Jepjep
Legacy Member
Kiiilerke zei:Hazard komt er precies terug wat door bij chelsea ?
Ja, laatste 3 wedstrijden van chelsea geen goal of assist en nu een goal en assist

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kiiilerke zei:Hazard komt er precies terug wat door bij chelsea ?

jeperdejep zei:Ja, laatste 3 wedstrijden van chelsea geen goal of assist en nu een goal en assist![]()

ShRule zei:Kvond het eigenlijk geen assist. Wil passen naar Mata en mata laat voor Lampard. Dus eigenlijk pass van mata zonder bal te raken![]()


ShRule zei:En hazard dribbeld nooit meer. Dembele doet het elke match 6x
dacuba zei:Hm, ik begin nu te kijken. "Maar" Southampton?![]()
mtm zei:En gij zijt verwonderd dat mensen u niet serieus nemen?

mtm zei:En gij zijt verwonderd dat mensen u niet serieus nemen?
asmo zei:Bwah, is toch minder flitsend dan bij Lille? Dat van Dembele is natuurlijk overdreven![]()

asmo zei:Bwah, is toch minder flitsend dan bij Lille? Dat van Dembele is natuurlijk overdreven![]()
Gavin zei:
CisnerosIsGod zei:Yaya is back. Surge to the title starts today!![]()
Hart, Zabaleta, Garcia, Lescott, Clichy,Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva, Aguero, Dzeko
Topopstelling imo, enkel Kompany wordt hard gemist, maar is gelukkig 'maar' southampton.
mtm zei:3de persoon enkelvoud van dribbelen.
Maar hey, niemand merkte op dat hetgeen ik zei betrekking had op die fout dus zal het wel aan mij liggen. Tijd om die nieuwe spelling eens onder de knie te krijgen.
