Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilcao zei:Maar je zegt Downing. Is het niet zo dat je voor dat geld en dan noem ik Carrol ook, net wel een topper had gehaald?
Wilcao zei:Maar je zegt Downing. Is het niet zo dat je voor dat geld en dan noem ik Carrol ook, net wel een topper had gehaald? Dat is eerder dom met je geld om gaan.
Niet dat ik het verschil niet zie tussen "wij-kopen-alles-clubs" zoals Chelsea, City en PSG met Liverpool.
St0wned zei:Carroll kan je aanzien als een paniek aankoop. net op de laatste dag, enkele uren voor de deadline, verkopen we Torres. plots zijn we 50M rijker maar hebben we geen spits meer. De enige kandidaat die op tijd kon worden binnen gebracht was AC en dat wist Newcastle natuurlijk ook.
Eigenlijk mag je niet kijken naar de transfers maar moet je kijken naar de lonen.
Wilcao zei:Maar je zegt Downing. Is het niet zo dat je voor dat geld en dan noem ik Carrol ook, net wel een topper had gehaald? Dat is eerder dom met je geld om gaan.
Niet dat ik het verschil niet zie tussen "wij-kopen-alles-clubs" zoals Chelsea, City en PSG met Liverpool.
Mau5 zei:Als ik me niet vergis kwam Mata nog geen 4milj £ duurder als assistenkoning Downing...
mtm zei:Liverpool heeft zich onlangs al 2 keer zwaar in de vinger gesneden met Aquilani en Joe Cole.
mtm zei:Amerikaanse poenzakken? Hoe komt het dan dat Liverpool sinds hun komst nog geen enkele grote, gevestigde naam heeft aangetrokken? Als ge geen onderscheid kunt maken tussen de transfers van Liverpool en die van Chelsea/City, dan heeft het ook geen zin om hier een hele boom op te zetten over de eigenaars. Ik wil nog niet eens beginnen over het verschil in lonen tussen de clubs op dit ogenblik.
Liverpool is op commercieel vlak de 6de beste club ter wereld. Ze zijn de enige club die binnen de top 10 in de Deloitte Money League niet hebben deelgenomen aan de CL, wat betekent dat ze nog heel wat miljoenen mislopen tegenover die andere ploegen. De opbrengsten zijn met 30 miljoen toegenomen, ondanks dat ze vorig seizoen niet aan een Europese competitie hebben deelgenomen. Dat betekent dat Liverpool een groot deel van de transfers bekostigd heeft door eigen financiële middelen. Kom alsjeblieft niet melken over Amerikaanse poenzakken, want dan duurde de malaise bij de club niet zo lang als nu. Dan was Liverpool niet voor spelers als Downing, Henderson of Adam gegaan. Neen, dan hadden ze ook wel concurrentie geboden aan Chelsea en City voor spelers als Mata of Agüero.
Arsenal is een traditieclub. Akkoord, met een wereldwijde fanbase. Een grote groep van die wereldwijde fans hebben ze aangetrokken omwille van hun spelstijl en de prestaties het voorbije decennium. City en Chelsea hebben hun fanbase uitgebreid door grote namen aan te trekken en pas daarna hun prestaties te verbeteren. Denkt ge dat Tottenham plots een exponentiële stijging heeft gekend van zijn supporters omdat ze de laatste jaren aan het uitgroeien zijn tot een topclub? Of heeft Swansea plots een veel grotere aanhang omdat ze in hun tweede seizoen op het hoogste niveau reeds een prijs pakken?
Hekje# zei:Amai, donderdag Inter, Zondag Liverpool, donderdag erna naar Inter & dan thuis tegen Fulham. Zal niet van de poes zijn![]()
Philharmoniker zei:Gillett and Hicks finally forced out of the club after a series of dramatic events. The pair claimed they had been the victims of an “epic swindle” and that Liverpool’s Board seriously undervalued the club. New England Sports Ventures (changed their name to Fenway Sports Group in March 2011) purchased Liverpool Football Club for £300 million and eliminated all of the acquisition debt placed on the club by its previous owners, reducing its debt servicing obligations from £25m-£30m a year to £2m-£3m.
Ge hebt net alles te danken aan die groep, dus waarom ge er niet over moogt melken is mij een raadsel?
En het is toch logisch dat zij nog geen rotte frank erin gestoken hebben, 1 van die reden heb je zelf aangegeven (momenteel commercieel gezond ) + dan nog de miljoenen die ze reeds geïnvesteerd hebben om die zieke club uit de zeik te helpen. Aleja welke investeerder gaat dan nog extra geld in een club pompen in iets waar ze toch niks van bakte of rendabel in waren. Dat blijft nog steeds een investeringsgroep.
Het huidige kunnen van FC liverpool is wel mede mogelijk door die poenpakkers, toch wel erg als ge dat niet ziet of als men dat niet mag aanhalen. Ik heb dat nogal gezegd er is een groot verschil tussen willen en niet kunnen, of kunnen maar niet willen en cijfergewijs niet moeten. (Arsenal)
En eerlijk gezegd is hun aanpak (FSG) ook de enige goede momenteel geweest als ge dat dan vergelijkt met al die ander poenpakkers aan de mach van verschillende clubs.
mtm zei:Ah, dus hebt ge ook de financiële resultaten gelezen die vandaag bekendgemaakt werden? Dan ben ik eens benieuwd naar uw eenvoudige analyse ervan. Dat de club goede commerciële resultaten kan voorleggen betekent niet dat er op alle andere vlakken geen verbetering moet komen. Liverpool is nog lang niet 'gezond'.
Een investeringsgroep die een verlies van miljoenen en een aangroei van de schuld toelaten? Gij kunt echt geen lijn trekken tussen een overname van een club en een overname van een club gekoppeld aan extreme financiële uitgaven aan transfers en lonen. Dat eerste is FSG, dat tweede zijn Abramovich en Mansour bin Zayed Al Nahyan.
mtm zei:Eerst zeggen dat FSG wel poenpakkers zijn omdat ze honderden miljoenen betaald hebben voor Liverpool, nadat ik stel dat het geen poenpakkers zijn om een aantal redenen waarbij ik een onderscheid maak tussen een club opkopen en gigantische uitgaven doen in naam van club in aanvulling op de koop. Om daarna te stellen dat gij datzelfde onderscheid gemaakt hebt, duidt enkel op het feit dat uw post met haken en ogen aan elkaar hangt.
Poenpakkers of rijke stinkerds, allemaal hetzelfde. Wederom is geld geld, hoe dat uitgespeeld wordt is men zaak niet, Liverpool loopt er goed bij net zoals chelsea, city, malaga en al die ander begadigden. dat onderscheid breng jij zelf aan en ben gewoon mee gegaan in uw afleiden
Ik zal het eenvoudiger stellen: mijn wagen is stuk waardoor ik niet meer op een aantal bestemmingen raak. 2 verschillende personen bieden mij een optie: de ene wilt mij een Renault Twingo geven, terwijl de andere een Bugatti Veyron aanbiedt. Met de eerste wagen geraak ik op mijn bestemming, maar met de tweede ben ik er een stuk sneller en comfortabeler. Nu moogt gij eens datzelfde verhaal invullen met Liverpool, Chelsea, CL/titel/beker/...
Lol sjarel niet zeveren, wanneer ge zelf te pas en te onpas op dingen ingaat moet ge van mij niet verwachten dat ik op uw verhaaltjes in ga.
Heb ik hier al ooit zware kritiek geuit op de eigenaars omdat ze niet met de sollen over de brug kwamen? Heb ik al ooit eens gezegd dat ze de boel terug moeten verkopen (zoals bij Hicks & Gillett)? Heb ik al ooit vermeld dat hun visie nergens op trekt? Ik verdedig ze net door te zeggen dat het niet zomaar poenpakkers zijn. Maar om tussen de regels te kunnen lezen is er enige vorm van intelligentie vereist natuurlijk.
Ik merk dat ge ze verdedigd chapeau, nog steeds niet toegegeven dat uw ploeg gered is met andermans geld.
Uiteraard bestaat mijn kennis alleen uit info die op het internet te vinden is. Maar wat betreft Liverpool lees ik veruit het meeste van alle forumgangers.
En dat maakt jou de enige met de juiste mening en mening die constant gevolgd moet worden? right
Uw volgende post is ook al gekend: wat nutteloos geblaat, gekoppeld aan een stoere afbeelding, waarschijnlijk van een site zoals Internet Meme Database | Know Your Meme, om uzelf dan goed te voelen en te denken dat ge daar even iemand op zijn plaats gezet hebt. Helaas, dat gaat echt geen indruk maken.
Ik hoef geen indruk te maken, zeker niet op internetfiguren die ik van toeten of blazen ken.
Wat jij hier boven weer neertypt, deze persoonlijke vorm weer, is wat jij altijd doet als men tegen jou "algemene leeskennis" in gaat of mensen hun persoonlijke mening ervan geeft.
Categoriek fout., och ge weet er niks van, weinig verstand van zaken, gij se dwaas etc etc...en dat naar jan en alleman
Ik heb U trouwens nog NOOIT op een post, waar mogelijk bs in staat volgens uw mening, zien reageren op een normale manier zonder die persoon ook nog eens een persoonlijke steek te kunnen geven.
Nogmaals ge zet een hypocriet die met twee maten en twee gewichten werkt. Zelf zoveel mogelijk uitdelen, in de andere richting ai ai wat doe je nu?
En uiteraard is die foto hierboven een manier van zeggen dat ge moet leren posts hier wat minder persoonlijk op te vatten, en dat men posts 1 en al chill zijn :doc: . Interpretatie???
Wat mij betreft ga ik hier ook verder niet op in gaan want dat is het niet waard, neem gerust nog het laatste woord als dat nodig is.
Laten voor wat het is, soms is discussiëren gewoon tijdverlies, ...Rubmifer zei:Kan die kerel nu echt niet Garcia zijn naam op een normale manier uitspreken?