mtm
Legacy Member
Dat gezever van pseudo-intellectuelen is anders ook afgezaagd.
Ge hebt hier enerzijds mensen die enkel posten bij een doelpunt, een mooie actie of een opgeblazen feit uit de Engelse media. Anderzijds zijn hier mensen die ook posten over tactische zaken of wedstrijdanalyses. Maar meestal is het die eerste groep die de tweede groep zulke dingen verwijt.
Voor scores en doelpuntenmakers kan ik evengoed kijken op sites zoals sporza of livescore. Toch heeft hier iedere week weer 5 man en een paardenkop dat moeten posten. Maar als ik dit zeg, ben ik weer een pseudo-intellectueel. Liever dat dan niet eens een simpel werkwoord als dribbelen te kunnen vervoegen.
Ge hebt hier enerzijds mensen die enkel posten bij een doelpunt, een mooie actie of een opgeblazen feit uit de Engelse media. Anderzijds zijn hier mensen die ook posten over tactische zaken of wedstrijdanalyses. Maar meestal is het die eerste groep die de tweede groep zulke dingen verwijt.
Voor scores en doelpuntenmakers kan ik evengoed kijken op sites zoals sporza of livescore. Toch heeft hier iedere week weer 5 man en een paardenkop dat moeten posten. Maar als ik dit zeg, ben ik weer een pseudo-intellectueel. Liever dat dan niet eens een simpel werkwoord als dribbelen te kunnen vervoegen.