booken.BuBbA zei:Vervoer: 60€ voor de eurotunnel / aantal personen dat meegaat. Auto is firmawagen, dus naft is gratis.
Tickets: hangt van de match af. Premier League = +-50£ (60€, Champions League = +-30£ (35€
.
That's it. Wij nemen geen hotel of dergelijke maar rijden gewoon direct terug. Het enige wat er dus nog bijkomt is parking in Londen en wat je ginder opdoet aan eten, drinken, shoppen, ...

psxman zei:Mag jij gewoon gratis op en neer met je firma wagen??
Dat zat ik elke 2 weken in london
btw dat laatste wat je opnoemt loopt de laatste tijd ok telkens mooi hoog op,eten drinken en idd shoppen pff


psxman zei:Nee niet iedereen kijkt alleen maar motd of de samenvattingen hier of daar he
Als je hier wat meer in dat topic kwam wist je dat ik geregeld ga zien...
En ik kan u garanderen dat er wel degelijk en veel gezongen word,al staan ze 2-0 voor.
Het is niet enkel bv na een tegengoal of een achterstand.
En als je er tussen staat hoor je trouwens nog andere gezangen dan de gekende "benitez you're not welcome here" en "you don't know what you're doing"...
Zijn altijd wel leuke personen die iets ter plaatse verzinnen en dan word meegezongen door een man of 15..
Maar dat laatste hoor je natuurlijk niet op de populaire MOTD en streams en media.
mtm zei:Ik heb dus de indruk van jullie zowat de helft betalen van wat ik moet betalen om naar Liverpool te gaan. De laatste keer kostte het mij 310 euro voor bus+ticket+hotel. En ginder nog een hoop ponden opgedaan aan eten en drinken.