Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roald

Legacy Member
Het protest tegen Benitez mag er op zich zijn, maar de manier waarop is beneden alle peil. Uw eigen trainer op zo'n manier behandelen, is laag bij de grond. En dat het hier nog op steun kan rekenen (of lees ik dat fout?)...
Hem buiten willen is één ding, hem uitjouwen na slechte prestaties of domme beslissingen kan ik begrijpen, maar continu beledigingen naar het hoofd geworpen krijgen door uw eigen aanhang... Als ik trainer zou zijn, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om naar Chelsea te trekken.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Roald zei:
Het protest tegen Benitez mag er op zich zijn, maar de manier waarop is beneden alle peil. Uw eigen trainer op zo'n manier behandelen, is laag bij de grond. En dat het hier nog op steun kan rekenen (of lees ik dat fout?)...
Hem buiten willen is één ding, hem uitjouwen na slechte prestaties of domme beslissingen kan ik begrijpen, maar continu beledigingen naar het hoofd geworpen krijgen door uw eigen aanhang... Als ik trainer zou zijn, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om naar Chelsea te trekken.

Wat deze man zegt. Domme voetbalfans.

Bubba

Legacy Member
Roald zei:
Het protest tegen Benitez mag er op zich zijn, maar de manier waarop is beneden alle peil. Uw eigen trainer op zo'n manier behandelen, is laag bij de grond. En dat het hier nog op steun kan rekenen (of lees ik dat fout?)...
Hem buiten willen is één ding, hem uitjouwen na slechte prestaties of domme beslissingen kan ik begrijpen, maar continu beledigingen naar het hoofd geworpen krijgen door uw eigen aanhang... Als ik trainer zou zijn, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om naar Chelsea te trekken.

Benitez zei dat ook. Hij zou nooit naar een club als Chelsea komen. Ondertussen wete we jammer genoeg hoeveel zijn woord van waarde is.

The Black Mamba

Legacy Member
chomo zei:
Dees weekend nog is gaan zien, dees keer 2-daagse naar Newcastle vr Newcastle-CFC. Naar tschijnt een zalige verplaatsing, zelf nog nooit geweest ma van verschillende maten gehoord dat echt de moeite is. Nu enkel hopen dat het weer wa meevalt en dat we daar geen klop krijgen... Zondag op tijd terugzijn voor RSCA-Standard zit er wsl. wel niet in...

Ik wil in uw plaats wel naar Anderlecht gaan kijken hoor :D

The Black Mamba

Legacy Member
chomo zei:
Dees weekend nog is gaan zien, dees keer 2-daagse naar Newcastle vr Newcastle-CFC. Naar tschijnt een zalige verplaatsing, zelf nog nooit geweest ma van verschillende maten gehoord dat echt de moeite is. Nu enkel hopen dat het weer wa meevalt en dat we daar geen klop krijgen... Zondag op tijd terugzijn voor RSCA-Standard zit er wsl. wel niet in...

Ik wil in uw plaats wel naar Anderlecht gaan kijken hoor :D

psxman

Legacy Member
Benitez word zoiezo geen lang verhaal,dat is wel duidelijk(prestaties,uitgefluit door de supporters en andere trainers mogelijk..)

Dus uiteindelijk zal iedereen tevreden zijn.

-de chelsea aanhang die em liever kwijt dan rijk is.
-de mannen die Benitez een goede trainer vinden en weer kans hebben dat hij eventueel bij hun team aan de slag kan gaan.
-en de boekskes die weer gaan kunnen schrijven dat de zoveelste trainer ontslagen is bij chelsea.



Ik begin trouwens weer het gevoel te hebben dat net zoals onder avb er nen hoop spelers zijn die ni liever zouden hebben precies...Dat er in de kleedkamers toch weer wat aan de hand is.
Want iets of wat trainer moet zoiezo al veel verder staan met deze ploeg ook op die korte tijd,maar ook de spelers zelf mogen wel eens uit een ander vaatje beginnen tappen.
Natuurlijk,als de leiding er niet is komt dat laatste en heel veel andere dingen meestal ook niet goed.

Een rot tussenseizoen ,volgend jaar een opbouwseizoen en dat jaar nadien hopelijk meedoen voor de prijzen terug.
Zou blij zijn als we dat nog kunnen halen en we niet weer een grote club gaan zijn die elk jaar ontgoocheld.

chomo

Legacy Member
kzou het U best gunnen maar ik hoop nog altijd (stiekem) dat de goden ons gunstig zijn en dat we op een of andere miraculeuze manier op tijd terugzijn in Merelbeke en dat ik vandaar kan vlammen naar CVDS... kwijl...

Jepjep

Legacy Member
Wat zou het leuk zijn geweest moest Balotelli en zijn vrienden net op dat moment uit het restaurant stappen.

Gavin

Legacy Member
BuBbA zei:
Waarom ironisch? Waarom ga je als Belg anders fan worden van een Spaanse of Engelse club tenzij omdat je hen graag ziet spelen?

En ik ben fan van Chelsea geworden door hen in de Champions League te volgen jaren geleden, dus al voor Torres is gekomen.
Ironisch omdat ge supporter wordt enkel omwille van Roman zijn geld, niet omwille van Chelsea zelf. Nog ironischer omdat ge zelf een truike van Torres hebt, een speler van fokking 58 miljoen. Ge supportert voor een privéspeeltje van iemand en ge probeert er een normale voetbalploeg van te maken als Roman zijn privéspeeltje niet goed bestuurt. Dat is het niet en die normale voetbalploeg hebt gij ook nooit meegemaakt, tenzij bij de tegenstanders van Chelsea. Ik snap wel dat ge u zo moet profileren op fora waar wel supporters uit het pre-Romantijdperk zitten als ge mee wilt doen met die meute, maar hier is dat maar vreemd.

En dat goed besturen is dan nog met een korrel zout te nemen. Ik zie persoonlijk weinig verschil tussen wat hij met Di Matteo deed en wat hij met zijn vorige trainers gedaan heeft.



Zitten hier eigenlijk Chelseaboys van voor Roman? Chomo misschien? Maar zelfs die zie ik zichzelf niet zo profileren.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Nein denk ik, ik herinner mij Chelsea vroeger als een soort Everton van nu. Het was verre van een kutclub, maar het was geen internationale grootmacht met aanzien. Ik heb wel een paar keer genoten van Zola op Eurosport indertijd, dat weet ik nog. Maar dat is eerder te wijten aan mijn zwak voor Italiaanse spelers. En Sinds Frank Lampard echt een goalmachine werd keek ik er ook wat vaker naar, maar dat ging ook meer om Lampard dan wat anders.

Vooral sinds Chelsea op de cover van PES stond merkte ik wel een sterke groei van fans op! Maarja, succes en aanzien (via dure transfers aanvankelijk) zorgt voor supporters, is het ooit al anders geweest?

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Chelseafan ofzo. :p

Bubba

Legacy Member
Gavin zei:
Ironisch omdat ge supporter wordt enkel omwille van Roman zijn geld, niet omwille van Chelsea zelf. Nog ironischer omdat ge zelf een truike van Torres hebt, een speler van fokking 58 miljoen. Ge supportert voor een privéspeeltje van iemand en ge probeert er een normale voetbalploeg van te maken als Roman zijn privéspeeltje niet goed bestuurt. Dat is het niet en die normale voetbalploeg hebt gij ook nooit meegemaakt, tenzij bij de tegenstanders van Chelsea. Ik snap wel dat ge u zo moet profileren op fora waar wel supporters uit het pre-Romantijdperk zitten als ge mee wilt doen met die meute, maar hier is dat maar vreemd.

En dat goed besturen is dan nog met een korrel zout te nemen. Ik zie persoonlijk weinig verschil tussen wat hij met Di Matteo deed en wat hij met zijn vorige trainers gedaan heeft.



Zitten hier eigenlijk Chelseaboys van voor Roman? Chomo misschien? Maar zelfs die zie ik zichzelf niet zo profileren.

Ik zie de ironie nog altijd niet, maar swat. Net alsof ge enkel supporter moogt worden van een bepaalde club omdat ge er op één of andere manier een speciale band mee hebt. Ik denk dat er hier velen zouden afvallen, van eender welke ploeg. En ge legt trouwens linken die nergens op slaan, as usual.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Gavin zei:
Zitten hier eigenlijk Chelseaboys van voor Roman? Chomo misschien? Maar zelfs die zie ik zichzelf niet zo profileren.

Nja ik ben van voor Roman maar gezien mijn leeftijd was ik ervoor verre van fanatiek ( was een jaar of 11). Nu dat men mij niet ziet als een 'echte' so be it, maar successupporter zou ik mezelf niet noemen. Heb al -tig keer gezegd dat ik maar wat graag het Chelsea van het pre-roman tijdperk zou willen terugzien, al is het dan zonder prijzen.

Mudi

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zie de ironie nog altijd niet, maar swat. Net alsof ge enkel supporter moogt worden van een bepaalde club omdat ge er op één of andere manier een speciale band mee hebt. Ik denk dat er hier velen zouden afvallen, van eender welke ploeg. En ge legt trouwens linken die nergens op slaan, as usual.

Wanneer Roman met geld smijt, dan wordt zijn daad niet tegengesproken. Integendeel, het wordt zelfs goedgepraat. Als hij iets doet dat typisch Abramovic is, dan begint men te mekkeren en maakt men er een grote drama van.

Oftewel blijf je consistent en accepteer je de visie van Abramovic en wat hij Chelsea brengt (dus zijn geld). Oftewel ga je tegen elke beslissing dat hij neemt en kunnen we jullie serieus nemen als jullie zitten te klagen.
Maar zoals het er nu ziet, zijn de meeste Chelsea fans gewoon drama queens die niet te serieus nemen valt.

BeeLz

Legacy Member
Mau5 zei:
Heb al -tig keer gezegd dat ik maar wat graag het Chelsea van het pre-roman tijdperk zou willen terugzien, al is het dan zonder prijzen.

Mja, Chelsea was zo goed als failliet toen Roman overnam dus voor hetzelfde geld speelde Chelsea nu in league 1 ofzo ;)

BeeLz

Legacy Member
Het hoogtepunt van de match tegen Leeds :(

562d84ccc99dc3f1576f4e2b48f11c73.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan