Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Irriducibili

Legacy Member
Binnenkort doen wij Chelsea - West Ham.
In totaal €265 betaald (wel met hotel bij), we zouden nog stapke zetten in Londen.

Jonas89

Legacy Member
Philharmoniker zei:
btw :lol:
2520901222.jpg

Fantastisch :D

mtm

Legacy Member
Luis Suarez, topschutter bij een middenmoter in de PL.


Belangrijker kunt ge niet zijn voor uw ploeg denk ik.

J.Brown

Legacy Member
Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.

Mudi

Legacy Member
J.Brown zei:
Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.

Is totaal niet waar!

Ik kan hier een hele uitleg geven, maar geloof mij maar dat Arsenal wel de mogelijkheden heeft om spelers voor £30m te kopen. Echter is de eigenaar gewoon een geldwolf die enkel maar de prijs van zijn aandelen wilt zien stijgen!!!

mtm

Legacy Member
J.Brown zei:
Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.

Als ge de eigenheid van uw club op het spel wilt zetten, is dat inderdaad de perfecte oplossing.


Binnen de regels van FFP is het trouwens niet eens mogelijkheid. Arsenal haalt financieel betere cijfers dan City, Milan, Inter, Dortmund en Juventus bijvoorbeeld, en die ploegen hebben de voorbije jaren toch ook kunnen concurreren voor prijzen.

Jack Wilshere

Legacy Member
J.Brown zei:
Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.

Neen.

Mudi zei:
Is totaal niet waar!

Ik kan hier een hele uitleg geven, maar geloof mij maar dat Arsenal wel de mogelijkheden heeft om spelers voor £30m te kopen. Echter is de eigenaar gewoon een geldwolf die enkel maar de prijs van zijn aandelen wilt zien stijgen!!!

Dit dus, en hetgeen mtm er nog bij vermelde.

Hopelijk is dit maar een gerucht en blijft het daarbij.

gamer5

Legacy Member
Man wat waren de Liverpool fans gisteren geniaal :D

Twas gelijk de greatest hits :scream: Chelsea fans ook eens duidelijk gemaakt hoe je moet supporteren ;)

Over Arsenal: Die hebben een cashreserve van £130m, die kunnen kopen wie ze willen als ze een voor kwaliteit willen gaan.

BeeLz

Legacy Member
Die overname van Arsenal zou ik met een korrel zout nemen. Kroenke zie ik echt niet al zijn aandelen verkopen. Bovendien kan Arsenal inderdaad wel meedoen met de grote jongens, zeker met de FFP en de nieuwe Sky Deal van volgend jaar.

Al heel het weekend aan het uitzien naar de match van sebiet! COYS

J.Brown

Legacy Member
Ola, niet dat ik de komst van die investeerders toejuich. Ben zelf een Gunner. Maar tegen het geld van City en co. valt niet op te boksen. En uiteraard moet de eigenheid van de club bewaard blijven.

BeeLz

Legacy Member
Nee maar op een gegeven moment heb je genoeg geld om competitief te zijn. Er lopen genoeg goede voetballers rond in de wereld die je als Arsenal zijnde kan kopen en betalen, Chelsea en City smijten met hun geld als een speler 2 weken niet goed speelt, dat heb je niet nodig om bij de top te horen.

Gavin

Legacy Member
Wat is er eigenlijk van die eigenheid van Arsenal? Hebt ge die niet al laten varen na het vertrek uit Highbury, het hele Emirates-rebranding en Wenger zijn omvorming van de spelers/speelwijze? Een sjeik die wat zakgeld komt toestoppen, zal er dan wel moeiteloos bijkunnen, toch?

BeeLz

Legacy Member
Daar niet van maar Arsenal is voor Kroenke een bancontact dus ik zie die echt niet verkopen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan