TazzDeMazz zei:
Ik meende me te herrinneren dat de 4-4 resulteerde uit balverlies van Hazard na 1 van zen dribbels waarop hij vastliep maar ik kan fout zijn.
Das ook wel het enigste waar ik me dood aan kan frustreren,zijn dribbels die meermaals in matchen van de rode duivels tot balverlies hebbben geleden.
En dat is bij Dembele beter? Lol rly. Dembele zen balverlies ratio is nog pakken hoger dan bij Hazard. Het enige verschil is dat Dembele tegenwoordig minder vaak de actie probeert te maken maar gewoon aan neemt, een beetje doelloos rondloopt en dan de bal terug af geeft zonder progressie. Dembele voegt echt niks toe aan dit team, zeker niet ten opzichte van wat Hazard kan toevoegen. Eerlijk gezegd heb ik Dembele op al die tijd exact 1 echt goeie wedstrijd zien spelen en that's it.
Besides, ik heb het al vaak gezegd maar Hazard is misschien 10-15% van de reden waarom die goal valt. Er gaat daar gewoon zoveel fout in die bewuste fase, it's not even funny. 75% van de fout ligt daar gewoon bij Boyata & Baily.
Pseudo zei:
Defour - Witsel - Fellaini is een perfect gebalanceerd middenveld, niet dat ik Simons eruit wil, maar evenwicht verliezen omdat Simons bvb niet zou kunnen spelen geloof ik niet. Dit zijn 3 middenvelders die alle taken defensief en offensief kunnen uitvoeren, in welke mate hangt af van de tegenstander.
Inderdaad, ik snap overigens niet goed waarom veel mensen hier vinden dat je op dat middenveld met de punt naar voor moet spelen. Imo werkt Witsel - Defour - Fellaini met de punt naar achter het beste. Fellaini is aanvallender ingesteld dan Defour maar hij zorgt nog steeds altijd voor enorm veel balrecuperatie en kan nadien heel snel voor omschakeling zorgen. Dat plus het feit dat hij heel moeilijk van de bal te zetten omdat hij (in tegenstelling tot Lukaku bv) wel heeft geleerd hoe hij zijn gestalte op een correcte manier in zijn voordeel kan gebruiken maakt hem imo naast Kompany tot de belangrijkste speler van dit team. Witsel & Fellaini als CM & Defour al VCM dus, is echt het ideale middenveld. (Standard had echt zo'n ziek middenveld eigenlijk 2 jaar terug

)
Persoonlijk zie ik geen problemen opduiken voor het middenveld, zelfs niet als Simons der binnenkort van tussen gaat. Defour is wel problematisch mijn zijn blessures alle lappen maar ook Vertonghen kan op de VCM uit de voeten als het nodig is.