ShRule
Legacy Member
mtm zei:Man man. Nog niet een klein beetje beschamend.
En dat allemaal sinds Telenet dat Engels voetbal is beginnen uitzenden, plus de Belgische invasie. Ergerlijk.
Ik heb nog maar 1 of 2 matchen gezien van Stoke
.. Zoveel tijd heb ik ook niet en teams als stoke, reading,qpr ken ik niet zo goed. Een shawcross bv ken ik wel natuurlijk..maar wat is je probleem?? 
. Nog niet een klein beetje beschamend.
0-4 achterkomen tegen MK Dons
Krijg je ervan als je A. Ferdinand erop zet...
