Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Newboy

Legacy Member
Hazard is ook meteen de jongste speler ooit die de trofee voor voetballer van het jaar wint in Frankrijk.
Hij had al een een eerder record verbroken door 2 jaar op rij de de trofee voor belofte van het jaar te winnen.

Voetnoot: de winnaar van belofte van het jaar is Sakho van PSG. Hij is een jaar ouder dan Hazard :)

Weebl

Legacy Member
Proficiat, Hazard.
Maar blijf nog maar een jaartje bij Lille, op die leeftijd moet je nog niet op de bank gaan zitten bij Arsenal.

J.Brown

Legacy Member
Die moet gewoon weg. Die heeft alles gewonnen wat er maar te winnen valt in Frankrijk. Hij is zeker klaar voor een stapje hogerop. Hopelijk kan Arsenal hem binnenhalen met het geld die ze gaan krijgen voor Fabregas wss? Hij past er perfect + het is zijn favo team. Hij zal zich wel in de basis weten te werken. Ze moeten ooit de stap zetten he.

Cartek

Legacy Member
Weebl zei:
Proficiat, Hazard.
Maar blijf nog maar een jaartje bij Lille, op die leeftijd moet je nog niet op de bank gaan zitten bij Arsenal.

lol precies of ie daar veel op de bank zou zitten. die speelt zich wel vlug in het team denk ik.

Weebl

Legacy Member
Cartek zei:
lol precies of ie daar veel op de bank zou zitten. die speelt zich wel vlug in het team denk ik.

Dat weet je niet zeker he :).
Voor 't zelfde geld krijgt hij een blessure en komt hij niet meer van de bank.
In ieder geval zou hij volgens mij beter nog een jaartje blijven in Lille.
En wat body kweken ook.

TazzDeMazz

Legacy Member
dacuba zei:
Tja, tussen dat balverlies en de goal zat wel nog een middenveld, verdediging en flaterende keeper. Niet enkel Hazard's schuld ofc.

Hoofdschuldige toch wel Hazard hier dacht ik want als hazard die dribbel maakte loopt heel de ploeg naar voor. En wanneer je dan balverlies lijdt zoals gebeurde moet heel die ploeg vliegensvlug omschakelen want de tegenstander speelt dan zeer snel de bal naar voor. Dus hoewel je kan zeggen dat middenveld en verdediging alerter moeten zijn, mag hazard daar geen balverlies lijden.
Wat wel natuurlijk kan gezegd worden is dat bailly die goal ook wel op zijn conto mag schrijven.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Weebl zei:
Dat weet je niet zeker he :).
Voor 't zelfde geld krijgt hij een blessure en komt hij niet meer van de bank.
In ieder geval zou hij volgens mij beter nog een jaartje blijven in Lille.
En wat body kweken ook.

Body kweken --> Engeland :p Kijk maar wat voor beesten Kompany, Vermaelen en Mignolet zijn geworden.

Runkle

Legacy Member
Weebl zei:
Dat weet je niet zeker he :).
Voor 't zelfde geld krijgt hij een blessure en komt hij niet meer van de bank.
In ieder geval zou hij volgens mij beter nog een jaartje blijven in Lille.
En wat body kweken ook.

En een blessure kan hij bij Lille niet oplopen?
Body kweken kan hij daar ook doen (zoals Mignolet) en is ook geen must, kijk maar naar Lennon.

Weebl

Legacy Member
Snoeckers zei:
En een blessure kan hij bij Lille niet oplopen?
Body kweken kan hij daar ook doen (zoals Mignolet) en is ook geen must, kijk maar naar Lennon.

Bij Lille is het wel veel onwaarschijnlijker dat hij zich niet meer in de ploeg zal spelen na een blessure ;)

Runkle

Legacy Member
Denk dat hij zich genoeg bewezen heeft om te weten dat hij een basisplaats waardig is in een topclub. Pas op, ik zeg niet dat hij nu al moet vertrekken maar de vraag is of Lille hem kan houden.

exo

Legacy Member
Kompany & Mignolet zijn respectievelijk een verdediger en een keeper, die hebben 'body' nodig. Voor een aanvaller als Hazard is dat niet perse een must, hij moet z'n 'vinnigheid' behouden.

Ph Sp

Legacy Member
Ook een spits heeft body nodig. Messi en Pedrito duwt ge echt niet zomaar opzij. Want in het andere geval loopt Kompany vijf meter mee en dan ligt ge ergens tegen de vlakte.

Weebl

Legacy Member
Body != verdikken
Ik moet niet veel matchen gezien hebben van Hazard, om te weten dat indien hij in PL zou spelen, hij niet voldoende duelkracht zou hebben.

J.Brown

Legacy Member
Het kweken van zijn body mag gewoon niet ten koste gaan van zijn explosiviteit. Kijk naar Messi, das ook alles behalve nen beer. Eden moet het niet van duels hebben.

Weebl

Legacy Member
J.Brown zei:
Het kweken van zijn body mag gewoon niet ten koste gaan van zijn explosiviteit. Kijk naar Messi, das ook alles behalve nen beer. Eden moet het niet van duels hebben.

Ik denk wel dat de PL nog steeds meer op duelkracht werkt dan de PD. En Messi, ja, nu neem je er wel de beste speler ter wereld uit he :').

J.Brown

Legacy Member
Weebl zei:
Ik denk wel dat de PL nog steeds meer op duelkracht werkt dan de PD. En Messi, ja, nu neem je er wel de beste speler ter wereld uit he :').

Ja idd het is maar een voorbeeld kwil maar aantonen dat kleine en vinnige spelers duels schuwen en vermijden. Door net hun snelheid en spelinzicht uit te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan