Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Dark Hellspawn zei:
Eerlijk, ik snap de kritiek op het huidige TNA niet zo goed. Wat mij betreft is het de laatste weken zonder discussie het beste/meest vermakelijke wrestling-programma. Er wordt hier gesproken over storylines niveau familie, buiten de AJ Styles storyline (waar TNA zelf nog steeds van beweerd dat het allemaal nog volgens de oorspronkelijke planning loopt, dus waar ik nog even afwacht om te zien hoe het afloopt alvorens een mening te geven, al is die momenteel niet zo positief, soit, afwachten dus) zie ik niet in welke storylines teveel soap-gehalte bevat. Integendeel, ik zie bijna enkel old-school wrestling storylines, iets wat bij WWE de laatste jaren enorm schaars is. Ook werken ze de laatste tijd met op voorhand uitgedachte storylines (dus geen Samoa Joe ontvoeringen enz meer, waar achteraf niet meer over gesproken wordt), maar worden de storylines week na week verder uitgewerkt
Bound for Glory series, Gut Check en Open Fight Night zijn allemaal nieuwe (met uitzondering van de BfG series die verleden jaar al eens werden georganiseerd) concepten die veelbelovend zijn, ook al moet er hier en daar nog wat aan gesleuteld worden. Ook experimenteren ze wat met camerastandpunten, zoals de camera die zo wat rondloopt backstage en zo nu en dan wreslers aanspreekt of gesprekken tussen wresters filmt van op een afstand.
Zijn al deze probeersels meteen een schot in de roos, natuurlijk niet, maar ze proberen teminste, de goede concepten blijven, de slechte worden weer overboord gegooid. De laatste keer dat ik WWE nog iets nieuws zag proberen was dat NXT en dat is dus een bijna even grote flop als de WBF of de XFL.
En het belangrijkste van al, de wrestling is van een degelijk tot hoog niveau. Ze stappen eindelijk af van het pushen van de oude garde en trekken volop de kaart van Roode, Aries, Storm enz.
Eindelijk wordt TNA goed bestuurd, zit er lijn in en ziet hun toekomst er rooskleurig uit (als ze niet meer hervallen in hun oude gewoontes) en dat kan ik enkel toejuichen.

True, moet eerlijk toegeven dat het er zeker op verbeterd is de laatste tijd ivg met 2j geleden. Het enigste wat TNA nu nog nodig heeft om de next step te nemen is van hun marginaal free-entrance Universal studios crowd afgeraken en Impact live uitzenden in elke week een andere arena ( a la WWE )

Natuurlijk weet ik ook wel dat ze dit niet kunnen omdat ze wrs die arenas nooit kunnen uitverkopen maar toch .. ze moeten dit een keer gaan doen anders blijft het er low budget uitzien.

Heb net resultaten gelezen van destination x en props to TNA.

Marginal0

Legacy Member
TNA's product is idd stukken beter dan vorig jaar, en een paar jaar daarvoor. Maar toch heeft het nog steeds enorm veel potentieel, potentieel dat er maar niet uitkomt imo.

Ze hebben met Austin Aries één van de all-time indy fav's. In die lijst zitten oa. ook Daniel Bryan & CM Punk, die ken je wsl wel beter neem ik aan.

Onlangs nog es Impact gekeken en buiten een paar debiele storylines (maar goed, da's nu geen ramp in deze sector; WWE heeft er constant) was er weinig op aan te merken. Ze besteden nu blijkbaar ook meer dan 10 min. aan actie. Tel de minuten maar es van de vorige WWE show. Da's ook op één hand te tellen denk ik (vorige show 30 min? En dat was allemaal van die tag match). Het heeft weinig nut om alles wat WWE voortbracht te recycleren in slechtere kwaliteit. Storylines, performers en andere employees... Waarom?

Voor mensen die liever old school wrestling hebben. Daar is nog altijd één promotion actief die dat brengt. Ben de naam vergeten maar gvd, dat zag er wel mooi authentiek uit. T'was precies of je kijkt echt 30 jaar in't verleden.

Royco

Legacy Member
Marginal0 zei:
Voor mensen die liever old school wrestling hebben. Daar is nog altijd één promotion actief die dat brengt. Ben de naam vergeten maar gvd, dat zag er wel mooi authentiek uit. T'was precies of je kijkt echt 30 jaar in't verleden.

Je bedoelt waarschijnlijk ROH, dat is idd pure wrestling.


Money In The Bank ziet er toch wel vet uit, can't wait.

The Rock, HBK, Bret Hart, Brock Lesnar allemaal @ 1000th RAW, gaat zo nice zijn!

Re@V0r

Legacy Member
qua champkeuzes maakt TNA tegenwoordig toch goeie keuzes tegenwoordig... het was ooit anders met Hardy en dergelijke :s

*edit*
Hornswoggle was zogezegd de anonieme GM van RAW... seriously? SERIOUSLY??? :ironic: :sop:
van alle mogelijke opties is dit het enige waar ze konden opkomen? :s

Marginal0

Legacy Member
ROH is idd nog zowel traditioneel en puur, maar ik bedoel echt pure "old school" van in de 70's. (edit: vind de naam echt niet terug sorry)

En ja, alle wegen in wrestling entertainment leiden naar freakshows. :p Verbaast me voor geen haar.

Razer

Legacy Member
dat zal the vintage collection zijn die je bedoeld veronderstel ik.
met daarvoor this week in the WWE.
dat is op eurosport 1
als ge het entertainment pack van telenet hebt kunt ge dit bekijken.

camino

Legacy Member
Net smackdown gezien:

Publiek was in form ;).
Hetgeen me vooral opviel was ryback, publiek was toen echt wel enorm luidruchtig en in positieve zin voor ryback, ryback kan echt wel een grote worden in de WWE. Ik amuseer me bij deze het meest als'em die closeline doet, damn, gespeeld of niet, tis telkens ne ferme knal ;).


Damien sandown; zo'n plezante verschijning, zijn opkomst alleen al is super vind ik en tis een goeie wrestler,lenig.

Wie ik toch een beetje mis in de wwe is EDGE.

Dan jericho; zo'n topwrestler en sinds zijn terug komst nog niet al teveel mogen uitsteken, weinig mogen winnen,geen titel enz... Beetje jammer.
Sheamus vindk wel super maar ik wil dat deze zijn titel kwijt is zondag.

Horn swoggle de GM? Ronduit belachelijk natuurlijk.

Ps: sheamus zijn rug gezien helemaal op het einde (toen del rio nog kwam).

Re@V0r

Legacy Member
die return van Jericho is imo toch wel een serieuze flop... het verhaal achter die promofilmpjes is ook volledig de mist in gegaan en heeft nog niets van betekenis gehad qua title wins ondertussen

idem voor Kane... zijn return als evil, masked Kane is volledig verneukt vind k
heeft sinds zijn return al zijn fueds verloren (Cena en Orton), ondanks dat hij de eerste paar weken enorm dominant was tov Cena en ook de eerste PPV-win mocht pakken, maar daarna die fued en die met Orton gigantisch verloren heeft
en nu zijn we x aantal maanden verder en de evil Kane zonder ziel of emoties heeft/toont gevoelens voor AJ :wtf:

nijltjetweety

Legacy Member
Al die "gevoelens van die gasten zijn gespeeld, en slecht gespeeld vind ik. Neem nu de tafel die AJ klaarzet en plots zien ze haar staan en lopen met open ogen in het valletje. Wie trapt daar nu nog in zeg? 't is stilaan uitgemolken en tijd voor iets anders vin 'k.

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
die return van Jericho is imo toch wel een serieuze flop... het verhaal achter die promofilmpjes is ook volledig de mist in gegaan en heeft nog niets van betekenis gehad qua title wins ondertussen

idem voor Kane... zijn return als evil, masked Kane is volledig verneukt vind k
heeft sinds zijn return al zijn fueds verloren (Cena en Orton), ondanks dat hij de eerste paar weken enorm dominant was tov Cena en ook de eerste PPV-win mocht pakken, maar daarna die fued en die met Orton gigantisch verloren heeft
en nu zijn we x aantal maanden verder en de evil Kane zonder ziel of emoties heeft/toont gevoelens voor AJ :wtf:

Kane had zoveel kans nadat hij won om WM, maar helaas :doh:

Royco

Legacy Member
It's about damn time , Ziggler for champ :music:

Geen idee waarom Cena die match wint maarja, we zijn het al gewoon he.
(vraag me af of ze hiermee iets in gang willen zetten voor The Rock vs Cena II voor de belt ofzo?! Sinds Rock ook geteased heeft dat hij terug champ wordt, interesting.)

Re@V0r

Legacy Member
tis lang geleden dat Cena mee gedaan heeft voor de titel é dusja...
het jammere eraan is natuurlijk wel dat Punk de titel ondertussen toch al een eindje heeft, dus des te groter is de kans dat Cena hem wegplukt van hem

Money in the bank koffertje is daarentegen wel een ideaal instrument om een heelturn in te leiden...
een 2e jaar op rij Cena-Rock op WM zou daarentegen wel wa lame zijn vind k :s
het 'once in a lifetime'-gehalte van de vorige keer is dan volledig weg en als Cena de titel dan heeft weet je sowieso dat hij gaat winnen (no way dat ze de titel gaan geven aan iemand die praktisch nooit te zien is... dan kan je hem even goed aan UT geven om hem 1x/jaar op WM te verdedigen)

camino

Legacy Member
Paar schoon matchen gezien; slechts 1 uitslag die ik oke vond en da was de 1ste match, al de rest huilen mee de pet op, kotsbeu en zeker de laatste match, twas weer eens voorspelbaar, vanaf ik hoorde die clown ook meedeed wistk genoeg. Armoe troef=wwe. Tis al maanden zo het slecht is, telkens voorspelbaar wat er gaat gebeuren en wie er zal winnen.

Bij de vrouwen ook geen vetten ze; karma mag snel terug komen.

Xevven

Legacy Member
Meningen verschillen zeker :)

Ik vond het best aangenaam om te kijken.
Punk vs Bryan was epic fight
Heel goed dat ziggy MITB heeft gewonne, al dacht ik dat ie em direct kwijt ging zijn ma gelukkig had de ref niet laten bellen :)
Khad ook ni gedacht dat Cena ging winnen, maarja, maakt niet veel uit voor mij.

Curieus naar RAW van straks :D

Royco

Legacy Member
Zalige RAW gewoon, van begin tot einde met de usual fillers natuurlijk.
Ik hoop voor Ziggler vs Jericho iron man match @ SummerSlam, zou epic zijn!

Jaja volgende week man man man, wa een show gaat da worden :love:

Denk wel da Cena zowiezo wint volgende week, hopelijk met nieuwe belt enzo :cool:

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
ze is ontslagen dus weinig kans da ze snel zal terugkomen :)

A,wistk niet. Zeer jammer ze, waarom doen ze dat nu?
De dame kan er toch ook niet aandoen ze een miskraam heeft gehad?


Raw net beginne kijken; geeuuwww. Koffiebone die de titel mee little jimmy blijft behouden,ppfff.
Del Rio die woo woo woo snel afmaakt en pissed is die dan nadien moet afgaan tegen mysterio,bah jongens. Ja, ik weet wel hoe het in zijn werk gaat, vind het gewoon nergens op slaan dat tege del rio is, die was agressief en dan komt klein duimpje en opeens is del rio niet meer agressief?? Sla nergens op.
Slecht begin van raw vind ik.

Positief: the mizz is terug, das goed.

Daniel bryan en AJ haha,super, ze gaan trouwen haha,fun.

En cena manman, wat een zielig en triest figuur dat toch is.
Ik wilde punk zijn titel zou kwijt zijn maar nu niet meer.

Re@V0r

Legacy Member
ze kunnen Rey moeilijk een return laten doen en direct terug laten afmaken door Del Rio é... bij een return krijgt die persoon altijd de overhand om de pop te vergroten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan