Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Radbraker zei:
Uhu, allemaal dankzij United dat City punten laat liggen tegen QPR !
Ik bedoel ermee: Goed gespeeld United, proficiat met jullie titel. Niks meer, niks minder.

mtm

Legacy Member
Belangrijkste match van het seizoen voor Liverpool morgen.


Reina terug in de basis, José Enrique zit ook in de kern en kan hopelijk starten. Dan kan Johnson eindelijk terug naar rechtsachter waar die voor veel meer dreiging zorgt. Zeker omdat Gibbs regelmatig heel wat ruimte in zijn rug laat. De keerzijde van medaille is dat Carragher waarschijnlijk gaat starten (want Skrtel tegenwoordig ligt te zwemmen). En aangezien Johnson enorm aanvallend speelt, en Podolski met zijn snelheid tegen Carragher, ai ai... Henderson zal Wilshere zoveel mogelijk moeten lamleggen, Lucas moet Cazorla bedwingen. En Suarez-Sturridge moeten met hun snelheid en techniek echt wel kansen kunnen creëren tegen de zwakker verdediging van Arsenal.

Mudi

Legacy Member
mtm zei:
Belangrijkste match van het seizoen voor Liverpool morgen.


Reina terug in de basis, José Enrique zit ook in de kern en kan hopelijk starten. Dan kan Johnson eindelijk terug naar rechtsachter waar die voor veel meer dreiging zorgt. Zeker omdat Gibbs regelmatig heel wat ruimte in zijn rug laat. De keerzijde van medaille is dat Carragher waarschijnlijk gaat starten (want Skrtel tegenwoordig ligt te zwemmen). En aangezien Johnson enorm aanvallend speelt, en Podolski met zijn snelheid tegen Carragher, ai ai... Henderson zal Wilshere zoveel mogelijk moeten lamleggen, Lucas moet Cazorla bedwingen. En Suarez-Sturridge moeten met hun snelheid en techniek echt wel kansen kunnen creëren tegen de zwakker verdediging van Arsenal.

Idd, morgen is zeer belangrijk voor beide partijen. Wint Arsenal, dan zal de strijd om 4de plaats tussen Arsenal en Tottenham gaan. Wint Liverpool, dan ligt alles open en hebben jullie een grotere kans om top 4 te eindigen.

Alles hangt af van hoe goed ons middenveld zal functioneren. Liverpool laat graag ruimtes open op het middenveld en als we die kunnen gebruiken, kunnen we jullie kwetsen door onze snelle counters/spel. Podolski en Walcott zullen zeer belangrijk zijn voor Arsenal om jullie lijnen zo ver mogelijk open te houden.

Morgen zal er sowieso door beide ploegen gescoord worden. Om een nul te houden is de verdediging van beide ploegen gewoon te zwak.

Ik heb er wel goede hoop op. Jullie hebben 1 keer op de Emirates gewonnen en dat was vorig jaar tegen een elftal bestaande uit scrubs.

mtm

Legacy Member
Mudi zei:
Idd, morgen is zeer belangrijk voor beide partijen. Wint Arsenal, dan zal de strijd om 4de plaats tussen Arsenal en Tottenham gaan. Wint Liverpool, dan ligt alles open en hebben jullie een grotere kans om top 4 te eindigen.

Nee nee, Liverpool doet niet mee voor de top 4. Ik geloof er althans niet in. Maar als ze binnen de eerste 6 willen eindigen, mogen ze deze wedstrijd gewoon niet verliezen. Want dan verliest Liverpool ook ineens voeling met de ploegen boven hen.

Op dit moment teken ik voor een gelijkspel.

Bubba

Legacy Member
Mudi zei:
Wanneer Roman met geld smijt, dan wordt zijn daad niet tegengesproken. Integendeel, het wordt zelfs goedgepraat. Als hij iets doet dat typisch Abramovic is, dan begint men te mekkeren en maakt men er een grote drama van.

Oftewel blijf je consistent en accepteer je de visie van Abramovic en wat hij Chelsea brengt (dus zijn geld). Oftewel ga je tegen elke beslissing dat hij neemt en kunnen we jullie serieus nemen als jullie zitten te klagen.
Maar zoals het er nu ziet, zijn de meeste Chelsea fans gewoon drama queens die niet te serieus nemen valt.

Dat geld gooien is nu eenmaal deel van top voetbal, niet alleen bij Chelsea. En dat is ook situatie per situatie te bekijken of het een goede/slechte investering is. Daar zijn altijd twee kanten aan. Bij zo'n situaties ga je dus evenzeer voor en tegenstanders hebben. Het is dus nogal kort door de bocht om zomaar algemeen te stellen dat ik, of andere supporters, eender welke actie goedpraten wanneer er met geld gegooid is. Ik vind het een belachelijke veralgemening. Net zoals ik het belachelijk vind om te zeggen: hij geeft geld dus hij mag doen wat hij wil.

Allé, uiteindelijk mag hij doen wat hij wil, maar dat wil niet zeggen dat de supporters dat zonder méér moeten goedkeuren omdat hij op andere plaatsen wél goede dingen doet voor de club. Misschien leef jij in zo'n zwart/wit wereld, maar de rest van ons niet.

Jepjep

Legacy Member
Jezus mina

[video=youtube;XO33IEnmlKA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XO33IEnmlKA[/video]

TheRedDevils

Legacy Member
Denk eerder een 3-2 zege van Arsenal, maar we zien wel. Kan alle kanten uit.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Ik denk dat Arsenal 5-2 gaat winnen :unsure:

Nee serieus, kan alle kanten uit imo. Denk dat de score alles behalve 0-0 gaat zijn!

|steven|

Legacy Member
Ik verwacht niet teveel van Arsenal, ze hebben mij dit seizoen al zoveel keer ontgoocheld in toppers ...
Het jammere van de zaak is ook dat zowat iedereen altijd dezelfde analyses maakt bij wedstrijden van Arsenal, en dat je bij elke transferperiode merkt dat er niet wordt ingegrepen, en dat kerels als een Ramsey zelfs een contractverlenging krijgen, en dat voor die 5 goede matchen op een seizoen dat die speelt ...

Hopelijk vooral een leuke en faire wedstrijd.

Rivfader

Legacy Member
onfirmed #LFC team v #AFC: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Wisdom, Lucas, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez, Sturridge.

subs: Jones, Enrique, Skrtel, Shelvey, Allen, Borini and Sterling.

De line-up die ik had verwacht.

Mudi

Legacy Member
Arsenal.com ‏@Arsenal
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud

Had liever Diaby en Koscielny gezien. Wat moet je nu met Mertesacker tegen de snelle aanvallers van Liverpool. Aan de andere kant speelt Carragher tegen Walcott en Podolski, dus zoveel verschil maakt het niet.
En Ramsey die Gerrard uit de wedstrijd zal moeten houden gaat ook moeilijk worden.

Zal een interessante wedstrijd worden. Weet totaal niet wat ik moet verwachten!

bardok--

Legacy Member
Turnbull; Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole; Ramires, Lamps (c); Oscar, Mata, Bertrand; Torres

Subs: Hilario, Ferreira, JT, Ake, Benayoun, Marin, Ba


...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan