Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Beetje dolle opstelling van City.

BBzKGxcCMAEnxqh.jpg

chomo

Legacy Member
Gavin zei:
Zitten hier eigenlijk Chelseaboys van voor Roman? Chomo misschien? Maar zelfs die zie ik zichzelf niet zo profileren.

Kalm he gij, ik supporter wel degelijk al van voor het Roman tijdperk voor CFC. ;) Dat zit al van kleins in mijn bloed ;) mijnen beste maat is nen Brit & hevige Yiddo & samen deden we in onze tienerjaren niveel anders dan zelf voetballen en de Engelse voetbal volgen ^^ Ge zult mij niet horen zeggen dat ik ten tijde van Vialli & Zola al zo nen diehard was als vandaag maar der zijn buiten RSCA voor mij altijd maar 2 ploegen geweest en dat waren CFC en Juve...

Mijn eerste verplaatsingen naar Stamford Bridge zelf dateren dan weeral wel van het eerste jaar onder Roman, maar dat had dan weeral veel meer te maken met het eindelijk bereiken van een leeftijd waarop het voor de ouders aanvaardbaar leek om me naar Engeland te laten gaan ;)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Hoelang je voor een club supportert maakt niet zoveel uit. Het is de manier waarop.
Zelf al zo'n 18 jaar supporter van West Ham. Maar was toen uiteraard nog belange niet zo die hard als de laatste jaren omdat ik pas sinds een jaar of 6 echt frequent kan gaan.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Hart :love::love: Een hele helft koud staan en dan efkes zoiets uit uw mouw schudden.

Hekje#

Legacy Member
Nelson & Hill hebben geen enkele pass gegeven. Elke bal gewoon los de tribune in. :)

Hekje#

Legacy Member
chomo zei:
Kalm he gij, ik supporter wel degelijk al van voor het Roman tijdperk voor CFC. ;) Dat zit al van kleins in mijn bloed ;) mijnen beste maat is nen Brit & hevige Yiddo & samen deden we in onze tienerjaren niveel anders dan zelf voetballen en de Engelse voetbal volgen ^^ Ge zult mij niet horen zeggen dat ik ten tijde van Vialli & Zola al zo nen diehard was als vandaag maar der zijn buiten RSCA voor mij altijd maar 2 ploegen geweest en dat waren CFC en Juve...

Mijn eerste verplaatsingen naar Stamford Bridge zelf dateren dan weeral wel van het eerste jaar onder Roman, maar dat had dan weeral veel meer te maken met het eindelijk bereiken van een leeftijd waarop het voor de ouders aanvaardbaar leek om me naar Engeland te laten gaan ;)

Uwe beste maat heeft meer verstand :p

Stan_V

Legacy Member
Aston Villa gelijk een raket aan de tweede helft begonnen, amai. Ook wel broodnodig.

EDIT: En Benteke die de penalty omzet op echt wel een cruciaal moment. Had nooit gedacht dat net hij de koele kikker ging zijn.

psxman

Legacy Member
Gavin zei:
Zitten hier eigenlijk Chelseaboys van voor Roman? Chomo misschien? Maar zelfs die zie ik zichzelf niet zo profileren.

Vanaf wanneer zijde supporter he?
Ik volg ze al wekelijks vanaf dat ik een jaar of 12 was en zelf nog speelde.
Enige middelen da ge toen had was match of the day (weet niet of het toen al zo noemde).
Ik herinner me zelfs nog de overgang naar de premier league,dat ik een samenvating zag van de viering.
Maar echt volgen en blijven volgen was vanaf ze spelers als petrescu,viali,zola enzo hadden..
Vanaf 1996 zal dat geweest zijn.
Zelf altijd toen besloten in men hoofd (:p),Kfct ploeg nr1 en Chelsea nr2.
Tot de miserie met Kfct begon rond 2000-2002 denk ik zo uit het hoofd.
En vanaf toen vol voor chelsea gegaan.
Ik weet nog dat we een jaar of 2 eerder ,al een poging hadden ondernomen om aan tickets te geraken.
Namelijk gewoon simpelweg bellen naar het stadion haha,moesten die eens lachen.
2 belgen afwisselend met gebrekkig engels en niet meerderjarig.
Maar dus nadien echt alles geprobeerd via the belgian blues en dergelijke...
Uiteindelijk eerst gewoon opgelicht geweest door een website,daarna wel geult via een website en zo onze eerste ticketjes bemachtigd aan een 200pond per stuk.(was zelfs meer denk).
Na een seizoen van extreem veel geld uit te geven,besloten om eens uit te dokteren hoe het systeem van memberships enzo in elkander stak.
Sindsdien enkel maar meer en meer gaan zien.
Ook meer en meer belgen tegengekomen in loop van den tijd ginder...
Nu even wat rustiger aan met een 2de kind op komst.(juist op de goeie moment)


Verschiet er eerlijk gezegd wel ee nbeetje van,ik dach tdat er hier een paar zaten die minstens even lang of langer chelsea volgden.
Maar het maakt allemaal niet uit,zolang je maar bij je ploeg/ploegen blijft en niet om het seizoen veranderd ofzo...

Hekje#

Legacy Member
Voile se. Na Suarez,Young & Bale kunnen we nu ook Remy aan het lijstje toevoegen met mooie duikers.

Stan_V

Legacy Member
Geweldige match op Villa Park. Jammer voor Villa, maar na die abominabele eerste helft werd 't ook wel heel lastig...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan