Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
mtm zei:
Natuurlijk vindt gij dat.

Rafa Benitez Rant After Fa Cup Game Middlesbrough v Chelsea - YouTube


Niet slim om te zeggen maar wel volledig de waarheid. De fans zijn meer bezig met het uitfluiten van Benitez dan met hun eigen team te ondersteunen. Ik zie u dan weer 'idioot' en 'achterlijk' zeggen omwille van perfect begrijpelijke en menselijke emotie. Benitez is niet immuun voor kritiek, hij heeft het uiteindelijk nog lang volgehouden zonder er ook maar een woord over te reppen. De bom moest ooit barsten. Dit staat trouwens volledig los van prestaties of de vorm van de ploeg.

Binnenkort kunnen ze daar weer met hun plastieken vlagjes zwaaien, perfect.

Nee, eigenlijk is het gewoon zielig. Binnenkomen en weigeren zich te excuseren, roepen dat "de fans zich wel zullen bedenken als hij gaat winnen", zwaar op zijn bek gaan en dan komen zagen als hij te horen krijgt dat zijn contract niet zal verlengd worden...

Jonas89

Legacy Member
Ik hoop nu alleen 1 ding dat hij die paar maand nog "inzet" voor de PLOEG, maja, waarom zou hij...

Clouds&Cereals

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik hoop nu alleen 1 ding dat hij die paar maand nog "inzet" voor de PLOEG, maja, waarom zou hij...

Denk dat hij zijn laatste match als coach van Chelsea erop heeft zitten.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Denk dat hij wel nog wil blijven maar dat het hem onmogelijk wordt gemaakt. Hij was al niet populair, wat moet dat nu geven?

mtm

Legacy Member
Fans houden er gewoon van om alles en iedereen te bekritiseren en zelfs verwensingen te maken, maar als het in de andere richting gebeurt, voelen ze zich plots enorm beledigd. Dat geldt niet alleen voor Chelsea overigens.

In de stadions heb ik nog geen enkele vorm van kritiek gezien/gehoord op Abramovich terwijl hij de hoofdschuldige is. Dat zorgt ervoor dat er met de Chelsea-fans wordt gelachen vanuit andere clubs. Ieder jaar opnieuw kermis in de barak maar ondertussen verder dromen van spelers zoals Cavani of Falcao, tja...

Bubba

Legacy Member
Jonas89 zei:
Zei toch in mei ?

Rafael Benitez has said he will leave Chelsea in May

Zijn contract loopt tot einde van het seizoen, maar dat wil niet zeggen dat hij zijn ontslag niet sneller kan krijgen. ;)

Het is wachten op de announcement op de Chelsea website. ;)

Philharmoniker

Legacy Member
mtm zei:
Fans houden er gewoon van om alles en iedereen te bekritiseren en zelfs verwensingen te maken, maar als het in de andere richting gebeurd, voelen ze zich plots enorm beledigd. Dat geldt niet alleen voor Chelsea overigens.

In de stadions heb ik nog geen enkele vorm van kritiek gezien/gehoord op Abramovich terwijl hij de hoofdschuldige is. Dat zorgt ervoor dat er met de Chelsea-fans wordt gelachen vanuit andere clubs. Ieder jaar opnieuw kermis in de barak maar ondertussen verder dromen van spelers zoals Cavani of Falcao, tja...

Ge hebt gelijk, maar in dit geval gaat wel om een trainer die krijgt wat hij toekomt. Zijn gezeik over de jaren heen tov chelsea en de fans was overbodig en dat wordt nu gewoon gecompenseerd. Ge oogst wat ge zaait.

En welke valabele kritiek kunt ge uiten op Roman?

chomo

Legacy Member
mtm zei:
Fans houden er gewoon van om alles en iedereen te bekritiseren en zelfs verwensingen te maken, maar als het in de andere richting gebeurt, voelen ze zich plots enorm beledigd. Dat geldt niet alleen voor Chelsea overigens.

In de stadions heb ik nog geen enkele vorm van kritiek gezien/gehoord op Abramovich terwijl hij de hoofdschuldige is. Dat zorgt ervoor dat er met de Chelsea-fans wordt gelachen vanuit andere clubs. Ieder jaar opnieuw kermis in de barak maar ondertussen verder dromen van spelers zoals Cavani of Falcao, tja...

Part 1 : correct

Part 2 : zever in pakskes. Wa weet gij wat er gezongen wordt in het stadion? Zit gij tussen die Chelsea fans mss? Ikzelf zit regelmatig tussen die mannen, zowel thuis als uit en ik heb dit seizoen al vele keren het volgende horen zingen : " Is this what you want, is this what you want??? Roman Abramovich is this what you want..." Hoezo is dat geen kritiek??? Iedereen bij ons weet wat we te danken hebben aan Roman, daar moeten we ni over beginnen zeveren maar er is wel degelijk aardig wat kritiek op zijn omgang met managers. Neem daar de aanstelling van Benitez nog eens bij en dan weet je het wel.

Bubba

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wie gaan ze nu nog vinden... :p

Eender wie... Of niemand... Veel maakt het niet uit. Benitez is onbekwaam en krijgt geen respect van fans, spelers of club. Zeker na gisterenavond. Zo iemand laten blijven maakt het alleen maar erger.

Soler

Legacy Member
chomo zei:
Part 1 : correct

Part 2 : zever in pakskes. Wa weet gij wat er gezongen wordt in het stadion? Zit gij tussen die Chelsea fans mss? Ikzelf zit regelmatig tussen die mannen, zowel thuis als uit en ik heb dit seizoen al vele keren het volgende horen zingen : " Is this what you want, is this what you want??? Roman Abramovich is this what you want..." Hoezo is dat geen kritiek??? Iedereen bij ons weet wat we te danken hebben aan Roman, daar moeten we ni over beginnen zeveren maar er is wel degelijk aardig wat kritiek op zijn omgang met managers. Neem daar de aanstelling van Benitez nog eens bij en dan weet je het wel.
Doucement. Iedereen heeft recht op zijn mening en jouw commentaar komt nogal agressief over.

BeeLz

Legacy Member
BuBbA zei:
Eender wie... Of niemand... Veel maakt het niet uit. Benitez is onbekwaam en krijgt geen respect van fans, spelers of club. Zeker na gisterenavond. Zo iemand laten blijven maakt het alleen maar erger.

Maar Benitez heeft nooit respect gekregen of tijd gehad om zich te bewijzen. Dat wist hij uiteraard op voorhand maar als je supporters tijdens de match meer bezig zijn met de manager uit te schijten ipv hun team te steunen dan kan je niet verwachten dat het goed loopt. Dat je kritiek hebt op Benitez is terecht, maar fans moeten dat na de match doen, niet tijdens de match.

mtm

Legacy Member
chomo zei:
Part 1 : correct

Part 2 : zever in pakskes. Wa weet gij wat er gezongen wordt in het stadion? Zit gij tussen die Chelsea fans mss? Ikzelf zit regelmatig tussen die mannen, zowel thuis als uit en ik heb dit seizoen al vele keren het volgende horen zingen : " Is this what you want, is this what you want??? Roman Abramovich is this what you want..." Hoezo is dat geen kritiek??? Iedereen bij ons weet wat we te danken hebben aan Roman, daar moeten we ni over beginnen zeveren maar er is wel degelijk aardig wat kritiek op zijn omgang met managers. Neem daar de aanstelling van Benitez nog eens bij en dan weet je het wel.

Sta me toe om daar sceptisch tegenover te staan. Vele keren? Geloof ik niets van, zulke zaken worden gewoonlijk door de media belicht. Het is niet voor niets dat alle journalisten dezelfde opmerking op twitter maken: Roman verziekt de boel op trainersvlak maar er komt geen kritiek op. Spreekkoren krijgen altijd de volle aandacht dus er zal hier en daar wel een klein groepje zulke zaken roepen. Blijft een groot verschil met het en masse uitfluiten van uw eigen trainer.


Nog eens: ik heb er geen problemen mee dat Benitez niet aanvaard wordt, dat is volkomen logisch. Maar wanneer uw fans meer bezig zijn met dat te uiten dan met het ondersteunen van hun eigen team, gaat heel uw geloofwaardigheid als 'supporter' de dieperik in. Net zoals er een deel zijn die roepen naar Abramovich met 'we want our club back'. Back naar wat? Middelmatigheid? Kom zeg.

Bubba

Legacy Member
BeeLz zei:
Maar Benitez heeft nooit respect gekregen of tijd gehad om zich te bewijzen. Dat wist hij uiteraard op voorhand maar als je supporters tijdens de match meer bezig zijn met de manager uit te schijten ipv hun team te steunen dan kan je niet verwachten dat het goed loopt. Dat je kritiek hebt op Benitez is terecht, maar fans moeten dat na de match doen, niet tijdens de match.

Had hij het zelf beter aangepakt bij zijn komst naar Chelsea, dan had dat protest al nooit zo heftig geweest of zo lang blijven duren. Als hij echter al direct begint met flauwe praatjes en dergelijke dan moet hij niet klagen achteraf.

Dat van tijdens de match is ook maar flauwekul hé, wat spandoeken en eens zingen tijdens de match =/= meer bezig zijn met de manager te beklagen.

psxman

Legacy Member
Ok das leuk nieuws,maar ja dieje kleine dikken zegt eig zoveel...
Maar het is wel genieten dat ie het naar buiten brengt da hij er ni meer tegen kan. :)
Ni teveel woorden aan vuil maken,gewoon wissen da persoontje en verder gaan..


Ik zal de vele songs anti benitez wel missen,het zong zo goed:)

mtm

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat van tijdens de match is ook maar flauwekul hé, wat spandoeken en eens zingen tijdens de match =/= meer bezig zijn met de manager te beklagen.

:D Die opmerking is zoals het zonlicht ontkennen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan