Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Newboy

Legacy Member
Weebl zei:
Wel een klein verschil tussen de Franse en Hollandse competitie denk ik.

Maakt helemaal niets uit. Hij moet weggaan langs de grote poort. Wel die poort staat nu wagenwijd open.

Hij moet gewoon weg eind dit seizoen. Wat maakt het uit of hij met Lille volgend jaar CL kan spelen? Hij kan dat evengoed doen bij de eventuele topclub waar hij terecht zal komen maar dan met nog betere spelers. Hij is goed dus hij zal zeker een basisplaats afdwingen.

Als Hazard blijft gaat dit een jaartje teveel zijn. Hij zit nu al 4 seizoenen als het al niet meer is, bij de A-kern bij Lille. Ik vind dat hij is uitgeleerd in Frankrijk. Het is tijd voor de stap hogerop imho.

Cartek

Legacy Member
Weebl zei:
Dat weet je niet zeker he :).
Voor 't zelfde geld krijgt hij een blessure en komt hij niet meer van de bank.
In ieder geval zou hij volgens mij beter nog een jaartje blijven in Lille.
En wat body kweken ook.

Omdat hij een mogelijke blessure kan oplopen moet hij nog een jaar bij lille blijven? Nee, hij moet daar zo snel mogelijk weg imo, op zijn toppunt. En lille gaat er zwaar voor cashen.

pina

Legacy Member
er is gewoon geen beter moment voor hem en voor lille om te vertrekken naar een echte topclub. En voor de RD natuurlijk ook :love:

het zou er wel eens heel mooi kunnen uit zien voor de RD volgend seizoen:
Hazard, Vertonghen, Lukaku, Witsel, Defour(?), Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Dembele, Fellaini, Vossen(?), De Bruyne.

Dan nog aangevuld en omringd met serieuze talenten zoals Mertens, Chadli, Boyata, Alderweireld en Vadis. Dit EK geloof ik er niet in, maar ik zie al uit naar het volgende WK. Met zijn allen op groot scherm naar de matchen kijken :D

Allemaal in topclubs/topcompetities. zou echt prachtig zijn :bow:

edraket

Legacy Member
jeppa, tickets ontvangen vandaag. Tribune 3, vak E. Wat is de kostprijs daar van eigelijk?

BleKKie

Legacy Member
pina zei:
er is gewoon geen beter moment voor hem en voor lille om te vertrekken naar een echte topclub. En voor de RD natuurlijk ook :love:

het zou er wel eens heel mooi kunnen uit zien voor de RD volgend seizoen:
Hazard, Vertonghen, Lukaku, Witsel, Defour(?), Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Dembele, Fellaini, Vossen(?), De Bruyne.

Dan nog aangevuld en omringd met serieuze talenten zoals Mertens, Chadli, Boyata, Alderweireld en Vadis. Dit EK geloof ik er niet in, maar ik zie al uit naar het volgende WK. Met zijn allen op groot scherm naar de matchen kijken :D

Allemaal in topclubs/topcompetities. zou echt prachtig zijn :bow:

Mee naar Brazilië ja, ik zou dat echt wel durven doen eerlijk gezegd, moet toch veel te zalig zijn :woohoo:

stormtrooper

Legacy Member
Als we ons kwalificeren, ga ik naar Brazilië :cool:

Misschien een 9Lives-tripke van maken? :D

waffel

Legacy Member
Ik ga wel, als contractor bij Jetair, negotiëren met enkele hotels voor een prijsje voor jullie :cool:

asmo

Legacy Member
Nu nog gewoon dood gewicht weten te lozen genre Simons en Van Buyten en het komt weer helemaal in orde.

mtm

Legacy Member
Wie gaat ge ook in de plaats zetten van Simons zonder het evenwicht in het team te verliezen? Op dit moment zie ik niet direct een vervanger, en eigenlijk op de iets langere termijn ook niet. Witsel en Fellaini zijn meer aanvallend ingesteld en Vadis en Hubert zie ik niet echt steunpilaren worden van de Rode Duivels.

En als ge maar met één defensieve middenvelder gaat spelen (enkel Defour dan), wordt het garantie kermis. Simons is op dit moment nog nuttig genoeg om die job daar te doen, zeker met zijn ervaring.

NotoriousP

Legacy Member
BleKKie zei:
Mee naar Brazilië ja, ik zou dat echt wel durven doen eerlijk gezegd, moet toch veel te zalig zijn :woohoo:

Yeah ff uit den taxi getrokken worden en neergestoken, Brazilië :love:.

waffel

Legacy Member
mtm zei:
Wie gaat ge ook in de plaats zetten van Simons zonder het evenwicht in het team te verliezen? Op dit moment zie ik niet direct een vervanger, en eigenlijk op de iets langere termijn ook niet. Witsel en Fellaini zijn meer aanvallend ingesteld en Vadis en Hubert zie ik niet echt steunpilaren worden van de Rode Duivels.

En als ge maar met één defensieve middenvelder gaat spelen (enkel Defour dan), wordt het garantie kermis. Simons is op dit moment nog nuttig genoeg om die job daar te doen, zeker met zijn ervaring.

Zou Vertonghen die rol niet op zich kunnen nemen?

mtm

Legacy Member
waffel zei:
Zou Vertonghen die rol niet op zich kunnen nemen?

Ik vind het al erg genoeg dat die op linksback moet, laat staan op het middenveld :D.

En als die een transfer naar een grotere club krijgt, zal het ook als centrale verdediger zijn. Zijn positie ligt dus eigenlijk vast, en maar goed ook. Als ge ziet wat er van Kompany geworden is, zo iets zie ik ook wel met Vertonghen gebeuren (zonder het gefaal bij Hamburg dan).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan