Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
inkei zei:
Swagger die bang is van The Cobra :doh:

Moest ik van swagger zijn ik zou mss vertrekken ze, die kerel oke, die heeft nie meteen zo'n uitstraling zoals vele anderen maar die moet ook tegen de grootste sukkels telkens opnieuw verliezen en idd, schrik hebben van de cobra en iedere keer opnieuw verliezen van santino, tis erover.

Ryback, alweer hetzelfde, komaan zeg, geef ons eens wat anders?
Tblijft sowieso spectacular natuurlijk :) maar tis ééntonig.

Geef ziggler/del rio de titel eens en alsook ik ga het zowaar zeggen den daniel bryan die de titel afneemt van cm punk, die titel mag ook wel eens veranderen. Bij de vrouwen is er dringend nood aan karma want das ook maar zwakjes meer, laat karma maar eens grote kuis houden en een paar maanden iedereen afmaken, pure fun verzekerd :).
En laat aub cena nie winnen tegen big show, big show maakt iedereen af en ik zie het al gebeuren ze, super toy boy cena die den big show neerknuppelt,zucht.

In money of the bank hoop ik dat damien sando of lord tensai deze wint (al wete we nog nie wie er nog bijkomt natuurlijk).
Waarom; dienen damien heeft wel iets, ik vind die kerel super, en den tensai die zie ik ook nog graag bezig, paar leuke moves ook en ne serieuze kerel ook.

Tja, ik heb het altijd al meer gehad voor de minder populaire wrestlers :-).
Ik ben niet zo voor dat ole gedoe want dienen moet winne want tis ne goeien,lol, helaas zitte mensen nu éénmaal zo in elkaar en de meesten zijn dan telkens voor cena en nog een aantal anderen.
Big show mooi voorbeeldje van; eerst zitten ze hem op handen te dragen, zijn rol veranderd een beetje en nu zitte ze boe te roepen, ik denk ik één van de weinigen zou zijn die de handen voor show op elkaar zou zetten :-).

Hetzelfde mee laurenatis; die kerel was weldeglijk top, komaan zeg, dat was entertaiment zoals ik het graag zie, gelukkig is deze maar gespeeld ontslagen, die kerel moet echt terug komen.

Wat ik nog mis in de wwe zijn wrestlers a la the ultimate warrior, randy savage en nog een aantal anderen van vroeger, mensen als jake the snake mee zijn slang, the ultimate warrior omwille van zijn song en painting gedoe,super toch, randy savage ook, opkomst op zijne troon mee zijne sceptor.
The big bosman mee zijn matrak en bol enz...
The bushwakers hun opkomst was gieren.
Een tag team als the rockers, dat ziet ge in feite ook niet echt meer.
Haksaw jim duggan natuurlijk ook, usa mee zijn plank :p.
the mountie mee zijn electrische stok.
Ted DiBiase; ook altijd super mee deze.
Mr.perfect al doet deze me wel denken aan ziggler :-).
the british bulldog

En nog meerdere anderen.

Dat mis ik dus echt wel in de wwe.

Royco

Legacy Member
Meende da? Den helft van die mannen die gij post hadden de meest corny gimmicks ooit, belachelijk gewoon... 1 Santino is al genoeg dank u ;)

En Cena die altijd wint met een goeie match vind je stom, maar Ultimate Warrior die in 1minuut iedereen komt clean pinnen en weer zijn vliegtuig pakt naar de volgende town zou je dan wel leuk vinden?! :woohoo:

Nee dank u, geef mij maar het huidige roster. Veel meer skilled wrestlers.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Meende da? Den helft van die mannen die gij post hadden de meest corny gimmicks ooit, belachelijk gewoon... 1 Santino is al genoeg dank u ;)

En Cena die altijd wint met een goeie match vind je stom, maar Ultimate Warrior die in 1minuut iedereen komt clean pinnen en weer zijn vliegtuig pakt naar de volgende town zou je dan wel leuk vinden?! :woohoo:

Nee dank u, geef mij maar het huidige roster. Veel meer skilled wrestlers.

Meer skilled wrestlers dat mss wel maar daar hoort cena al helemaal niet bij.
Feit is; vroeger was er meer fun, meer variatie in opkomsten ook, veel speciaals is er niet meer aan nu aan de opkomsten van de wrestlers.

The ultimate warrior was gewoon zalig, harens komen er nog steeds van recht:
Kerel was knotsgek, love it. En zijn opkomst net zoals bepaalde anderen, ik zie dit niet meer de dag van vandaag, behalve bij the rock en stone cold, goldberg word het publiek gek van maar voor de rest, nikske aan.
Niks kan tippen aan dat van the ultimate warrior zijn opkomst.
één van de betere matchen ooit die ik gezien heb vroeger, was gewoon super, de electriciteit hangde in de lucht, ik was live aant kijken toen, dit waren de leukste tijden voor me.

WrestleMania 6 Hulk Hogan Vs The Ultimate Warrior - YouTube

Nee, men heeft nu liever zo van die losers en slijmerds als cena, de wereldverbeteraar. :puke::puke::puke:

En om aan te tonen dat cena net zoals triple HHH aan de bollekes gezeten heeft;

Brock Lesnar vs John Cena SD 2002 - YouTube

Royco

Legacy Member
camino zei:
Meer skilled wrestlers dat mss wel maar daar hoort cena al helemaal niet bij.
Feit is; vroeger was er meer fun, meer variatie in opkomsten ook, veel speciaals is er niet meer aan nu aan de opkomsten van de wrestlers.

The ultimate warrior was gewoon zalig, harens komen er nog steeds van recht:
Kerel was knotsgek, love it. En zijn opkomst net zoals bepaalde anderen, ik zie dit niet meer de dag van vandaag, behalve bij the rock en stone cold, goldberg word het publiek gek van maar voor de rest, nikske aan.
Niks kan tippen aan dat van the ultimate warrior zijn opkomst.
één van de betere matchen ooit die ik gezien heb vroeger, was gewoon super, de electriciteit hangde in de lucht, ik was live aant kijken toen, dit waren de leukste tijden voor me.

WrestleMania 6 Hulk Hogan Vs The Ultimate Warrior - YouTube

Nee, men heeft nu liever zo van die losers en slijmerds als cena, de wereldverbeteraar. :puke::puke::puke:

Da was idd epic, maar den dag van vandaag zou die zo geen pop meer krijgen, miss 1x omdat lang geleden is. Geef mij maar het huidig product (mag miss af en toe wel wat edgier zijn van taalgebruik etc, maar attitude era was gewoon erover .. het was TE.

inkei

Legacy Member
camino zei:
Moest ik van swagger zijn ik zou mss vertrekken ze, die kerel oke, die heeft nie meteen zo'n uitstraling zoals vele anderen maar die moet ook tegen de grootste sukkels telkens opnieuw verliezen en idd, schrik hebben van de cobra en iedere keer opnieuw verliezen van santino, tis erover.

Ryback, alweer hetzelfde, komaan zeg, geef ons eens wat anders?

Idd, dat is dan een ex WHC en die behandelen ze dan zo.

En dat van Ryback is omdat de 'Superstars' er niet mee willen samenwerken.
En dat geloof ik wel als je soms ziet hoe die tekeer gaat, paar clotheslines daarvan en ge zult het morgen wel voelen :p

Re@V0r

Legacy Member
die gimmicks zoals vroeger zouden de dag van vandaag gewoon niet meer aanslaan... de enige die daar nog mee wegkomt vandaag de dag is Undertaker en das dan ook gewoon door de legende van zijn personage die errond hangt :)

dat Swagger compleet begraven wordt vind k idd ook maar erg... kerel is ffs een ex-WHC (hoewel zijn reign eigenlijk niets voorstelde)
technisch is het wellicht één van de betere die er rondlopen, maar zijn personage is ook gewoon pokkesaai natuurlijk

en dat er niemand met Ryback durft werken :wtf: wat voor bullshit is da... gaan ze hem tot in het oneindige 2on1-matchen laten doen ofzo? mij persoonlijk interesseert het eigenlijk al een eind niemer
wat boeit het om iemand voor de 20e keer zijn finisher op exact dezelfde manier te zien doen op 2 man?

Xevven

Legacy Member
Hmm

Raw was weer sucke :(

Ik vind ook dat Ziggler te weinig spotlight etc krijgt, zoals iemand eerder al zei, he makes anyone look good.
AJ storyline vind ik ook maar lame, Big Show ook

WarCry-dude

Legacy Member
Kweet dat nogal een trage kijker ben maar kheb juist den iMpact van vorige week erop zitten. Kvind het wel vet wat ze met diejen Joey Ryan zijn aan 't doen. 't Is nog eens een goeie work. Ze hadden mij volledig beet tot als Taz en dergelijke op hem reageerden in het publiek en ze hem duidelijk filmden. Kben eens benieuw wat ze verder gaan doen met hem.

Die Taeler vond ik dan weer maar niks. Zowel look, in-ring skills en mic skills vielen tegen. Ik hoop dat ze die tenminste een nieuwe gimmick gaan geven.

Aan de WWE kant is het maar slapjes vind ik. Swagger tegen Santino en Cena tegen Big Show... Zegt me niks. AJ vind ik dan eigenlijk nog hun best storyline atm. Dat Punk en Daniel Bryan daaraan meedoen zal er ook wel veel mee te maken hebben. :) Geweldige kerels, die 2.

Xevven

Legacy Member
Net Super Smackdown Live: Great American Bash gezien.
Vond al veel beter dan RAW van gisteren.

Grappig hoe Kane die BBQ aant steekt :D
Ergens wel verwacht dat Ryder de Battle Royal ging winnen. Kane z'n chokeslam op Big Show was ook wel nice.
En AJ die binnen de 10sec zowel Punk als Bryan kust... zal wel spannend zijn om MITB.
Del Rio die Sheamus tussen die motorkap van die auto stak, Sheamus wel ferm aan het bloeden precies.

Al bij al goeie ep :)

WarCry-dude

Legacy Member
Xevven zei:
Net Super Smackdown Live: Great American Bash gezien.
Vond al veel beter dan RAW van gisteren.

Grappig hoe Kane die BBQ aant steekt :D
Ergens wel verwacht dat Ryder de Battle Royal ging winnen. Kane z'n chokeslam op Big Show was ook wel nice.
En AJ die binnen de 10sec zowel Punk als Bryan kust... zal wel spannend zijn om MITB.
Del Rio die Sheamus tussen die motorkap van die auto stak, Sheamus wel ferm aan het bloeden precies.

Al bij al goeie ep :)

Awel da klinkt idd goed. Dieje gaan ik ook is ne keer bekijken se. :)

Xevven

Legacy Member
80xysj.jpg


:D

Re@V0r

Legacy Member
ben eens benieuwd naar de PPV van TNA... mooie affiche voor de titel alleszins Roode vs Aries
Aries zou gerust mogen winnen van mij alleszins

camino

Legacy Member
Xevven zei:
Net Super Smackdown Live: Great American Bash gezien.
Vond al veel beter dan RAW van gisteren.

Grappig hoe Kane die BBQ aant steekt :D
Ergens wel verwacht dat Ryder de Battle Royal ging winnen. Kane z'n chokeslam op Big Show was ook wel nice.
En AJ die binnen de 10sec zowel Punk als Bryan kust... zal wel spannend zijn om MITB.
Del Rio die Sheamus tussen die motorkap van die auto stak, Sheamus wel ferm aan het bloeden precies.

Al bij al goeie ep :)

AJ is een geil kind, speelt haar rol goed, past ook bij haar, een huppeltrien haha. Wel super, voor niks verlegen ook, eerst daniel bryan die meer en meer in de hoogste shuif ligt bij mij en dan nadien mee punk, was wel leuk.


Dat mee del rio vs sheamus; sheamus is iemand die er zich geen zak van aantrekt deze vol blauwe plekken staat of zit te bloeden, dat heeft deze al gezegd in een interview, deze zegde dat wrestlers hem hard mogen aanpakken, hemzelf is voorzichtiger met de ander wrestlers, op dat vlak vind ik sheamus echt een beest, die heeft een zeer hoge pijngrens :). Maar anderzijds ben ik het wel wat beu deze nog steeds nu die titel heeft, hoogtijd iemand anders deze krijgt.

Hetzelfde bij punk, geef de titel ook maar eens aan iemand anders.
Ik hoop nu niet ze dienen oetlul van een cena money in the bank gaan laten winnen, doe me da aub niet aan. Anders weten we al meteen wie de volgende champ word.

Eindelijk gaven ze ryback een toch iets leukere opponent die al iets meer verzet toonde :). Wat ik wel super blijf vinden is als em naar de tegenstander loopt en daar dan zo'n closeline doet, da komt zo spectaculair over dat ook al is het gespeeld ik ne smile op mijn face krijg :-).

Razer

Legacy Member
idd Re@V0r ben ik akkoord mee.
Ook lijkt het me al erg duidelijk wie de X devision champ zal worden in het PPV...
en blijkbaar kunnen we ons aan een rebel opstand ook verwachten in het PPV :p
Verder zien de matches er ook wel goed uit imo
kurt angle vs samoa joe
styles vs daniels last standing match die 2 kunnen me blijven amuzeren , geen klagen aan.

Royco

Legacy Member
Nog eens naar Impact gekeken ... en buiten de wrestling (wat echt goed is) voel ik me elke keer zo retarded als ik opnieuw kijk.

Who's the bastard sons's father?! FIND OUT NEXT WEEK ON IMPACT :rofl:

Impact voelt aan als een mix van Jersey Shore (reality filmstijl backstage), Familie (schaamtelijk drama) en wrestling in 1.

Maar van talent zit het daar wel nog vol gelukkig, toch nog iets dat ze hebben!

Re@V0r

Legacy Member
de storylines trekken jammer genoeg inderdaad op geen hol bij TNA tegenwoordig... tis zoals je zegt precies een aflevering van familie
vooral de AJ-storyline :wtf: eerst heeft em zogezegd een affaire met Dixie, dan weer ni maar heeft da meiske er iets mee te zien, en dan plots is AJ zogezegd de vader van haar kind :wtf:
idem voor die storyline met Sting... weken terug wordt hij in elkaar geramd door 3 gemaskerde kerels, ondertussen zijn we al 2-3 weken verder en er wordt geen woord meer over gezegd :ironic:
doet beetje denken aan toen Samoa Joe ontvoerd werd, maanden ni te zien was en plots doodleuk terugkeerde met lichte gimmick change, maar zonder ooit een verklaring te geven voor wat er feitelijk gebeurd is

Razer

Legacy Member
Re@V0r zei:
storyline met Sting... weken terug wordt hij in elkaar geramd door 3 gemaskerde kerels, ondertussen zijn we al 2-3 weken verder en er wordt geen woord meer over gezegd :ironic:

ge moet dan eens die 15 seconde scene zien met hulk hogan en die envloppe die hij in zijn pollekes krijgt, daar zegt die derp: we are not cowards. t'heeft met de sting storyline te maken

camino

Legacy Member
Ik heb net een app gedownload op de iPhone; ufc tv genaamd.
Heb nog niet de tijd gehad om eens te kijken wat het echt allemaal inhoud, blijkbaar kan je pre orderen, zal wel geld kosten maar hoeveel weetk niet.

Dus voor mensen die ene iphone hebben ;p.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Eerlijk, ik snap de kritiek op het huidige TNA niet zo goed. Wat mij betreft is het de laatste weken zonder discussie het beste/meest vermakelijke wrestling-programma. Er wordt hier gesproken over storylines niveau familie, buiten de AJ Styles storyline (waar TNA zelf nog steeds van beweerd dat het allemaal nog volgens de oorspronkelijke planning loopt, dus waar ik nog even afwacht om te zien hoe het afloopt alvorens een mening te geven, al is die momenteel niet zo positief, soit, afwachten dus) zie ik niet in welke storylines teveel soap-gehalte bevat. Integendeel, ik zie bijna enkel old-school wrestling storylines, iets wat bij WWE de laatste jaren enorm schaars is. Ook werken ze de laatste tijd met op voorhand uitgedachte storylines (dus geen Samoa Joe ontvoeringen enz meer, waar achteraf niet meer over gesproken wordt), maar worden de storylines week na week verder uitgewerkt
Bound for Glory series, Gut Check en Open Fight Night zijn allemaal nieuwe (met uitzondering van de BfG series die verleden jaar al eens werden georganiseerd) concepten die veelbelovend zijn, ook al moet er hier en daar nog wat aan gesleuteld worden. Ook experimenteren ze wat met camerastandpunten, zoals de camera die zo wat rondloopt backstage en zo nu en dan wreslers aanspreekt of gesprekken tussen wresters filmt van op een afstand.
Zijn al deze probeersels meteen een schot in de roos, natuurlijk niet, maar ze proberen teminste, de goede concepten blijven, de slechte worden weer overboord gegooid. De laatste keer dat ik WWE nog iets nieuws zag proberen was dat NXT en dat is dus een bijna even grote flop als de WBF of de XFL.
En het belangrijkste van al, de wrestling is van een degelijk tot hoog niveau. Ze stappen eindelijk af van het pushen van de oude garde en trekken volop de kaart van Roode, Aries, Storm enz.
Eindelijk wordt TNA goed bestuurd, zit er lijn in en ziet hun toekomst er rooskleurig uit (als ze niet meer hervallen in hun oude gewoontes) en dat kan ik enkel toejuichen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan