Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
mtm zei:
Ik heb dus de indruk van jullie zowat de helft betalen van wat ik moet betalen om naar Liverpool te gaan. De laatste keer kostte het mij 310 euro voor bus+ticket+hotel. En ginder nog een hoop ponden opgedaan aan eten en drinken.

Ik heb in november (eerste, maar zeker niet de laatste Liverpool trip) dit betaald:

- Ticket: 56 euro
- Vlucht: 70 euro
- Hostel: 70 euro (2 nachten)
- Stadium Tour: 19 euro
- Parking Schiphol: 10 euro
- Eten/Drinken/Ontbijt: ...

We waren met 4, dit zijn de kosten per man.
Vlucht + Hostel + Match: 206 euro.

Ik heb wel een firmawagen, dus de trip naar Schiphol was gratis.

Om die tickets te kunnen bestellen hebt ge wel een Membership Card nodig (één per ticket, max 4 tickets samen). Die kost iets van 30 euro per jaar.
Aan tickets geraken is dan nog geen zekerheid, die worden in een Member Sale verkocht.

St0wned zei:
Kzou ook wel graag eens een matchke bekijken van Liverpool maar dan gaat de vriendin ook mee willen en met 2 is dat dus ongeveer 800 euro dat ge kwijt zijt. duur weekend dus :/

Met drank enal zal ik wrs een 300 euro of meer opgedaan hebben, maar 't is elke cent waard :D.

Conclusie: ik ga proberen volgend seizoen een topmatch bij te wonen (Chelsea, Tottenham, Arsenal, ...). Match tegen Man U is quasi onmogelijk, spijtig genoeg.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Als je iets om uw club geeft doe je zo een gezangen/ spandoeken niet beter wat inzetten om positief te supporteren.

Op zich wel maar als ge om uw club geeft laat ge ook wel merken wat er "misloopt".
Bij ons was er ook veel protest onder Avram Grant. En terecht.

Vorig jaar ook. Resultaten waren wel ok maar het was niet om aan te zien (en ngo altijd niet) onder Allardyce. Vorig jaar werd er ook vaak sarcastisch gezongen "we play on the ground, we play on the ground, west ham united, we play on the ground" om het systeem van lange ballen vooruit pompen te hekelen.

Zo'n zaken willen nog niet zeggen dat je niet achter de ploeg staat.

Runkle

Legacy Member
BuBbA zei:
Ja, geen probleem. :p

En moest ik genoeg volk kennen om maandelijks ofzo te gaan, dan deed ik dat ook wel. :p

Ik ben anders wel geïntresseerd :unsure:.

Wil zelf al lang eens gaan maar niemand van men maten is geïntresseerd in voetbal/chelsea.

Bubba

Legacy Member
Runkle zei:
Ik ben anders wel geïntresseerd :unsure:.

Wil zelf al lang eens gaan maar niemand van men maten is geïntresseerd in voetbal/chelsea.

Allright, wanneer zijn we weg? :p

TheRedDevils

Legacy Member
Ferguson stelt een volledige A-ploeg op. Zelfs RVP laat hij niet rusten. Geen schrik van Real!

BleKKie

Legacy Member
"Scoort Lukaku ook op Stamford Bridge?" titelt sporza
:lol:

554f5a011b9042528661bb5p.png

TheRedDevils

Legacy Member
Iedereen die het voetbal een beetje volgt weet dat hij niet mag spelen.
Ongelofelijk.
:lol:

Jepjep

Legacy Member
Totale controle van chelsea maar toch heb ik het gevoel dat ze het gaan weggeven :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Kagawa hattrick :bow:
4-0 Rooney, kreeg alle tijd om te schieten. Heerlijk afgewerkt.

Philharmoniker

Legacy Member
Liverpool ook weer goed bezig, ok tis maar tegen de nr 17 ma toch :)
0-1 van downing
8522073842_121144c7a3_o.gif

de 2de van suarez, beiden goalen 1 ding gemeen..
iKmFOXNXOyDeW.gif

mtm

Legacy Member
Niet eens super aan het spelen om 0-3 voor te staan, enorm zwak Wigan.


2 leuke assists van Coutinho. Frivole voetballer en eentje die aardige steekpasjes kan geven.

Philharmoniker

Legacy Member
mtm zei:
2 leuke assists van Coutinho. Frivole voetballer en eentje die aardige steekpasjes kan geven.
uhu, serieuze meerwaarde, integenstelling tot Sahin, met alle respect, wel eentje die het verschil meteen maakt en er staat.

voze zin :unsure:

smeerlapke heeft er net nog ene gepot :))) 0-4!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan