Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:Ik doe niet mee aan die zever van "nu kunnen we ons beter concentreren op de competitie". Ge wilt uw ploeg zoveel mogelijk zien spelen, ook matchen door de week horen daarbij. Bovendien haalden we vorig seizoen de finale, dus om er nu uitgeknikkerd te worden in één van de eerste rondes is gewoon zuur.

Mudi zei:Loting volgende ronde FA cup
Arsenal vs Blackburn
Man city vs Leeds
Man utd vs Reading
Middlesbrough v Chelsea/Brentford
Huddersfield or Leicester v Wigan
MK Dons v Barnsley
Oldham v Everton
Luton Town v Millwall
Gemakkelijke loting voor de topteams.
TheRedDevils zei:Oldham's last 8 league results in England's third tier: L-L-L-D-L-L-L-L.
Beschamend van Liverpool.
Cuth zei:Zoveel te danken aan Abramovich edoch blijven ze melken.
Ik ben blij dat ik een salonsupporter ben, dan associëren ze me tenminste niet met wat er zoal 'echte supporter' wordt genoemd.
BuBbA zei:Haha, wat een flauwekul. Omdat hij zoveel geld in de club gepompt heeft moeten de supporters sowieso maar alles slikken wat hij doet? :ironic: