Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Breskuz

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Er zijn eigenlijk maar 2 momenten die ik echt heel goed vond op Raw.
De intro en het logo op het einde ?


man WWE begint mij te vervelen en wat was er met de diva's gebeurt ? Nieuwe GM van dinge is bekent :D

Mr_dds

Legacy Member
de 1000ste raw was ZALIG! vooral brothers of destruction, de volgende raw was iets minder.. veel te veel reclame/recaps/tout/twitter... komen ze eigenlijk minderen dan 2 uur aan echte show. en hopelijk word randy orton heel maar ik vrees ervoor...

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Die skits met Daniel Bryan :rofl:

Hopelijk doen ze dat geregeld eens. Die waren echt hilarisch.
"Is that a goatface?" :rofl:

Ik ben eigenlijk eens benieuwd wat de komende PPVs gaan geven.
Ik lees uiteenlopende meningen voor de WWE championship en Punk vs Rock clash.
Iemand dat zijn gedacht/speculaties wil delen? :)

Mr_dds

Legacy Member
hopelijk zal het rock vs punk zijn op royal rumble ;) maar heb al geruchten gelezen dat het weer cena vs rock word op wrestlemania voor de wwe title dus denk ik dat rock de match gaat winnen tegen punk op royal rumble

Delirium

Legacy Member
Mr_dds zei:
hopelijk zal het rock vs punk zijn op royal rumble ;) maar heb al geruchten gelezen dat het weer cena vs rock word op wrestlemania voor de wwe title dus denk ik dat rock de match gaat winnen tegen punk op royal rumble

Ik vrees dat het ook dat scenario zal worden. Als het Rock Cena 2 zal zijn op Wrestlemania, zullen ze wel met Punk vs Stone Cold moeten compenseren op WM :)

Sowieso zal Rock wel de titel halen (wat ik eigenlijk erg vind tov van het talent dat effectief elke week zijn ding daar doet). Maar anderzijds zou een win over de Rock CM Punk een grote boost geven.

Marginal0

Legacy Member
EVOLUTION's top product is terug. Gooi die in een mix/storyline met Punk & Bryan en oogsten geblazen!!

Royco

Legacy Member
Marginal0 zei:
EVOLUTION's top product is terug. Gooi die in een mix/storyline met Punk & Bryan en oogsten geblazen!!

Alleen als hij heel turned, anders mag hij weer vertrekken van mij tbh.. been there done that :sleep:

Marginal0

Legacy Member
Als heel is hij idd op zijn best, hoewel hij als face nu niet bepaald barslecht is. Maar zijn kop is toch gewoon puur heel: de smug duipt ervan af. Awesome!

camino

Legacy Member
Smackdown; sheamus is zl even erg als cena aant worden, opeens kan tensai geen matche meer winne en ergste is nog tensai zijn finisher doet en sheamus uitkickt, nog geen 20sec later doet sheamus brode kick e boila, sheamus wint, wat een grap alweer, hoe verkloot je een mooie match, alleen die schrijvers kunnen dit en ze doen het opnieuw.

Dien titus en darren young zijn een goed team, doe moete nieuw champs worden, ze hebbe meer uitstraling en meer moves in huis.

Mr_dds

Legacy Member
Randy orton denk ik :) en inderdaad orton weer met z'n legend killer look die MOET gewoon heel worden! face is hij zo boring...
en sheamus als face vind ik helemaal niets aan wint elke match en is zo saai...

Marginal0

Legacy Member
Nee, Batista... :p

Iedereen wordt ook gewoon wild als hem die 'Viper setup' doet, ofja, hoe moet ik het noemen...? Dat ritueel voor zijn finisher. Zal nog een aantal jaar kunnen fungeren als main eventer.

Xevven

Legacy Member
Marginal0 zei:
Nee, Batista... :p

Iedereen wordt ook gewoon wild als hem die 'Viper setup' doet, ofja, hoe moet ik het noemen...? Dat ritueel voor zijn finisher. Zal nog een aantal jaar kunnen fungeren als main eventer.

Das toch Orton wtf :p

Marginal0

Legacy Member
Het was een mop. Hoewel Batista het natuurlijk ook ver gebracht heeft. Maar Batista is uiteindelijk een mop op zich.

Re@V0r

Legacy Member
dacht ook eerst 'oh no, batista is terug :s' maar tis Orton inderdaad :p
hopelijk inderdaad heelturn en terug naar legend killer-achtige gimmick... die vipershit steekt eigenlijk serieus tegen en daardoor zie je zijn finisher ook van kilometers ver komen, terwijl dat net zo'n finisher is die je uit het niets kan en zou moeten doen

Mr_dds

Legacy Member
zal nog wel een eindje duren tegen dat we batista gaan terug zien want hij is zich aan het klaarmaken voor zijn Mma debuut.

Xevven

Legacy Member
Mr_dds zei:
zal nog wel een eindje duren tegen dat we batista gaan terug zien want hij is zich aan het klaarmaken voor zijn Mma debuut.

Serieus? Bij welke federatie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan