Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rizla +

Legacy Member
BuBbA zei:
Nee, eigenlijk is het gewoon zielig. Binnenkomen en weigeren zich te excuseren, roepen dat "de fans zich wel zullen bedenken als hij gaat winnen", zwaar op zijn bek gaan en dan komen zagen als hij te horen krijgt dat zijn contract niet zal verlengd worden...

Ok hij heeft meteen hommeles gehad met de Chelsea fans, iets uit zijn Liverpool periode was het? Dat een deel van de fans iets niet graag vergeten vind ik normaal. Maar zijn prestaties waren toch niet zo slecht? Ik zie weinig of geen wedstrijden maar die indruk had ik toch niet echt. Soit prestatie en trots kan je in het voetbal nauwelijks gescheiden houden Rafa. Voor sommigen primeert trots. Waarom niet natuurlijk.

eurowarriors

Legacy Member
Hopen dat Benitez snel weg is bij Chelsea, een bepaalde club uit Oost-Spanje zou hem graag terugwillen in de zomer. :applause: Mensen vergeten vaak dat het Benitez was die de huidige 4-2-3-1 heeft uitgevonden in het voetbal, tactisch meesterbrein, helaas zat het bij zijn laatste twee ploegen zo tegen.

psxman

Legacy Member
1437ye.jpg


:D

Cuth

Legacy Member
psxman zei:
Ok das leuk nieuws,maar ja dieje kleine dikken zegt eig zoveel...
Maar het is wel genieten dat ie het naar buiten brengt da hij er ni meer tegen kan. :)
Ni teveel woorden aan vuil maken,gewoon wissen da persoontje en verder gaan..


Ik zal de vele songs anti benitez wel missen,het zong zo goed:)

Zat jij dan te zingen achter je pc?

psxman

Legacy Member
Nee niet iedereen kijkt alleen maar motd of de samenvattingen hier of daar he;)
Als je hier wat meer in dat topic kwam wist je dat ik geregeld ga zien...

En ik kan u garanderen dat er wel degelijk en veel gezongen word,al staan ze 2-0 voor.
Het is niet enkel bv na een tegengoal of een achterstand.
En als je er tussen staat hoor je trouwens nog andere gezangen dan de gekende "benitez you're not welcome here" en "you don't know what you're doing"...
Zijn altijd wel leuke personen die iets ter plaatse verzinnen en dan word meegezongen door een man of 15..
Maar dat laatste hoor je natuurlijk niet op de populaire MOTD en streams en media.

Arcturus

Legacy Member
dus ja maakt zo'n "verre" reis om gewoon wat anti-benitez daar te staan zingen.
plezant.

psxman

Legacy Member
Arcturus zei:
dus ja maakt zo'n "verre" reis om gewoon wat anti-benitez daar te staan zingen.
plezant.

Dat is slechts 1/10 van wat je daar beleefd,mss 1/20 om correct te zijn:lol:

mtm

Legacy Member
Arcturus zei:
dus ja maakt zo'n "verre" reis om gewoon wat anti-benitez daar te staan zingen.
plezant.

Verre reis? Londen is zowat de snelst bereikbare stad van alle Engelse ploegen.


Wat betalen de fans van de Londense clubs hier zoal voor een tripje?

Bubba

Legacy Member
mtm zei:
Verre reis? Londen is zowat de snelst bereikbare stad van alle Engelse ploegen.


Wat betalen de fans van de Londense clubs hier zoal voor een tripje?

Vervoer: 60€ voor de eurotunnel / aantal personen dat meegaat. Auto is firmawagen, dus naft is gratis.
Tickets: hangt van de match af. Premier League = +-50£ (60€), Champions League = +-30£ (35€).

That's it. Wij nemen geen hotel of dergelijke maar rijden gewoon direct terug. Het enige wat er dus nog bijkomt is parking in Londen en wat je ginder opdoet aan eten, drinken, shoppen, ...

Kenneke10

Legacy Member
Als je iets om uw club geeft doe je zo een gezangen/ spandoeken niet beter wat inzetten om positief te supporteren.

psxman

Legacy Member
Idd, thuis match chelsea is gelijk aan.

bak naft (100€) , eurotunnel 60euro , parkeren 15 euro en hup je bent er.
Ow ja,het dure ticket nog en de dure pinten en hot dogs in het stadion..

De miserie begint pas wanneer je de aways begint te doen,vervelende verkoop dagen en dikwijls veel te late zekerheid waardoor je dure vluchten,treinen,boten...:) moet booken.
Als ik van liverpool,manchester of everton ofzo supporter had geweest had ik wss niet zo dikwijls gegaan of gewoon beter georganiseerd in grotere groep.

Maar ja voor de belgen/nederlanders die voor bv liverpool,manchester en everton en dergelijke zijn worden de away trips dan weer aantrekkelijker,als je ziet hoeveel keer zij naar Londen of omliggend mogen..Dat zijn toch wel een aantal leuke away trips,inclusief een stad als londen.

psxman

Legacy Member
BuBbA zei:
Vervoer: 60€ voor de eurotunnel / aantal personen dat meegaat. Auto is firmawagen, dus naft is gratis.
Tickets: hangt van de match af. Premier League = +-50£ (60€), Champions League = +-30£ (35€).

That's it. Wij nemen geen hotel of dergelijke maar rijden gewoon direct terug. Het enige wat er dus nog bijkomt is parking in Londen en wat je ginder opdoet aan eten, drinken, shoppen, ...


Mag jij gewoon gratis op en neer met je firma wagen??
Dat zat ik elke 2 weken in london:p
btw dat laatste wat je opnoemt loopt de laatste tijd ok telkens mooi hoog op,eten drinken en idd shoppen pff

Bubba

Legacy Member
psxman zei:
Mag jij gewoon gratis op en neer met je firma wagen??
Dat zat ik elke 2 weken in london:p
btw dat laatste wat je opnoemt loopt de laatste tijd ok telkens mooi hoog op,eten drinken en idd shoppen pff

Ja, geen probleem. :p

En moest ik genoeg volk kennen om maandelijks ofzo te gaan, dan deed ik dat ook wel. :p

Cuth

Legacy Member
psxman zei:
Nee niet iedereen kijkt alleen maar motd of de samenvattingen hier of daar he;)
Als je hier wat meer in dat topic kwam wist je dat ik geregeld ga zien...

En ik kan u garanderen dat er wel degelijk en veel gezongen word,al staan ze 2-0 voor.
Het is niet enkel bv na een tegengoal of een achterstand.
En als je er tussen staat hoor je trouwens nog andere gezangen dan de gekende "benitez you're not welcome here" en "you don't know what you're doing"...
Zijn altijd wel leuke personen die iets ter plaatse verzinnen en dan word meegezongen door een man of 15..
Maar dat laatste hoor je natuurlijk niet op de populaire MOTD en streams en media.

Als jij echt vaak gaat kijken heb ik niets gezegd. Het is gewoon gemakkelijker om aan te nemen dat niemand hier vaak naar zijn favoriete club gaat kijken dus heb ik dat meteen op u toegepast, ten onrechte zo blijkt.
Ik spreek mij niet uit over de sfeer in de stadions in Engeland aangezien ik daar nog nooit ben gaan kijken. Vraag mij bijvoorbeeld niet welke club fanatieke supporters heeft want zoiets weet ik niet omdat ik er simpelweg nog nooit ben geweest.

mtm

Legacy Member
Ik heb dus de indruk van jullie zowat de helft betalen van wat ik moet betalen om naar Liverpool te gaan. De laatste keer kostte het mij 310 euro voor bus+ticket+hotel. En ginder nog een hoop ponden opgedaan aan eten en drinken.

chomo

Legacy Member
mtm zei:
Ik heb dus de indruk van jullie zowat de helft betalen van wat ik moet betalen om naar Liverpool te gaan. De laatste keer kostte het mij 310 euro voor bus+ticket+hotel. En ginder nog een hoop ponden opgedaan aan eten en drinken.

kanik mij idd wel voorstellen. newcastle heeft mij ook ook 280 euro gekost zonder opdoen ter plekke. prijs incl. hotel, ticket, bus, tunnel en parking. gewone trip naar the bridge is gemiddeld 120 euro ( bus, tunnel,ticket, parking)

St0wned

Legacy Member
Kzou ook wel graag eens een matchke bekijken van Liverpool maar dan gaat de vriendin ook mee willen en met 2 is dat dus ongeveer 800 euro dat ge kwijt zijt. duur weekend dus :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan