Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Die Suarez, maar een matige speler hoor! :unsure: En dan was ie nog boos dat hij gewisseld werd bij een 5-0 stand, schitterend.


Sturridge was ook weer super. Als hij die lijn doortrekt, mag Liverpool zich in de handjes wrijven met zo'n speler.

NemesisBE

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Vlag van Brazilië CR Vasco da Gama
Vlag van Italië Internazionale
Vlag van Spanje → RCD Espanyol
Vlag van Engeland Liverpool
:tongue:

En hij heeft dit seizoen vooral niet voor Inter gespeeld tussen augustus en januari :doh:

Philharmoniker

Legacy Member
NemesisBE zei:
En hij heeft dit seizoen vooral niet voor Inter gespeeld tussen augustus en januari :doh:
Was men punt niet, ik haalde dat aan omdat hij 1 afkomstig is van Brazilie en daar opgemerkt is, niet in serie A en 2 hij dus nog een passage heeft gehad in het sterkere Spanje die kwa wedstrijd reeks duidelijk langer was. :doc:

NemesisBE

Legacy Member
Coutinho heeft 3 jaar bij Inter gezeten en heeft daar meer matchen gespeeld dan in het seizoen bij Espanyol. Uw punt dus?
+ hij heeft ook aanzienlijk langer getraind bij Inter dan bij eender welke ploeg.

Philharmoniker

Legacy Member
NemesisBE zei:
Coutinho heeft 3 jaar bij Inter gezeten en heeft daar meer matchen gespeeld dan in het seizoen bij Espanyol. Uw punt dus?
+ hij heeft ook aanzienlijk langer getraind bij Inter dan bij eender welke ploeg.

Dat het aantal wedstrijden verdeeld over de 3 ploegen waar hij gespeeld heeft te klein is om te zeggen dat hij gevormd is door de serie A.
Verschil tussen 3jaar aanwezig zijn en 3 jaar non stop spelen :)
Maar goed maakt niet uit, tis ne zalige speler die alles heeft om te knallen in de PL.

Pseudo

Legacy Member
Hij heeft niet alles om te knallen in de EPL want hij heeft een verschrikkelijk slecht schot, maar hij zal op andere vlakken wel iets kunnen betekenen

Philharmoniker

Legacy Member
Pseudo zei:
Hij heeft niet alles om te knallen in de EPL want hij heeft een verschrikkelijk slecht schot, maar hij zal op andere vlakken wel iets kunnen betekenen

Verschrikkelijk slecht lijkt me overdreven. En tis nog een broekventje he.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Redelijk nutteloos 'nieuws' maar Hazard voor de 2x papa: Leo ( messi?) is de naam.

eurowarriors

Legacy Member
NemesisBE zei:
Coutinho heeft 3 jaar bij Inter gezeten en heeft daar meer matchen gespeeld dan in het seizoen bij Espanyol. Uw punt dus?
+ hij heeft ook aanzienlijk langer getraind bij Inter dan bij eender welke ploeg.

Coutinho heeft maar een enkele maanden bij Espanyol gespeeld zelfs, zat er pas vanaf de winterstop.

TheRedDevils

Legacy Member
Nani start nog eens voor United, lang geleden dat ik hem zag spelen. Ben benieuwd!

s.i.m.o.n

Legacy Member
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Arteta, Diaby, Wilshere, Walcott, Giroud, Cazorla

Ik voorspel een 5-2, let's go!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan