CisnerosIsGod
Legacy Member
Radbraker zei:Man City moet die kopen, voor tegen "maar" Southampton en dergelijke!
Sowieso. Dan wint City misschien nog eens een match, laat staan een beker!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Radbraker zei:Man City moet die kopen, voor tegen "maar" Southampton en dergelijke!
BuBbA zei:Suarez does it again.
Typisch...
mtm zei:Degenen die nu zeggen dat indien er contact is, het geen duik kan zijn: ik zal jullie met plezier quoten als het nog eens gebeurt, met voorkeur tegen Chelsea, en de scheids wél fluit.
BuBbA zei:Er is contact, dus er kan geen sprake zijn van Schwalbe.
Rubmifer zei:Daar gaat het toch niet om? Als er contact is kan het toch nooit een schwalbe zijn?![]()

mtm zei:3 maanden later maar nu kan ik hem eens bovenhalen:
of
Dat jullie nu exact opnieuw reageren en het tegenovergestelde denken, zegt voor mij genoeg. Dus vraag ik me even af wat er typisch is, wat Suarez opnieuw doet en van waar de verontwaardigde reacties komen. En wat gaan we dan doen? Zeggen hoe belachelijk het wel niet is dat ik die posts opnieuw opzoek, woorden wat verdraaien, of gewoon niet reageren?![]()
CisnerosIsGod zei:Ik blijf Suarez barslecht en een belachelijke onsportieve speler vinden. Maarja, het is dan ook Liverpool. Spijtig dat Gerrard daar zo vastgeroest zit, want wat een heerlijke speler blijft hij toch.
Anyway, hopelijk kan Lukaku invallen met een (winnende) goal. Zou leuk zijn voor WBA & Lukaku.
CisnerosIsGod zei:Haat is een beetje dom hé. Ik vind het helemaal geen sympathieke ploeg (om van de supporters te zwijgen, van alle PL matchen die'k al in de PL heb gezien waren de matchen met Liverpool's uitpubliek echt op het onaangename af, terwijl het uitpubliek van bv City, Fulham of everton echt wel er iets leuks van maakt. Dat terzijde).
Haat is het niet, zie gewoon de andere PL ploegen veel liever spelen.
That said blijft Stevie G wel een zware winnaar.
CisnerosIsGod zei:Ooooh zo mooi. Call it 'Justice'... Call it 'Karma'... Call it 'That's what you get for diving, Luis'.
Sport kan toch mooi zijn soms.
CisnerosIsGod zei:Mja mtm het is niet omdat er hier een boel fanboys zitten die nooit neutraal zijn dat het geen onsportieve schwalbe was hé. En da's the issue.
mtm zei:De Rubmifer zijn post is ok. Het was geen penalty.
Maar BuBbA... Bij u is het dus wel degelijk wat woorden verdraaien. Wat is het verschil tussen 'goedkoop neergaan' en 'zich laten vallen'? Goedkoop neergaan betekent toch gewoon dat een speler zich laat vallen? En dat woordje 'typisch' ging echt wel over het feit dat gij vindt dat Suarez zich altijd laat vallen. Of ge daar nu het woordje 'schwalbe' voor gebruikt of niet, het is gewoon wat rond de pot draaien.
Dus vind nog maar wat raadsels, ik zal ze wel oplossen.
ShRule zei:Zet hij daar Skretel in de wind?![]()
Wilcao zei:nee, Agger
BuBbA zei:1. Welke woorden verdraai ik precies? Ik zeg in jouw quote al dat het, imo, enkel een schwalbe is als er géén contact is. Ik heb gisteren nergens gezegd dat er sprake was van een schwalbe.
2. 'goedkoop neergaan' en 'zich laten vallen' hangt van het contact af. Laten vallen wilt niet per se zeggen dat er geen contact is, er kan net zo goed wél contact zijn maar dat men zich belachelijk laat vallen, zoals Suarez dus gisteren deed.
3. Suarez laat zich niet altijd vallen, maar geef hem de kans en hij gaat neer alsof zijn been afgezet is.