ShRule
Legacy Member
Cuth zei:Er heeft ook iemand shit gebruikt maar die drie zijn echt wel belachelijk. Ik zie het mij al zo zeggen op café: "Other than that vind ik dat Mirallas' injuries zijn development afremmen." Brrrr
Ontwikkeling dan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cuth zei:Er heeft ook iemand shit gebruikt maar die drie zijn echt wel belachelijk. Ik zie het mij al zo zeggen op café: "Other than that vind ik dat Mirallas' injuries zijn development afremmen." Brrrr

jeperdejep zei:Is een leuke pocketvoetballer, maar is absoluut niet overtuigend tot nu toe. Komt mss gewoon tekort voor de top.
bardok-- zei:Torres staat daar weer geen kloten te doen en die mag blijven staan!
ad:

Runkle zei:We gaan een speler toch niet gaan afschrijven op een paar matchen? Speelt misschien wel een afschuwelijke match maar geef hem op zen minst zijn kans.
jeperdejep zei:
Ik schrijf hem niet af e, anders zou ik iets gezegd hebben als 'die jongen bakt er niets van'. Maar die overtuigd wss ook op training niet, want zowel onder Di Matteo als Benitez speelt die amper.
bardok-- zei:Leek mij toch altijd penalty?
bardok-- zei:Leek mij toch altijd penalty?
mtm zei:Ik denk wel dat de ref die hands gezien had, maar niet inschatte als opzettelijk. Twijfelgeval aangezien de bal vanop 2 meter tegen zijn hand geschoten wordt. Arm wel niet langs het lichaam, dus penalty kon zeker gefloten worden.