Baelemeister
Legacy Member
Didierke10 zei:
Triestig... Vind 3 speeldagen al meer dan genoeg nochtans.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Didierke10 zei:
Pols zei:
Vedeco zei:Marin toch, kom terug naar huis man.![]()

dacuba zei:Je kon ook wel vrij snel zien dat die opstelling van City monkeyballs was.![]()
ShRule zei:Wow, weer out..jammer voor everton en ook zn eigen developement.
M'enfin...CisnerosIsGod zei:Het nu al afschrijven lijkt me toch net iets té voorbarig.
Hopelijk raakt Kompany snel terug fit. QPR zonder hem zou wel moeten lukken, liefst. Other than that vond ik het middenveld zonder Yaya vandaag best wel meevallen, en dan vooral Garcia die een aardige partij liep te ballen.
Vedeco zei:Marin toch, kom terug naar huis man.![]()
Cuth zei:M'enfin...