Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Dat gezever van pseudo-intellectuelen is anders ook afgezaagd.


Ge hebt hier enerzijds mensen die enkel posten bij een doelpunt, een mooie actie of een opgeblazen feit uit de Engelse media. Anderzijds zijn hier mensen die ook posten over tactische zaken of wedstrijdanalyses. Maar meestal is het die eerste groep die de tweede groep zulke dingen verwijt.


Voor scores en doelpuntenmakers kan ik evengoed kijken op sites zoals sporza of livescore. Toch heeft hier iedere week weer 5 man en een paardenkop dat moeten posten. Maar als ik dit zeg, ben ik weer een pseudo-intellectueel. Liever dat dan niet eens een simpel werkwoord als dribbelen te kunnen vervoegen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
mtm zei:
Dat gezever van pseudo-intellectuelen is anders ook afgezaagd.


Ge hebt hier enerzijds mensen die enkel posten bij een doelpunt, een mooie actie of een opgeblazen feit uit de Engelse media. Anderzijds zijn hier mensen die ook posten over tactische zaken of wedstrijdanalyses. Maar meestal is het die eerste groep die de tweede groep zulke dingen verwijt.


Voor scores en doelpuntenmakers kan ik evengoed kijken op sites zoals sporza of livescore. Toch heeft hier iedere week weer 5 man en een paardenkop dat moeten posten. Maar als ik dit zeg, ben ik weer een pseudo-intellectueel. Liever dat dan niet eens een simpel werkwoord als dribbelen te kunnen vervoegen.

Ja, maar door uw signature geefde wel aan dat ge geen hol van voetbal kent... Dus kan toch niemand u ooit serieus nemen in een topic over voetbal? (Sorry, is een quasi-mopje hé!)

Weet iemand of Lukaku start vanavond?

Bubba

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Ja, maar door uw signature geefde wel aan dat ge geen hol van voetbal kent... Dus kan toch niemand u ooit serieus nemen in een topic over voetbal? (Sorry, is een quasi-mopje hé!)

Weet iemand of Lukaku start vanavond?

Aangezien de officiële opstellingen pas +- 1 uur voor de match worden vrijgegeven, neen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
BuBbA zei:
Aangezien de officiële opstellingen pas +- 1 uur voor de match worden vrijgegeven, neen.
anTo0.gif

|steven|

Legacy Member
Ik stel vast dat ik eigenlijk minder in dit topic post, omdat je hier na een wedstrijd toch altijd pagina's door moet zonder meerwaarde (20x lezen (beetje overdrijven) van iemand anders dat Hazard een doelpunt/fout heeft gemaakt).
Ik heb hier eens een alternatief aangeboden. Apart topic tijdens de wedstrijd (soort chatroom), apart topic voor 'nabespreking'. Onder de noemer 'soort zoekt soort'.

Ik moet ook wel toegeven dat de Premier League mij dit seizoen ook wel wat tegenvalt. United dat zonder fantastisch voetbal al een straat voorsprong heeft. City en Chelsea die maar bij momenten goed spelen. Arsenal dat maar sporadisch goed spel speelt, geen inspanningen doet ondanks de wekelijkse wanprestaties van telkens dezelfde spelers. Ik spreek mij dan nog niet uit over de punten. Het enige lichtpuntje zijn de Belgen.

Rivfader

Legacy Member
Liverpool line up

Reina; Johnson, Carragher, Agger, Enrique; Downing, Gerrard, Lucas, Henderson; Shelvey; Suarez.

On the bench .....Jones, Coutinho, Allen, Borini, Wisdom, Skrtel, Sterling

Carragher heeft nog altijd voorrang op Skrtel. Coutinho op de bank, ben benieuwd of hij op het einde van de wedstrijd al eens van de PL mag proeven.

Mudi

Legacy Member
|steven| zei:
Ik stel vast dat ik eigenlijk minder in dit topic post, omdat je hier na een wedstrijd toch altijd pagina's door moet zonder meerwaarde (20x lezen (beetje overdrijven) van iemand anders dat Hazard een doelpunt/fout heeft gemaakt).
Ik heb hier eens een alternatief aangeboden. Apart topic tijdens de wedstrijd (soort chatroom), apart topic voor 'nabespreking'. Onder de noemer 'soort zoekt soort'.

Ik moet ook wel toegeven dat de Premier League mij dit seizoen ook wel wat tegenvalt. United dat zonder fantastisch voetbal al een straat voorsprong heeft. City en Chelsea die maar bij momenten goed spelen. Arsenal dat maar sporadisch goed spel speelt, geen inspanningen doet ondanks de wekelijkse wanprestaties van telkens dezelfde spelers. Ik spreek mij dan nog niet uit over de punten. Het enige lichtpuntje zijn de Belgen.

Dit!

Waarom maken we niet een topic met 'Belgen in het buitenland'. Dan moeten we niet pagina's lezen dat Hazard een geweldige pas heeft gegeven, dat Fellaini een uitstekende wedstrijd speelde, eindeloze Lukaku-Benteke discussies, ...
En als het kan, nog een aparte Chelsea topic ook. Zijn we van alle zever ineens verlost!

BeeLz

Legacy Member
Tijdens Chelsea matchen gaat het er inderdaad een beetje over met momenten maar er zitten hier vreemd genoeg nu eenmaal een pak meer Chelsea fans dan van andere teams.

Philharmoniker

Legacy Member
die rabona zal ma kantje boordje zijn geweest
bleh, saaie stront helft.

mtm

Legacy Member
Zeer zwakke boel, die eerste helft. Slordige passing tot en met. Tandje bijsteken in de tweede helft graag!

Philharmoniker

Legacy Member
mtm zei:
Zeer zwakke boel, die eerste helft. Slordige passing tot en met. Tandje bijsteken in de tweede helft graag!

Krijgt gij niet het schijt als de helft van uw ploeg telkens vanop 60meter ligt te knallen wanneer 3-4 man telkens quasi voor de goal staan? Of mss is dat omdat ik er nu op let dat het me stoort, met alle respect voor de schoten binnen het kader.

Rivfader

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Krijgt gij niet het schijt als de helft van uw ploeg telkens vanop 60meter ligt te knallen wanneer 3-4 man telkens quasi voor de goal staan? Of mss is dat omdat ik er nu op let dat het me stoort, met alle respect voor de schoten binnen het kader.

Dat stoort mij alleszins hard.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Ik blijf Suarez barslecht en een belachelijke onsportieve speler vinden. Maarja, het is dan ook Liverpool. Spijtig dat Gerrard daar zo vastgeroest zit, want wat een heerlijke speler blijft hij toch.
Anyway, hopelijk kan Lukaku invallen met een (winnende) goal. Zou leuk zijn voor WBA & Lukaku.

Rivfader

Legacy Member
Dubbele wissel. Hopelijk speelt Sterling weer op het niveau van zijn eerste wedstrijden en kan Borini eindelijk eens iets forceren.

Rivfader

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Ik blijf Suarez barslecht en een belachelijke onsportieve speler vinden. Maarja, het is dan ook Liverpool. Spijtig dat Gerrard daar zo vastgeroest zit, want wat een heerlijke speler blijft hij toch.
Anyway, hopelijk kan Lukaku invallen met een (winnende) goal. Zou leuk zijn voor WBA & Lukaku.

Suarez barslecht? Kijk jij eigenlijk ooit wel een wedstrijd van Liverpool? Onsportief kan ik nog begrijpen maar slecht is hij alles behalve. Als je zijn acties en goals ziet concludeer ik dat toch.

sanzo

Legacy Member
Mudi zei:
Dit!

Waarom maken we niet een topic met 'Belgen in het buitenland'. Dan moeten we niet pagina's lezen dat Hazard een geweldige pas heeft gegeven, dat Fellaini een uitstekende wedstrijd speelde, eindeloze Lukaku-Benteke discussies, ...
En als het kan, nog een aparte Chelsea topic ook. Zijn we van alle zever ineens verlost!

Misschien ter aanvulling ook een "Putaaain Walcott suckt"-topic, "Giroud kan niet mee in de PL" en last but not least... "Wat doet Wenger met het geld van Arsenal" (waar iedereen zijn eigen theorie kan posten zo lang deze getoetst is volgens de methode van Popper)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan