Shakez
Legacy Member
TheRedDevils zei:
nvm, was die goal ni afgekeurd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:
Shakez zei:nvm, was die goal ni afgekeurd?
Aangepast!Jonas89 zei:Snel terug halen volgend seizoen, en Torres zo snel mogelijk verpatsen
Shakez zei:Ik zou hem liever nog een jaartje bij WBA zien. Het zou zijn ontwikkeling meer ten goede doen dan terug bankzitter worden bij Chelsea. Als je ziet dat Torres nog altijd de voorkeur krijgt over Ba, zie ik het niet anders gebeuren bij Romelu. Zeker als Cavani of Falcao worden aangekocht.
jeperdejep zei:Er staat ons weer een mooie voetbalzondag te wachten. Jammer dat city-chelsea op het zelfde tijdstip wordt gespeeld als club-anderlecht![]()

Baats zei:Iemand met een deftige sopcast/andere HQ stream voor City-Chelsea?