Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Man Utd legend Ryan Giggs has now scored in all 21 seasons of the Barclays Premier League! Congratulations to the Welshman.

Held!

Jepjep

Legacy Member
United wil echt zo weinig mogelijk krachten verspillen voor woensdag. Balbezit van meer dan 65% voor everton lol

Rubmifer

Legacy Member
Nu niet om te bashen,maar heitinga had die bal toch maar voor het uitglijden leek me? :p

TheRedDevils

Legacy Member
Maxwell zei:

Had wel al in het begin moeten scoren :p Zonder veel moeite al 2-0, niet te veel energie verspillen nu met het oog op woensdag.
Rafael is weer super bezig trouwens, zowel aanvallend als verdedigend.

Mudi

Legacy Member
Heitinga :wtf:

Wat doet die toch nog in de basis??? Die moest al lang terug gekeerd zijn naar Nederland, veel te zwak voor Engels voetbal.

Rivfader

Legacy Member
Blijkbaar geen Sturridge vanavond. :(

Benieuwd of Rodgers zal gaan voor Sterling, Suarez en Downing of Suarez, Borini en Downing.


Edit: Sturridge misschien toch fit voor vanavond

BeeLz

Legacy Member
Alles wat in dat artikel staat is zo duidelijk als je ook maar 10 minuten van de match hebt gezien. En de conclusie is nog belachelijker, alsof Man marking tegen Real Madrid gaat werken, daar hebben ze naast Ronaldo nog wel een paar spelers lopen die iets kunnen forceren in tegenstelling tot Everton.
Tegen Tottenham werd Bale ook gedekt door Jones+Rafael en het gevolg was dat Tottenham de 2de helft op het middenveld volledig baas was door een man meer te hebben en veruit de gevaarlijkste ploeg was.

Als ge Robbie Savage al een paar x op match of the day hebt gezien weet je dat die niet veel voorstelt als analist, net zoals de meerderheid daar :o

Jepjep

Legacy Member
Misschien moeten ze jou contracteren bij motd, dan kun je het eens allemaal goed uitleggen!

mtm

Legacy Member
jeperdejep zei:
Misschien moeten ze jou contracteren bij motd, dan kun je het eens allemaal goed uitleggen!

Gij zijt zo ene die alles klakkeloos aanneemt van iemand, zolang het maar een bekende ex-voetballer is of op tv komt. Zo werkt het helemaal niet.


En als iemand er dan op reageert, gaat ge een beetje belachelijk doen. Vooral omdat ge niet kunt reageren op de essentie in zijn post.

Jepjep

Legacy Member
Ik had op voorhand al verwacht wie erop ging reageren en hoe. Altijd dezelfde pseudo-intellectuelen die het beter weten.

En nee ik niet niet alles voor waar aan. Maar wat hij zegt in dat stukje is gewoon waar.

BeeLz

Legacy Member
Tuurlijk is wat hij zegt waar, maar dat maakt het niet interessant, daarvoor is het veel te simplistisch. Dat is iets wat de gemiddelde forumbezoeker hier ook kan schrijven. En bovendien moet hij nog maar eens even bovenhalen hoe geweldig hij zelf was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan