Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack Wilshere

Legacy Member
Precies of gij zou het niet doen voor een paar honderduizend flappen of meer.

s.i.m.o.n

Legacy Member
mtm zei:
Iemand die zegt dat er bij Liverpool het meest gedoken wordt, baseert zich ook enkel en alleen op Suarez. Bij Spurs duikt Bale een pak meer, bij Arsenal heb ik Giroud, Cazorla en Gervinho al flagrant zien duiken dit seizoen dus daar gebeurt het nog eens bij meerdere spelers ook...

Ochot, Giroud heeft dit seizoen één keer gedoken. Cazorla max 2 keer. Gervinho? Die struikelt gewoon over zijn eigen benen, dat noem ik niet duiken.

BeeLz

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
Ochot, Giroud heeft dit seizoen één keer gedoken. Cazorla max 2 keer. Gervinho? Die struikelt gewoon over zijn eigen benen, dat noem ik niet duiken.

Bale heeft ook maar 1x echt gedoken, de rest waren effectief fouten met als gevolg een overdreven duik.
Nu mij maakt het allemaal niet zoveel uit, zie het liever niet natuurlijk maar het hoort jammer genoeg bij het voetbal. Zeker zolang een speler MOET neergaan om een fout mee te krijgen.

Bij Arsenal springt het gewoon in het oog dit seizoen omdat jullie al 2 matchen hebben gewonnen daardoor ;)

s.i.m.o.n

Legacy Member
Eentje was tegen West Brom, dat weet ik nog omdat ik toen was gaan kijken in Londen. Kon van mijn kant niet zien of het schwalbe was van Santi, maar ging al gauw rond in het stadium. Echt jammer dat 'ie dat deed...

Welke was de andere match? Kan er even niet opkomen. n/o eh ;)

kwistenbiebel

Legacy Member
Bart Religion zei:
Vreemd artikel dat ze Ierland erbij sleuren. Ierland is geen Engeland, zelfs geen Groot Brittanië. Je kan zo "records" blijven uitvinden.

Behoorlijk ridicuul inderdaad maar zelfs met Ierland en groot Brittannië is hij nog altijd top 10 wat absoluut een prestatie is in een van de beste competities ter wereld. En het seizoen is nog niet eens gedaan. :)

ng

Legacy Member
Bart Religion zei:
Vreemd artikel dat ze Ierland erbij sleuren. Ierland is geen Engeland, zelfs geen Groot Brittanië. Je kan zo "records" blijven uitvinden.

Maar er spelen en wonen wel veel Ieren in Engeland. Alé zo moeilijk is dat toch niet te snappen?

Bart Religion

Legacy Member
ng zei:
Maar er spelen en wonen wel veel Ieren in Engeland. Alé zo moeilijk is dat toch niet te snappen?

Er wonen ook veel Nederlanders in België. So what? Een Ier is geen Brit. 'k Zou iig niet graag in Dublin ofzo een pub binnenstappen en verklaren dat ze daar allemaal Britten zijn :D

Gavin

Legacy Member
Dat is gewoon omdat Robbie Keane voor Lukaku in die top 10 staat. Moest Cristiano voor Lukaku hebben gestaan, dan had Lukaku het record "niet afkomstig van GB of Portugal" beet.

ng

Legacy Member
Bart Religion zei:
Er wonen ook veel Nederlanders in België. So what? Een Ier is geen Brit. 'k Zou iig niet graag in Dublin ofzo een pub binnenstappen en verklaren dat ze daar allemaal Britten zijn :D

Dat staat er dan ook niet.

psxman

Legacy Member
Hij is zoiezo goed bezig!
Maar sommige records zijn wel wat vergezocht om nog "speciaal" te zijn.
Op naar de jongste speler onder de 19 jaar 360 dagen ,niet blank die met gele schoenveters kan scoren...

kwistenbiebel

Legacy Member
Ik hoop eigenlijk dat Lukaku volgend seizoen ergens anders gaat spelen. Bij West Brom is hij op dit moment best beschermd en kan hij relatief rustig voetballen met weinig druk maar als hij die stap ooit naar Chelsea wil zetten zal hij het toch eerst is moeten doen bij een ploeg waarbij hij praktisch de enigste echte aanvaller is en waarbij dus ook verantwoordelijkheid en druk bij komt kijken. Of nog een jaar West Brom en dan een jaar een andere ploeg maar hij kan alleszins niet rechtstreeks naar Chelsea terug vrees ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan