Heb na lange hiatus toch nog maar es gekeken naar RAW (ep 999 & 1000). Toch maar genoten van de show. De legends brachten de nostalgie toch maar weer terug in the big E. Meer van hetzelfde en uiteraard niet zo leuk als toen, maar dat is niet meer dan normaal. Ik vond het niet meer dan normaal dat er zoveel segments waren. Ik viel ook bijna in slaap tijdens sommige matchen (was dan ook nogal laat).
Zoveel momenten om op te noemen: Heyman krijgt ne trademark slap van de 'prinses', Rock doet zijn ding, DX reunie, APA & Lita, etc...
Tof om te zien hoe Punk & Daniels nog altijd de show dragen. K'zou eigenlijk meer moeten kijken. Als GM maakt het eigenlijk niet uit wie het is. Die hoeft niet altijd op de voorgrond te staan he. Uiteindelijk is het niet meer dan een authoriteitspositie, een soort verheven backstagefunctie. Big deal. Natuurlijk wel grote boost voor haar, hoewel het raar is dat WWE zo iemand zou pushen, da's niet bepaald hun ideale diva. Afin, t'is dat ze populair is. Zo iemand kun je als WWE zelf niet maken *knipoog naar Cena*.