Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
Cuth zei:
Er heeft ook iemand shit gebruikt maar die drie zijn echt wel belachelijk. Ik zie het mij al zo zeggen op café: "Other than that vind ik dat Mirallas' injuries zijn development afremmen." Brrrr

Ontwikkeling dan ;)

Runkle

Legacy Member
jeperdejep zei:
Is een leuke pocketvoetballer, maar is absoluut niet overtuigend tot nu toe. Komt mss gewoon tekort voor de top.

We gaan een speler toch niet gaan afschrijven op een paar matchen? Speelt misschien wel een afschuwelijke match maar geef hem op zen minst zijn kans.

bardok--

Legacy Member
WTF Benitez?!
2-1 achter en die wisselt Ivanovic voor Azpilicueta?? Torres staat daar weer geen kloten te doen en die mag blijven staan!

Eerste keer dat ik het ga zeggen maar laat die clown aub vertrekken!

:sad:

mtm

Legacy Member
Haha vingertje naar de Chelsea-fans zegt hij. Cole zag ook dat het onverstandig was.

Jepjep

Legacy Member
bardok-- zei:
Torres staat daar weer geen kloten te doen en die mag blijven staan!


:sad:

:cool:

Runkle zei:
We gaan een speler toch niet gaan afschrijven op een paar matchen? Speelt misschien wel een afschuwelijke match maar geef hem op zen minst zijn kans.

Ik schrijf hem niet af e, anders zou ik iets gezegd hebben als 'die jongen bakt er niets van'. Maar die overtuigd wss ook op training niet, want zowel onder Di Matteo als Benitez speelt die amper.

Runkle

Legacy Member
jeperdejep zei:
:cool:



Ik schrijf hem niet af e, anders zou ik iets gezegd hebben als 'die jongen bakt er niets van'. Maar die overtuigd wss ook op training niet, want zowel onder Di Matteo als Benitez speelt die amper.

Heeft dan ook een best lange blessure achter de rug.

chomo

Legacy Member
bardok-- zei:
Leek mij toch altijd penalty?

idd zuivere handsbal, ongeloofelijk dat die ref dat niet ziet. Nuja desalnietemin, wansmakelijke prestatie van CFC... Bijna A. Villa style...

BeeLz

Legacy Member
bardok-- zei:
Leek mij toch altijd penalty?

Ik vind persoonlijk dat ze in die situaties nooit gefloten mogen worden maar de laatste jaren geven ze die jammer genoeg wel vaak.

mtm

Legacy Member
Ik denk wel dat de ref die handsbal gezien had, maar niet inschatte als opzettelijk. Twijfelgeval aangezien de bal vanop 2 meter tegen zijn hand geschoten wordt. Arm wel niet langs het lichaam, dus penalty kon zeker gefloten worden.

Runkle

Legacy Member
Is inderdaad een twijfelgeval.
Beide beslissingen kunnen begrepen worden (voor de redenen die mtm al aangeeft).

BeeLz

Legacy Member
mtm zei:
Ik denk wel dat de ref die hands gezien had, maar niet inschatte als opzettelijk. Twijfelgeval aangezien de bal vanop 2 meter tegen zijn hand geschoten wordt. Arm wel niet langs het lichaam, dus penalty kon zeker gefloten worden.

Inderdaad, maar ik vind dat het terug zo als vroeger moet zijn. Er is niks belachelijker dan een verdediger die daar staat met zijn armen op zijn rug, bovendien verlies je daardoor je balans.
Nee, aangeschoten zou nooit penalty mogen zijn tenzij je je natuurlijk extra breed maakt met je armen maar dat was hier absoluut niet geval.

ShRule

Legacy Member
Kdenk dat de premieroegen de cup niet serieus nemen...tottenham 2-1 achter tegen Leeds.

BeeLz

Legacy Member
Tottenham neemt het heus wel serieus. Gewoon 2x koud gepakt door onze hoge lijn en Caulker,Vertonghen en Naughton die echt stonden te slapen gedurende de hele match.
Als je enige spits op het wedstrijdblad Obika is kan je dan ook niet verwachten om veel te scoren.

Soit, Leeds was sowieso een lastige verplaatsing maar zonde dat we er uit liggen, hopen op een goede prestatie in de Europa league dan maar, alhoewel Lyon ook geen hapje gaat zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan