Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vincort zei:Wat ge hier allemaal leest. Precies of het uitmaakt van welk land het kapitaal komt dat wordt gebruikt om die overbetaalde supervedetten de betalen. "Eigenheid van de ploeg" lol. Het is dat er nog één Europese topclub daarover beschikt.
BeeLz zei:Anderzijds was City in Manchester zelf wel even groot als United qua fans

BeeLz zei:Verdiende overwinning als was het veel te nipt. Hopelijk is de blessure van Dembele niet te erg.

Philharmoniker zei:en anderzijds moet iemand die fan is van een club die zo goed als failliet was in 2010 zwijgen over ploegen met geld als ze zelf door een groep van poenscheppers gered zijn geweest omdat ze jaren er niet overweg mee konden .
Nuja hoe hypocriet of verbitterd kunde zijn als het sportief de anderen voor de wind gaat.
Oh wacht, categoriek fout was dat![]()
Philharmoniker zei:en anderzijds moet iemand die fan is van een club die zo goed als failliet was in 2010 zwijgen over ploegen met geld als ze zelf door een groep van poenscheppers gered zijn geweest omdat ze jaren er niet overweg mee konden .
Nuja hoe hypocriet of verbitterd kunde zijn als het sportief de anderen voor de wind gaat.
Oh wacht, categoriek fout was dat![]()
mtm zei:Eigenheid begint bij de fans. Zie maar naar de fans die City en Chelsea aantrekken tegenwoordig. Dat is wat geld met uw club doet.
mtm zei:Als het allemaal zo simpel was he... Ge kunt natuurlijk wat lopen te provoceren hier, zoals u, maar de onwetendheid druipt ervan af. En dan verbaasd zijn als ik geen deftige uitleg aan u wil geven.
Vincort zei:Dat zijn extremen, Arsenal is reeds een topclub (voor niet lang meer allicht) en bezit al over een wereldwijde aanhang. Liverpool heeft toch ook grote Amerikaanse poenzakken binnengekregen zonder dat dat het imago (buiten misschien het belabberde sportieve maar dat is eerder ondanks dat geld) van de club heeft aangetast?