Newboy
Legacy Member
Weebl zei:Wel een klein verschil tussen de Franse en Hollandse competitie denk ik.
Maakt helemaal niets uit. Hij moet weggaan langs de grote poort. Wel die poort staat nu wagenwijd open.
Hij moet gewoon weg eind dit seizoen. Wat maakt het uit of hij met Lille volgend jaar CL kan spelen? Hij kan dat evengoed doen bij de eventuele topclub waar hij terecht zal komen maar dan met nog betere spelers. Hij is goed dus hij zal zeker een basisplaats afdwingen.
Als Hazard blijft gaat dit een jaartje teveel zijn. Hij zit nu al 4 seizoenen als het al niet meer is, bij de A-kern bij Lille. Ik vind dat hij is uitgeleerd in Frankrijk. Het is tijd voor de stap hogerop imho.
.




