Roald
Legacy Member
Het protest tegen Benitez mag er op zich zijn, maar de manier waarop is beneden alle peil. Uw eigen trainer op zo'n manier behandelen, is laag bij de grond. En dat het hier nog op steun kan rekenen (of lees ik dat fout?)...
Hem buiten willen is één ding, hem uitjouwen na slechte prestaties of domme beslissingen kan ik begrijpen, maar continu beledigingen naar het hoofd geworpen krijgen door uw eigen aanhang... Als ik trainer zou zijn, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om naar Chelsea te trekken.
Hem buiten willen is één ding, hem uitjouwen na slechte prestaties of domme beslissingen kan ik begrijpen, maar continu beledigingen naar het hoofd geworpen krijgen door uw eigen aanhang... Als ik trainer zou zijn, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om naar Chelsea te trekken.


