Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Rivfader zei:
Suarez barslecht? Kijk jij eigenlijk ooit wel een wedstrijd van Liverpool? Onsportief kan ik nog begrijpen maar slecht is hij alles behalve. Als je zijn acties en goals ziet concludeer ik dat toch.

Ik kijk zo weinig mogelijk matchen van Liverpool ;) - Enkel als ze tegen een leuke opponent spelen en het niet clasht met een andere match. Maar genoeg om te zien dat ik persoonlijk Suarez niet de speler vind die iedereen van hem maakt. Ik heb met vele goede forwards dikwijls een wow-gevoel, en dat geeft Suarez me gewoon niet. Enja, obv is hij niet Barslecht. Niemand in de Premier League is 'barslecht', maar het is een way-of-saying-things.

BleKKie

Legacy Member
Nog maar sinds 2e helft aan het kijken, maar vandaag is hij wel vrij ongelukkig in zijn acties jammer genoeg.
Nu, dat maakt het niet in het algemeen barslecht natuurlijk, verre van.

Rivfader

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Ik kijk zo weinig mogelijk matchen van Liverpool ;) - Enkel als ze tegen een leuke opponent spelen en het niet clasht met een andere match. Maar genoeg om te zien dat ik persoonlijk Suarez niet de speler vind die iedereen van hem maakt. Ik heb met vele goede forwards dikwijls een wow-gevoel, en dat geeft Suarez me gewoon niet. Enja, obv is hij niet Barslecht. Niemand in de Premier League is 'barslecht', maar het is een way-of-saying-things.

Merk ik. Uw posts stralen nogal een harde haat uit naar Liverpool.

Rivfader

Legacy Member
De kansen komen er voor Liverpool alhoewel ik niet echt in een overwinning geloof vandaag.

BleKKie

Legacy Member
De bal moet er toch eens in gaan, wat een ongelooflijke save van die keeper :crazy:

CisnerosIsGod

Legacy Member
Rivfader zei:
Merk ik. Uw posts stralen nogal een harde haat uit naar Liverpool.

Haat is een beetje dom hé. Ik vind het helemaal geen sympathieke ploeg (om van de supporters te zwijgen, van alle PL matchen die'k al in de PL heb gezien waren de matchen met Liverpool's uitpubliek echt op het onaangename af, terwijl het uitpubliek van bv City, Fulham of everton echt wel er iets leuks van maakt. Dat terzijde).

Haat is het niet, zie gewoon de andere PL ploegen veel liever spelen.

That said blijft Stevie G wel een zware winnaar.

TheRedDevils

Legacy Member
Suarez liet zich vallen, overduidelijk.

En Foster, wat een match keept die zeg :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan