Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarCry-dude

Legacy Member
camino zei:
Bij de vrouwen ook geen vetten ze; karma mag snel terug komen.

Stel uw voor dat Angelina Love plots onverwacht in de WWE opduikt. Ik zou direct stoppen met de diva's door te spoelen. ... en dan in een hoekje zitten blijten nadat ze week na week moet jobben voor Kelly Kelly.

Xevven

Legacy Member
Wat was dat met Swagger en Ryback?
Match gedaan zonder pinfall/submisson/countout?

Re@V0r

Legacy Member
match was nooit officieel gestart denk ik als ik het goed begrepen heb
lijkt me idd maar vreemd want tis nu ook ni dat ni regelmatig voorkomt dat de ander aangevallen wordt nog voor hij in de ring komt...

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
ze kunnen Rey moeilijk een return laten doen en direct terug laten afmaken door Del Rio é... bij een return krijgt die persoon altijd de overhand om de pop te vergroten

Idd, wrestling 101 héja ...

Camino snap niet goed waarom je daar altijd direct het negatieve inziet, dit is waarschijnlijk gewoon een opbouw naar een feud tussen die twee, kan alleen maar goed zijn.
Ik snap ook niet goed wat jij elke week verwacht van RAW, dat alle titels elke week changen enzo? Die moeten wel een show schrijven heel het jaar door he, lijkt allemaal simpel maar is niet zo.

Vond het echt nog eens een solid RAW. Die match van Big Show / Punk was echt goed vond ik, die 2 hebben wel chemistry.

Heb al een column online gelezen en zij beweren dat The Rock ga announcen dat hij zichzelf al in Royal Rumble gaat steken zodat ze nog alle kanten kunnen opgaan tegen dat Wrestlemania eraan komt.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik weet niet of ullie dat interesseert of niet maar mijn stamcafe waar ik altijd wrestling ga kijken in Tokio is live aan het streamen op de moment. Als iemand van ullie ooit in Tokio is moet ge daar zeker eens langs gaan. :) Vooral de sfeer tijdens een PPV is daar geweldig.

& on USTREAM: its about nothing.

Edit: Is alweer gedaan precies.

Re@V0r

Legacy Member
aces & eights-storyline bij TNA begint precies wel boeiend te worden en op gang te komen
ben eens benieuwd wie het uiteindelijk gaat zijn :-)

Re@V0r

Legacy Member
1000e RAW met de verwachte legends die eens langskwamen :)
verrassende GM weliswaar... als dat dan de definitieve wordt tenminste :wtf:

precies ook wel teasen naar een heelturn van CM Punk opt einde... ben benieuwd :)

camino

Legacy Member
Int begin slap begin van raw vond ik, dat mee generation x en die anderen vondk slappe kak maar en de match mee sin cara en ray en co vond ik ook maar niks ze.
Tis leuk beginnen worden vanaf den trouw en toen the rock kwam.
Opt einde was het wel super.
De wedstrijden zelf was niet je datte, wel leuk iemand anders de titel heeft.
Het leuke is dat you can see me de 1ste allertijden is die niet kunnen incashen heeft, schitterend, you make my day. :).
CM Punk is alvast zijn titel kwijt in royal rumble.

inkei

Legacy Member
1000th Raw live bekeken, man man man zoveel reclame toch, zeker een uur reclame in 3+ uur raw.

Al bij al wel een leuke aflevering, punk 'heel' turn was lekker verrassend, Super Cena is zen MiTB kwijt en The Rock kan blijkbaar niet tegen een clothesline en hopelijk gaat D Bry ff crazy en laat em iedereen tappen op de Yes Lock.

Xevven

Legacy Member
Ziet er wel mooie angle uit voor een heelturn.
Lita en Stephanie zien er nog steeds goed uit :D
En de rock z'n "wedding present" voor D Bryan ;D

Re@V0r

Legacy Member
hij is wel de eerste ooit die niet kunnen cashen heeft, maar was ook weer geen clean loss jammer genoeg é

en denk wel dat CM Punk nog voor de Royal Rumble zijn titel zal kwijt zijn eerlijk gezegd :)
Royal Rumble is pas binnen 6 maand dacht ik en als ik het goed gehoord heb heeft Punk hem ondertussen al 8 maand ofzo? dus zou dan al een title reign van 1j en 2m worden... op zich niets mis mee natuurlijk :p

Delirium

Legacy Member
Re@V0r zei:
en denk wel dat CM Punk nog voor de Royal Rumble zijn titel zal kwijt zijn eerlijk gezegd :)
Royal Rumble is pas binnen 6 maand dacht ik en als ik het goed gehoord heb heeft Punk hem ondertussen al 8 maand ofzo? dus zou dan al een title reign van 1j en 2m worden... op zich niets mis mee natuurlijk :p

Als Punk zijn titel kwijt is voor RR, zie ik wel nog een Punk vs Rock op WM29.
Die match zal er sowieso wel komen, na wat er op RAW is gebeurd.
Cena krijgt wel nog een rematch op Summerslam, en we zullen wel zien hoe het loopt.

Ben benieuwd hoe de nieuwe GM het zal doen :)

Edit: was deze middag nog aan't denken. Zo'n lange title reign past nu wel perfect in het plaatje van de 'Best in the world'-gimmick. Dus 't zou wel kunnen dat Punk zijn titel houdt tot RR.

Re@V0r

Legacy Member
vroeger is nu niet :) zeker in wrestling...

blijf het een rare keuze vinden als GM... zeker als definitieve GM
hoe ze in die storyline met Punk en Bryan verweven zat vond ik op zich wel goed gevonden, maar het is ook niet dat je dit eeuwig kan rekken in haar GM functie :s
had dan liever William Regal teruggezien als GM

WarCry-dude

Legacy Member
Ik vind AJ wel goed als GM. Kben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Al bij al vond ik raw maar slap voor een 1000ste aflevering. Veel te weinig wrestling en slecht main event. Cena en Punk zijn heel goed samen maar op zo'n speciale aflevering had dat toch echt een lange cleane match moeten zijn vind ik. Ze hadden gerust Big Show en The Rock nog kunnen laten afkomen na de match.

Rock zal sowieso champ worden op RR en de titel dan weer kwijt raken op WM. Ik hoop vooral dat het niet Cena is die hem dan weer krijgt.

Er zijn eigenlijk maar 2 momenten die ik echt heel goed vond op Raw. De ene was the brothers of destruction en den andere was toen Lita terug kwam. Diejen Heath Slater kan ook een stukske sellen ze. :) Kzou hem wel eens met Ziggler aan het werk willen zien.

Edit: Nu ik erover nadenk was Punk die The Rock neerslaat op het eind ook wel de moeite. Alleen jammer dat het de conclusie van een main event van niks was.

Marginal0

Legacy Member
Heb na lange hiatus toch nog maar es gekeken naar RAW (ep 999 & 1000). Toch maar genoten van de show. De legends brachten de nostalgie toch maar weer terug in the big E. Meer van hetzelfde en uiteraard niet zo leuk als toen, maar dat is niet meer dan normaal. Ik vond het niet meer dan normaal dat er zoveel segments waren. Ik viel ook bijna in slaap tijdens sommige matchen (was dan ook nogal laat).

Zoveel momenten om op te noemen: Heyman krijgt ne trademark slap van de 'prinses', Rock doet zijn ding, DX reunie, APA & Lita, etc...

Tof om te zien hoe Punk & Daniels nog altijd de show dragen. K'zou eigenlijk meer moeten kijken. Als GM maakt het eigenlijk niet uit wie het is. Die hoeft niet altijd op de voorgrond te staan he. Uiteindelijk is het niet meer dan een authoriteitspositie, een soort verheven backstagefunctie. Big deal. Natuurlijk wel grote boost voor haar, hoewel het raar is dat WWE zo iemand zou pushen, da's niet bepaald hun ideale diva. Afin, t'is dat ze populair is. Zo iemand kun je als WWE zelf niet maken *knipoog naar Cena*.

camino

Legacy Member
Denkt wel duidelijk was in raw vandaag?
AJ heel populair.
En Randy Orton die terug is en heelt kot stond in brand, razend populair den Orton, merkte aan zijn reactie deze het duidelijk gemist had, zijn reacties spraken boekdelen.
En daniel bryan is super en zegge datk die verhuisd had ;). Mag wel gezegd zijnde dat dit komt doordat em meer zijn ding kan doen, den bryan is helemaal opengebloeid, ik kijk altijd uit nu naar Bryan omda ge weet er wat leuks zit aan te komen.

De laatste match was nice mee punk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan