Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:Serieus... Arsenal 0-1 verloren en uit de FA Cup?
Ik heb een groot stuk van de eerste helft gezien waarin Arsenal toch een karrenvracht aan kansen bij elkaar speelde maar niet tot scoren kwam. Ik dacht dat ze die boel wel zouden in orde brengen en dan ziet ge nu dat ze verloren hebben...
Stilaan heb ik toch medelijden met die fans. Enige échte kans op een prijs is weer weg.
|steven| zei:Op naar de volgende ...![]()
