Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
ShRule zei:
Jaaa, alsk beslis om alles voor u te betalen dan moet ge nie zagen. Ofwel aanvaardt je mijn geld niet meer en smijt je me buiten! :D

Is een grap, maar zit toch wel wat waarheid in lol.

Neen.

St0wned

Legacy Member
ShRule zei:
Jaaa, alsk beslis om alles voor u te betalen dan moet ge nie zagen. Ofwel aanvaardt je mijn geld niet meer en smijt je me buiten! :D

Is een grap, maar zit toch wel wat waarheid in lol.

Kan Chelsea RA wel buiten smijten? :D hij is tenslotte toch eigenaar van de club. tzal eerder zijn van: ge gaat mijn geld aanvaarden oftewel vliegt ge zelf buiten

Jack Wilshere

Legacy Member
In the end komt het erop neer dat wat Benitez ook doet voor Chelsea, het zal nooit niet goed zijn?
Jongens leg jullie er gewoon bij neer dat hij er nu is.

Philharmoniker

Legacy Member
Jack Wilshere zei:
In the end komt het erop neer dat wat Benitez ook doet voor Chelsea, het zal nooit niet goed zijn?
Jongens leg jullie er gewoon bij neer dat hij er nu is.

Chapeau dat de fans wel consequent blijven.

Wilcao

Legacy Member
Het probleem met Abramovic is gewoon dat Chelsea zonder hem geen enkele prijs zou gewonnen hebben en misschien zelfs in de tweede klasse zou spelen. Maar de keerzijde van de medaille is wel dat de club zijn ziel kwijt is en dat er veel successupporters zijn (niet naar iemand persoonlijk gericht btw). Alles heeft zijn voor en nadelen.

Bubba

Legacy Member
Jack Wilshere zei:
In the end komt het erop neer dat wat Benitez ook doet voor Chelsea, het zal nooit niet goed zijn?
Jongens leg jullie er gewoon bij neer dat hij er nu is.

Waarom? Protest is er voor een reden en voorlopig is er ook geen enkele reden om ermee te stoppen, integendeel.

BeeLz

Legacy Member
Maxwell zei:
Wat moet hij doen ? Ze gaan groeten ?
Ik had het eerder op de fans, niet op Benitez.

Als je team een prestatie als die van Chelsea gisteren neerzet vind ik niet dat het de manager zijn schuld is. Altijd makkelijk om het op de manager te steken maar die hoop managers van de laatste jaren kunnen het toch niet allemaal fout hebben?

Romelus

Legacy Member
ShRule zei:
Hadden we wel verwacht hé ;) geen la liga vinnik wel nog altijd jammer..

Mjah als je met twee grote zenders speelt op de markt, kan je moeilijk alles binnenhalen he.

Gavin

Legacy Member
BuBbA zei:
Haha, wat een flauwekul. Omdat hij zoveel geld in de club gepompt heeft moeten de supporters sowieso maar alles slikken wat hij doet? :ironic:
Natuurlijk wel ironisch als ge supporter van een club wordt enkel omdat die club hoge ogen gooit als speeltje van een zotte miljonair.

Tenzij ge dat al waart voor dat Roman het overnam. Maar dat denk ik niet, ik denk bijvoorbeeld dat de aankoop van Torres een zeer grote rol gespeeld heeft bij u?

Jonas89

Legacy Member
ShRule zei:
Hadden we wel verwacht hé ;) geen la liga vinnik wel nog altijd jammer..

bwah, hier toch géén gemis. Voor mij is de Premier League nog altijd de beste en spannendste competitie ter wereld...

ShRule

Legacy Member
Jonas89 zei:
bwah, hier toch géén gemis. Voor mij is de Premier League nog altijd de beste en spannendste competitie ter wereld...

Dat wel maar zou grg barca,real en athletico zien spelen.

Bubba

Legacy Member
Gavin zei:
Natuurlijk wel ironisch als ge supporter van een club wordt enkel omdat die club hoge ogen gooit als speeltje van een zotte miljonair.

Tenzij ge dat al waart voor dat Roman het overnam. Maar dat denk ik niet, ik denk bijvoorbeeld dat de aankoop van Torres een zeer grote rol gespeeld heeft bij u?

Waarom ironisch? Waarom ga je als Belg anders fan worden van een Spaanse of Engelse club tenzij omdat je hen graag ziet spelen?

En ik ben fan van Chelsea geworden door hen in de Champions League te volgen jaren geleden, dus al voor Torres is gekomen.

chomo

Legacy Member
Dees weekend nog is gaan zien, dees keer 2-daagse naar Newcastle vr Newcastle-CFC. Naar tschijnt een zalige verplaatsing, zelf nog nooit geweest ma van verschillende maten gehoord dat echt de moeite is. Nu enkel hopen dat het weer wa meevalt en dat we daar geen klop krijgen... Zondag op tijd terugzijn voor RSCA-Standard zit er wsl. wel niet in...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan