waffel
Legacy Member
Balsaus zei:Hij zou deze zomer al kunnen vertrekken naar een topclub die CL speelt , als ik hem was zou ik dat ook doen want hij is er zeker klaar voor. Ook beter voor zijn carrière want dan speelt hij ook in een hogere competitie + CL. Quasi elke topploeg in Engeland wilt hem hebben.
Hij zou dat inderdaad ook kunnen doen. Maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee nieuwe fronten tegelijkertijd spelen.




Hopelijk breken ze ook stuk voor stuk door op hoger niveau.