Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Holtby heeft nog niet echt kunnen overtuigen, ma ok geef hem wat tijd. Maar momenteel zou ik Sigurdsson wel eens willen zien starten. Het begon pas te draaien toen hij inkwam. Ook de belangrijke gelijkmaker gemaakt. Ben er wel fan van, van zo'n soort speler.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Hekje# zei:
Holtby heeft nog niet echt kunnen overtuigen, ma ok geef hem wat tijd. Maar momenteel zou ik Sigurdsson wel eens willen zien starten. Het begon pas te draaien toen hij inkwam. Ook de belangrijke gelijkmaker gemaakt. Ben er wel fan van, van zo'n soort speler.

Sigurdson heeft sowieso meer ervaring als Holtby al zou ik die zeker wel nog tijd en kansen geven. Zit iet in.

Hekje#

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Sigurdson heeft sowieso meer ervaring als Holtby al zou ik die zeker wel nog tijd en kansen geven. Zit iet in.

Jup, zie ook wel talent in Holtby, maar ik zou op deze moment andersom spelen. Holtby op de bank met invalbeurten en Sigurdsson op zijn plaats laten starten. En zolang Defoe niet terug is Dempsey vooraan, en Adebayor terug naar Togo sturen.

Kenneke10

Legacy Member
Vandaag lukaku zen goal gezien van dit weekend, de goal opzich is niet zo mooi met beetje geluk.
Maar met zo een kracht een uithoudings vermogen , klasse .

Zal stilaan men woorden moeten terug nemen tov lukaku hij is echt sterk bezig nu.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Lukaku is inderdaad niet slecht bezig, al vind hem ik op bepaalde punten (nog) niet sterk genoeg om echt top te zijn.
Maar zou sowieso wel voor veel ploegen in de PL een aanwinst zijn.

kwistenbiebel

Legacy Member
Zolang hij er aan blijft werken en progressie maakt zie ik hem wel top zijn binnen een paar jaar. Maar volgend seizoen bij Chelsea spelen zou (weer) de verkeerde keuze zijn hoewel ik hem niet graag bij West Brom zie blijven. Hij zou eigenlijk naar een "grotere" ploeg moeten gaan waar hij zo goed als permanent moet spelen.

waffel

Legacy Member
Op zijn 16 was hij al topscoorder in Belgie en scoorde hij in de Europa League hé.



:unsure:

Logos

Legacy Member
Feit is dat hij sterk bezig is maar 't gaat er hem uiteraard om dat hij dit niveau kan aanhouden (en doortrekken naar de RD). Sowieso moet hij volgend seizoen bij WBA blijven of een kleine stap hogerop (Everton, Tottenham? zeg maar wat) maken en opnieuw bevestigen. Ben heel erg benieuwd hoe hij gaat evolueren. Hij is nog ontzettend jong en dat spreekt in zijn voordeel, ondanks zijn "verloren" jaar. Hopen op het beste!

Runkle

Legacy Member
Lukaku naar Tottenham? Naar een concurrent en rivaal? Goed zot.

Lukaku mag wel niet bij WBA blijven en moet volgend jaar inderdaad een stapje hoger.

Hannibal

Legacy Member
Als WBA europees voetbal haalt kan hij daar gerust nog een seizoentje spelen hoor.

Hannibal

Legacy Member
Volgens sporza geeft de 7de plaats waar zij momenteel op staan recht op een plaats in de Europa League.
Vandaar.

TheRedDevils

Legacy Member
Hannibal zei:
Volgens sporza geeft de 7de plaats waar zij momenteel op staan recht op een plaats in de Europa League.
Vandaar.

Hangt er van af wie de FA Cup / League Cup wint hé! Moet iemand uit de top 5 (6, hangt er van af) zijn. Dus Swansea won de league cup dus 7de plaats = geen EL voorlopig denk ik ?

There are essentially seven places in European football available for the EPL. Top four get the Champions League, fifth gets the Europa League and the other two Europa League places go to the winners of the two domestic cups (League Cup and FA Cup)
The "top six" do not automatically get European football. Lets assume that 1-4 qualify for the CL from their league position only (i.e. not as a result of winning it that season) and fifth place qualifies for the Europa League in the same way. If fifteenth in the League wins the FA Cup and say even a team from the Championship wins the League Cup then those are the teams that qualify. If the teams that finish in fifth and sixth have won both the cups, then a place in the Europa League (that vacated by fifth) goes to seventh. In simple terms, three teams qualify. Which teams they are depends on winners of the domestic cups.

mtm

Legacy Member
BuBbA zei:
Echt eh, wat een idioot. :')

Natuurlijk vindt gij dat.

Rafa Benitez Rant After Fa Cup Game Middlesbrough v Chelsea - YouTube


Niet slim om te zeggen maar wel volledig de waarheid. De fans zijn meer bezig met het uitfluiten van Benitez dan met hun eigen team te ondersteunen. Ik zie u dan weer 'idioot' en 'achterlijk' zeggen omwille van perfect begrijpelijke en menselijke emotie. Benitez is niet immuun voor kritiek, hij heeft het uiteindelijk nog lang volgehouden zonder er ook maar een woord over te reppen. De bom moest ooit barsten. Dit staat trouwens volledig los van prestaties of de vorm van de ploeg.

Binnenkort kunnen ze daar weer met hun plastieken vlagjes zwaaien, perfect.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan