Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Jones heeft nog geen enkele bal klemvast gepakt denk ik. Terechte tussenstand, Coates laat zich keer op keer aftroeven door Smith en Liverpool past ontzettend onnauwkeurig.

|steven|

Legacy Member
Spurs eruit, Liverpool met een half been ... dat maakt de kans op een prijs voor Arsenal wat groter, pure wishful thinking.
Nuja, de loting is zoals altijd belangrijk, ik zie ons volgende ronde op City of United spelen ...

mtm

Legacy Member
Een replay was verdiend geweest uiteindelijk... maar eigenlijk ook niet. Tegen een derdeklasser moogt ge geen 3 doelpunten binnen laten. Te weinig zuivere kansen gecreëerd en degenen die we dan bij elkaar speelden, werden niet afgewerkt. Oldham mag best trots zijn op hun prestatie.


Ik doe niet mee aan die zever van "nu kunnen we ons beter concentreren op de competitie". Ge wilt uw ploeg zoveel mogelijk zien spelen, ook matchen door de week horen daarbij. Bovendien haalden we vorig seizoen de finale, dus om er nu uitgeknikkerd te worden in één van de eerste rondes is gewoon zuur.

BeeLz

Legacy Member
mtm zei:
Ik doe niet mee aan die zever van "nu kunnen we ons beter concentreren op de competitie". Ge wilt uw ploeg zoveel mogelijk zien spelen, ook matchen door de week horen daarbij. Bovendien haalden we vorig seizoen de finale, dus om er nu uitgeknikkerd te worden in één van de eerste rondes is gewoon zuur.

Inderdaad, hoe belangrijk die 4de plaats financieel ook is zou ik die graag wisselen voor een prijs. 4de plaats is uiteindelijk maar 4de :p

gamer5

Legacy Member
Wel, dat was weer zielig... Ga er niet veel analyse aan vuil maken. Slechte opstelling, verdediging te onervaren en heel slechte attitude. Oldham verdient het om door te gaan

Mudi

Legacy Member
Loting volgende ronde FA cup

Arsenal vs Blackburn
Man city vs Leeds
Man utd vs Reading
Middlesbrough v Chelsea/Brentford
Huddersfield or Leicester v Wigan
MK Dons v Barnsley
Oldham v Everton
Luton Town v Millwall

Gemakkelijke loting voor de topteams.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Mudi zei:
Loting volgende ronde FA cup

Arsenal vs Blackburn
Man city vs Leeds
Man utd vs Reading
Middlesbrough v Chelsea/Brentford
Huddersfield or Leicester v Wigan
MK Dons v Barnsley
Oldham v Everton
Luton Town v Millwall

Gemakkelijke loting voor de topteams.

Arsenal zal wel niet met zijn A ploeg spelen, aangezien ze 2 dagen later tegen Bayern spelen in de CL.

TheRedDevils

Legacy Member
Oldham's last 8 league results in England's third tier: L-L-L-D-L-L-L-L.
Beschamend van Liverpool.

ShRule

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Oldham's last 8 league results in England's third tier: L-L-L-D-L-L-L-L.
Beschamend van Liverpool.

Zoals ik zei, premier lg ploegen geven voorrang aan de league en die lagere ploegen geven alles dan. Blijft beschamend..

St0wned

Legacy Member
ongelooflijk zwak. Jones trok op de zak vandaag. we hadden beter een pak maizena in de goal gezet

Bubba

Legacy Member
Cuth zei:
Zoveel te danken aan Abramovich edoch blijven ze melken.
Ik ben blij dat ik een salonsupporter ben, dan associëren ze me tenminste niet met wat er zoal 'echte supporter' wordt genoemd.

Haha, wat een flauwekul. Omdat hij zoveel geld in de club gepompt heeft moeten de supporters sowieso maar alles slikken wat hij doet? :ironic:

ShRule

Legacy Member
BuBbA zei:
Haha, wat een flauwekul. Omdat hij zoveel geld in de club gepompt heeft moeten de supporters sowieso maar alles slikken wat hij doet? :ironic:

Jaaa, alsk beslis om alles voor u te betalen dan moet ge nie zagen. Ofwel aanvaardt je mijn geld niet meer en smijt je me buiten! :D

Is een grap, maar zit toch wel wat waarheid in lol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan