Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
België blijft 20ste op de wereldranglijst. Springen over zweden maar Ghana naar 19.
Volgende ranglijst (voor tweeluik Macedonië) staan we zelfs 19e zonder te spelen :D. En komt Brazilie zeer dichtbij (id ranking he ;) )

Edit, misse topic. Sorry!

mtm

Legacy Member
Serieus... Arsenal 0-1 verloren en uit de FA Cup?


Ik heb een groot stuk van de eerste helft gezien waarin Arsenal toch een karrenvracht aan kansen bij elkaar speelde maar niet tot scoren kwam. Ik dacht dat ze die boel wel zouden in orde brengen en dan ziet ge nu dat ze verloren hebben...

Stilaan heb ik toch medelijden met die fans. Enige échte kans op een prijs is weer weg.

|steven|

Legacy Member
Het is gewoon van de ene teleurstelling naar de andere. Het is al zo erg gekomen dat dat ge het snel kunt relativeren. Op naar de volgende ... ;)
Natuurlijk had Arsenal moeten winnen, maar als ge de kansen niet afmaakt. Jammer dat de Africa Cup al gedaan is, want Gervinho is terug. Aan Szczęsny erger ik mij ook kapot, het aantal ballen dat die lost is ontelbaar.

Mudi

Legacy Member
mtm zei:
Serieus... Arsenal 0-1 verloren en uit de FA Cup?


Ik heb een groot stuk van de eerste helft gezien waarin Arsenal toch een karrenvracht aan kansen bij elkaar speelde maar niet tot scoren kwam. Ik dacht dat ze die boel wel zouden in orde brengen en dan ziet ge nu dat ze verloren hebben...

Stilaan heb ik toch medelijden met die fans. Enige échte kans op een prijs is weer weg.

I'm not mad anymore!

Ik denk dat het tijd is om afscheid te nemen van Wenger. Deze ploeg bevat veel te veel middelmatige spelers en Wenger weigert gewoon om afstand te doen van deze middelmaat. Hij handelt niet meer in in het belang van Arsenal, maar eerder om zijn spelers.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Courtois ontkracht de geruchten dat hij betrokken zou worden in een ruildeal met Falcao.

Philharmoniker

Legacy Member
Sport-livez.com || Channel 2
Zo meteen chelsea - Brentford

Brentford: Moore; Logan, Dean, Craig, Bidwell; Douglas; Forshaw, Diagouraga, Adeyemi, Donaldson; Trotta. Subs: Lee, Hodson, Barron, Reeves, Saunders, Forrester, Hayes.

Chelsea: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Luiz, Lampard; Oscar, Mata, Moses; Ba. Subs: Turnbull, Azpilicueta, Ramires, Hazard, Torres, Bertrand, Benayoun.

Jonas89

Legacy Member
Als Eden erin komt (of start) is het niveau toch iets hoger, terug belangrijk nu...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan