ng
Legacy Member
Jack Wilshere zei:Waarom spelen ze daar met een rouwband?
55 jaar geleden is er een ongeluk geweest met een vlieger ofzo, 21 man dood.
http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_air_disaster
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack Wilshere zei:Waarom spelen ze daar met een rouwband?
dacuba zei:Hoe is het nog met Kagawa? Was die niet beter bij BVB gebleven?
Rubmifer zei:Nu niet om te bashen,maar heitinga had die bal toch maar voor het uitglijden leek me?![]()
Maxwell zei:
Zonder veel moeite al 2-0, niet te veel energie verspillen nu met het oog op woensdag.
jeperdejep zei:Misschien moeten ze jou contracteren bij motd, dan kun je het eens allemaal goed uitleggen!