|steven|
Legacy Member
Toch wel jammer dat City nu afhaakt, en de rest feitelijk ook niet consistent genoeg is. United speelt, mijns inziens, nochtans alweer geen fantastisch voetbal.
Arsenal gisteren de 3 punten meegenomen naar huis, maar op het einde leek dat eerder door geluk. In de 1ste helft toch weer veel kansen laten liggen. Sagna door omstandigheden niet op rechtsback, maar, als je dan Jenkinson bezig ziet ...
Arsenal gisteren de 3 punten meegenomen naar huis, maar op het einde leek dat eerder door geluk. In de 1ste helft toch weer veel kansen laten liggen. Sagna door omstandigheden niet op rechtsback, maar, als je dan Jenkinson bezig ziet ...


