Breskuz
Legacy Member
De intro en het logo op het einde ?WarCry-dude zei:Er zijn eigenlijk maar 2 momenten die ik echt heel goed vond op Raw.
man WWE begint mij te vervelen en wat was er met de diva's gebeurt ? Nieuwe GM van dinge is bekent

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De intro en het logo op het einde ?WarCry-dude zei:Er zijn eigenlijk maar 2 momenten die ik echt heel goed vond op Raw.

Royco zei:Die skits met Daniel Bryan![]()


Mr_dds zei:hopelijk zal het rock vs punk zijn op royal rumblemaar heb al geruchten gelezen dat het weer cena vs rock word op wrestlemania voor de wwe title dus denk ik dat rock de match gaat winnen tegen punk op royal rumble

Marginal0 zei:EVOLUTION's top product is terug. Gooi die in een mix/storyline met Punk & Bryan en oogsten geblazen!!

Marginal0 zei:EVOLUTION's top product is terug. Gooi die in een mix/storyline met Punk & Bryan en oogsten geblazen!!

Marginal0 zei:Nee, Batista...
Iedereen wordt ook gewoon wild als hem die 'Viper setup' doet, ofja, hoe moet ik het noemen...? Dat ritueel voor zijn finisher. Zal nog een aantal jaar kunnen fungeren als main eventer.

' maar tis Orton inderdaad 
Mr_dds zei:zal nog wel een eindje duren tegen dat we batista gaan terug zien want hij is zich aan het klaarmaken voor zijn Mma debuut.
Xevven zei:Serieus? Bij welke federatie?
We're told Batista -- 6'6" and 290 lbs -- will square up against some dude named Rashid Evans.