Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Balsaus zei:
Hij zou deze zomer al kunnen vertrekken naar een topclub die CL speelt , als ik hem was zou ik dat ook doen want hij is er zeker klaar voor. Ook beter voor zijn carrière want dan speelt hij ook in een hogere competitie + CL. Quasi elke topploeg in Engeland wilt hem hebben.

Hij zou dat inderdaad ook kunnen doen. Maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee nieuwe fronten tegelijkertijd spelen.

asmo

Legacy Member
Ik hoop dat Hazard naar een topclub verkast deze zomer (maar aub niet naar Inter!). Kan bij Lille werkelijk niets meer leren. En aanpassen aan de Champions League kan hij bij een andere club ook wel doen.

waffel

Legacy Member
asmo zei:
Ik hoop dat Hazard naar een topclub verkast deze zomer (maar aub niet naar Inter!). Kan bij Lille werkelijk niets meer leren. En aanpassen aan de Champions League kan hij bij een andere club ook wel doen.

Hij zou dat inderdaad ook kunnen doen. Maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee nieuwe fronten tegelijkertijd spelen.

massief

Legacy Member
Ja ok Waffel maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee fronten tegelijkertijd aan te moeten passen.

WolCoM

Legacy Member
massief zei:
Ja ok Waffel maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee fronten tegelijkertijd aan te moeten passen.

:D

BleKKie

Legacy Member
Als hij volgend jaar kan bewijzen dat hij 2 wedstrijden per week (Comp. + CL) bepalend kan zijn voor Lille, dan zal de ploegen nog altijd voor het uitkiezen hebben hé, en hij amuseert zich in Lille, moest ik heb zijn, ik zou blijven.

Reverz

Legacy Member
Arsenal heeft tijdens de winterstop al gezegd dat ze deze zomer Hazard zullen proberen halen. Er is volgens mij niks gebeurt in de 2de competitiehelft om Arsenal van gedacht te doen veranderen, integendeel. Maar voor Hazard is een transfer dit jaar geen absolute noodzaak imo. De Franse competitie is niet zoooo zwak en hij speelt wel CL.

waffel

Legacy Member
massief zei:
Ja ok Waffel maar hij amuseert hem daar in Frankrijk, dus misschien wil hij eerst aanpassen Europees, en zich thuisvoelen in de competitie, dan op twee fronten tegelijkertijd aan te moeten passen.

Exactly! Man hart.

Lamsednav zei:
Valencia / Sevilla zou ideaal zijn voor Hazard.

Ik zou bij elke andere Belgische jongere ja zeggen, maar niet in dit geval. Hazard is echt wel uitzonderlijk, en ik zie geen reden waarom hij zou onderdoen van andere jongelingen die naar topclubs gaan.

puni

Legacy Member
Aan de andere kant heeft-ie in Frankrijk infeite alles gewonnen wat er te winnen valt nu zeker? Twee keer belofte van het jaar, profvoetballer van het jaar, titel, beker,...

Jepjep

Legacy Member
Lamsednav zei:
Valencia / Sevilla zou ideaal zijn voor Hazard.

Waarom naar zon ploegen, die zijn niet beter dan Lille. Hij kan beter meteen naar een topclub gaan, daar heeft hij duidelijk het talent voor.

Rubmifer

Legacy Member
Reverz zei:
Arsenal heeft tijdens de winterstop al gezegd dat ze deze zomer Hazard zullen proberen halen. Er is volgens mij niks gebeurt in de 2de competitiehelft om Arsenal van gedacht te doen veranderen, integendeel. Maar voor Hazard is een transfer dit jaar geen absolute noodzaak imo. De Franse competitie is niet zoooo zwak en hij speelt wel CL.

Liverpool zou ook achter Hazard zitten. Maar ja, welke ploeg zal er niet achter Hazard zitten. :p

Gavin

Legacy Member
Boeit allemaal niet. Gewoon winnen van Turkije, maakt niet uit hoe of met wie.

Al zet ie Van Buyten en Ciman in de spits, winnen!

Jepjep

Legacy Member
Gavin zei:
Boeit allemaal niet. Gewoon winnen van Turkije, maakt niet uit hoe of met wie.

Al zet ie Van Buyten en Ciman in de spits, winnen!

hahah ik zie het al voor mij. Een twee spitsensysteem met van buyten en ciman in de spits :unsure:

TazzDeMazz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Als Hazard er niet opkwam tegen oosternijk hadden we waarschijnlijk verloren.

Ik meende me te herrinneren dat de 4-4 resulteerde uit balverlies van Hazard na 1 van zen dribbels waarop hij vastliep maar ik kan fout zijn.
Das ook wel het enigste waar ik me dood aan kan frustreren,zijn dribbels die meermaals in matchen van de rode duivels tot balverlies hebbben geleden.

Timmie

Legacy Member
We zijn wel echt bezig om - op papier tenminste - een topploeg te bouwen.
Witsel, Hazard, Vertonghen, Lukaku, Defour, ... zitten allemaal binnen dit en een paar maanden bij een (semi-)topclub in Europa. Prima voor de ervaring en de skills :) Hopelijk breken ze ook stuk voor stuk door op hoger niveau.

Muismat

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ik meende me te herrinneren dat de 4-4 resulteerde uit balverlies van Hazard na 1 van zen dribbels waarop hij vastliep maar ik kan fout zijn.
Das ook wel het enigste waar ik me dood aan kan frustreren,zijn dribbels die meermaals in matchen van de rode duivels tot balverlies hebbben geleden.

Idd. Zolang we winnen van Turkije mag Leekens van mij zelfs Ciman opstellen. Hazard moet meer scoren, net als Mirallas in de tijd. Die dribbelde alleen maar en was niet echt productief. Wilt niet zeggen dat Hazard niet in de ploeg hoort, maar soms spelen niet altijd de beste spelers als je voor een resultaat wilt gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan