Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
ben benieuwd wat ze daar nu mee gaan aanvangen...? terug naar een ellenlange, saaie periode zonder GM of gaan ze de laptop weer bovenhalen :ironic:

en je laat Kane dan returnen met masker om te onderstrepen dat hij terug het gewetenloze monster is... en nog geen half jaar later laat je hem gevoelens tonen voor zo'n huppelkutje :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
en nu blijft er niemand meer over om nog mee te fueden... ideaal moment om terug voor de titel te laten gaan lijkt me :s

WarCry-dude

Legacy Member
Ik hoop dat Laurinaitis toch nog terug GM wordt op een of andere manier. Dat was echt ne goeie heel GM. Wat Cena betreft... Tja. :) Same old shit.

sinas7

Legacy Member
No way out had degelijke matchen bij momenten maar veel goed was er voor de rest nie aan.

Ziggler vs. Sheamus was een goeie match. Het wordt tijd dat ze eens nen main-card championship op Ziggler plakken.

Tuxedo match was nen grote facepalm.

Blij dat de PrimeTime Players. beste tag-team dat de WWE momenteel heeft.

Re@V0r

Legacy Member
die 2-on-1 handicapsquashes van Ryback mogen nu wel eens beginnen stoppen... WWE begraaft hem eigenhandig door die shit zo lang te laten rekken :s
enkele keren is da tof om te zien en gaat het publiek daarvoor cheeren... na 10x hebben ze het wel gezien en zal het hen geen ruk meer interesseren
geef die gast eens een fued zodat hij tenminste ook eens wat mic-time krijgt om te tonen hoever hij daar staat

Re@V0r

Legacy Member
kvind het eigenlijk wel vrij vlug dat ze die storyline stopzetten... khad er eerlijk gezegd toch een pak meer van verwacht

sinas7

Legacy Member
Het zegt veel over hoeveel vertrouwen WWE heeft in Ryback. Hij krijgt nie eens de kans voor een match tegen een wrestler van WWE zelf. Raw was inderdaad zwak. Buiten het feit dat we Piper en Foley nog eens te zien kregen was het eigenlijk nie echt waardig om naar te kijken, behalve Ziggler/Swagger, Ziggler blijft me maar meer en meer willen van zijn werk, fantastisch.

Vraag mij af wa ze nu me big show gaan doen, ze kunnen die (hopelijk) onmogelijk face maken in de komende maanden. Ik zie hem ook nie voor nen titel gaan. wa blijft er dan over qua face main-event kaliber, Cena, Kane. Of mss een fued met Jericho aangezien hij volgende week terug is.

1 ding is zeker: 3 uur RAW van dees niveau gaat een zeer slechte zaak zijn, zowel voor fans als voor WWE zelf.

Re@V0r

Legacy Member
tis da Kane face is natuurlijk...
fued tussen Show en Cena zal wel nog niet afgelopen zijn volgens mij, meestal worden die 2-3 PPV's gerokken (tot vervelens toe meestal)

sinas7

Legacy Member
Ge kunt Kane ook moeilijk nen heel noemen he. Wrs gaat die fued inderdaad doorgaan. Ik zou nie weten wa ze anders me Big Show gaan aanvangen

Royco

Legacy Member
sinas7 zei:
Ge kunt Kane ook moeilijk nen heel noemen he. Wrs gaat die fued inderdaad doorgaan. Ik zou nie weten wa ze anders me Big Show gaan aanvangen

Zo te zien niet, hij gaat meedoen in RAW mitb match.
Hoop echt dat Ziggler 1 vd 2 wint, moet gewoon!

sinas7

Legacy Member
hmm. eerste da ik ervan hoor.

Het wordt hoog tijd dat Ziggler een serieuze kans krijgt voor de title. Ik heb zowat het gevoel dat Ziggler zo goed kan sellen, dat hem mss daardoor wa is "tegengehouden". zet Ziggler in een match tegen nen bloempot en die bloempot komt eruit als een nieuwe revelatie, die is te goed.

inkei

Legacy Member
sinas7 zei:
hmm. eerste da ik ervan hoor.

Het wordt hoog tijd dat Ziggler een serieuze kans krijgt voor de title. Ik heb zowat het gevoel dat Ziggler zo goed kan sellen, dat hem mss daardoor wa is "tegengehouden". zet Ziggler in een match tegen nen bloempot en die bloempot komt eruit als een nieuwe revelatie, die is te goed.

Let's go Ziggler !! "The WWE fans are really cheering hard for Sheamus here."

Zolang ze hun eigen sterren negeren voor hun 'gemaakte' kampioenen zie ik er geen beterschap in.

Net zoals dat ingeedit boegeroep voor Daniel Bryan gisteren op Smackdown.

Royco

Legacy Member
inkei zei:
Let's go Ziggler !! "The WWE fans are really cheering hard for Sheamus here."

Zolang ze hun eigen sterren negeren voor hun 'gemaakte' kampioenen zie ik er geen beterschap in.

Net zoals dat ingeedit boegeroep voor Daniel Bryan gisteren op Smackdown.

Aha dus toch? Ik dacht dat ik dat ook hoorde maar toen de announcers dan herhaalden lets go sheamus dacht ik van ja kheb het niet goed gehoord :p
Vind het zalig hoe hij support krijgt zonder dat WWE daar voor zorgt, de mensen zien gewoon dat hij het verdient. Zo worden de stars gemaakt, door het volk! niet door WWE.

Razer

Legacy Member
bon impact time :)

het voorstel van AA tegen hulk was wel erg bon :)
blij dat ze dit gaan uitvoeren elk jaar.
BFG series paar voorspelbare matches maar cva
GutCheck vind ik persoonlijk een mooi concept dat me tot nu toe nog niet teleur heeft gesteld.
De verklaring van AJ & dixie is wel erg lame ze.

Re@V0r

Legacy Member
nja... is ook te zien wie dan X-division champ is en wie er heavyweight champ is :)
voor hetzelfde geld heb je dan een compleet onlogische matchup :p

WarCry-dude

Legacy Member
't Was nog eens ne goeien Impact. De X-division champ die elk jaar op Destination X een HW title shot krijgt is een goed idee. Dat geeft die belt meer waarde. Nu hopen dat ze hun idee ook benutten en er tegoei feuds voor gaan schrijven.

Heel goeie verhouding wrestling/promo tijd ook. Heel veel wrestling, zo nu en dan een promo.

De BFG series vind ik een heel goed concept. Zo kunnen throw-away matchen toch iets meer waarde krijgen en hebben ze op house shows toch ook nog iets canon te zien. Open fight night en gut check is ook plezant.

Ik hou over het algemeen van meer simpele story lines. Story lines zijn een essentieel deel van wrestling maar imo zijn die vaak op hun best als de kern van de zaak neer komt op "gij hebt de belt en ik wil die".

De ontknoping van AJ Styles en Dixie Carter heb ik niet gekeken. Khad niet veel goesting in nog een promo na het main event. Kheb nadien online gelezen wat het nu eigenlijk was en heb niet veel gemist precies.

camino

Legacy Member
Ik wil ziggler eens ne lange match tegen del rio zien. Laat eens de goeie wrestlers tegen elkaar fighten voor de titel. Niet dat de andere wrestlers nie goed zijn ofzo ze, sheamus das een beest, die kerel heeft een zeer hoge pijngrens ook, respect want ge moet eens naar diene zijn lichaam zijn, nie normaal :).
Maar qua skills enzo ziggler en del rio en daniel bryan (ja ik zeg het zowaar bryan ook) die zijn dik oke.
Zelfs dienen nieuwe opaera dingens daare vind ik ook wel iets hebben ;).

Ondertussen loopt santino nog steeds mee dien titel rond, ik heb niks tegen deze en ze moeste hem zeker de titel geven nadat het publiek als ne zot achter deze stond ruime tijd geleden maar iemand als deze die zolang ne titel behoud is er net wat over vind ik.
Het is dan anderzijds wel goed dat als del rio tegen santino moet men toch duidelijk het klasse verschil laat merken, dat vind ik dan wel weer goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan