CisnerosIsGod
Legacy Member
Runkle zei:En het gaat weer beginnen.
Ach joh, dan zijde ineens van Benitez vanaf

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Runkle zei:En het gaat weer beginnen.

jeperdejep zei:LuizDie gaat voor het record aantal schoten in de tribune in 1 match.
CisnerosIsGod zei:Ach joh, dan zijde ineens van Benitez vanaf![]()
Runkle zei:Als je daarmee een sneer wilt geven naar de supporters die Benitez weg willen, ik ben daar geen van.

CisnerosIsGod zei:Yaya is back. Surge to the title starts today!![]()
Hart, Zabaleta, Garcia, Lescott, Clichy,Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva, Aguero, Dzeko
Topopstelling imo, enkel Kompany wordt hard gemist, maar is gelukkig 'maar' southampton.
ShRule zei:Super!
Vraag me nu wel af, is Kompany nu steeds geblesseerd of spelen ze hem niet uit voorzorg omdat het maar Southampton is.
