Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
+ het feit dat Hogan zijn dochter zelfs aan een on screen rol helpt...

WarCry-dude

Legacy Member
Ik ben erover aan 't nadenken om naar Smackdown in Tokio te gaan in augustus. WWE.com: WWE SmackDown World Tour tickets | Ryogoku Kokugikan, Tokyo, Japan, | Aug 9, 2012 at 07:30pm EST

Heeft er iemand een idee of dit echt een aflevering van Friday Night Smackdown gaat zijn of gewoon een house show? Voor een house show ga ik het niet doen denk. Als dit echt een aflevering is dan wil ik wel eens 100 euro neertellen om ringside te zitten. Wrestling in Ryogoku Kokugikan zal ook wel speciaal zijn denk. Da's eigenlijk een sumo arena.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Royco zei:
Ik kreeg het daarnet ff in mijn hoofd nog eens een hopeloze poging te doen om naar TNA impact te kijken (sinds het de laatste keer live was dacht ik; ik geef het nog een kans miss heeft het wel iets.) Nog geen 20min in de show beat Sting de TNA champ clean .. euh ok?!

Hogan komt er ff bij en zegt tegen Sting dat hij de "n1 man on impact" is terwijl de champ er naast staat?!!!!!! Is het niet de bedoeling dat de champion de "n1" is ? Roode 2x "buried" op 22min tijd in de eerste impact live, aja ok :niceone:

Het lijkt precies nog steeds een playground voor oude veteranen die nog een centje willen bijverdienen. "WCW : where the big boys play" all over again imo :doh:

Stoorde mij persoonlijk niet zo hard, aangezien dat het volledig klopt met de storyline rond Roode en Sting van het afgelopen half jaar. Sting moest winnen tegen Roode om een logische reden te hebben waarom die het op Slammiversary mag opnemen tegen Roode voor de WHC. Nu, moest Sting winnen, dan trek ik mijn woorden terug, dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn. Ik vermoed echter dat Sting verliest, waarna Storm langzaamaan terug in de title picture komt (met naar ik hoop een title change op Bound for Glory).
En ja, Sting is een typisch voorbeeld van 'de oude garde', maar is op dit moment de enige actieve veteraan binnen TNA (buiten misschien Angle, Hogan houd het bij een GM functie). Voor de rest allemaal 'jong' talent.

En ja, Sting wordt in TNA als bijna onoverwinnelijk neergezet, net zoals Undertaker dat is bij WWE... Beetje logisch imo.

WarCry-dude

Legacy Member
Dark Hellspawn zei:
Stoorde mij persoonlijk niet zo hard, aangezien dat het volledig klopt met de storyline rond Roode en Sting van het afgelopen half jaar. Sting moest winnen tegen Roode om een logische reden te hebben waarom die het op Slammiversary mag opnemen tegen Roode voor de WHC. Nu, moest Sting winnen, dan trek ik mijn woorden terug, dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn. Ik vermoed echter dat Sting verliest, waarna Storm langzaamaan terug in de title picture komt (met naar ik hoop een title change op Bound for Glory).
En ja, Sting is een typisch voorbeeld van 'de oude garde', maar is op dit moment de enige actieve veteraan binnen TNA (buiten misschien Angle, Hogan houd het bij een GM functie). Voor de rest allemaal 'jong' talent.

En ja, Sting wordt in TNA als bijna onoverwinnelijk neergezet, net zoals Undertaker dat is bij WWE... Beetje logisch imo.

Zoals ik al eens heb gezegd zie ik heel gere naar TNA maar ik vind dat Undertaker toch wel veel geloofwaardiger is als onoverwinnelijk dan Sting. Dat past gewoon veel beter bij zijn dead man gimmick. Na dieje zijn entree krijg ik bijna medelijden met zijn tegenstander. :)

Sting doen winnen tegen Roode vind ik eerlijk gezegd ook maar niks. Non title matches in het algemeen storen mij een beetje. Ik snap het concept gewoon niet van de champ pinnen en zijn belt niet krijgen. Er zijn heus wel andere manieren om de match op te bouwen. Bovendien alle respect voor Sting maar kzie hem eigenlijk niet graag meer in een title match.

Re@V0r

Legacy Member
kheb dan nog liever Sting dan dat ze Hardy voor de zoveelste keer zouden pushen...
en verder heb je momenteel ook niemer echt een face die nog niet in een fued zit om het tegen Roode op te nemen

die Smackdown World Tour zijn gewoon house shows dacht ik? (ben het niet zeker echter)

Royco

Legacy Member
@WarCry Da is zowiezo house show.

Hm net RAW gezien ...

Johnny Ace in 1 woord = GENIAAL :cool: hoe ze op zo'n korte tijd zo'n wijs character gebuild hebben is echt wel goed gedaan, die straalt gewoon cheesyness en instant heat uit.

Keer benieuwd wat Mcmahon volgende week zal doen, ik hoop echt dat Johnny op TV blijft.

Grappig hoe we al 2 weken niets meer horen van de hele HHH / Lesnar / Paul Heyman historie. Weer typisch een voorbeeld hoe WWE ons in de macht heeft door ons gewoon van de domme te houden en zomaar iets kan stoppen. (re: Laptop GM etc.)
Vraag me af of er problemen zijn geweest of dat het allemaal bij de storyline hoort en ze aan het uitstellen zijn voor SummerSlam ofzo?!

Sin Cara heeft gelijk beetje bijgeschaafd, geen botches! Paar vette moves tegen Hunico. Enigste wat ik me afvraag is wat ze kunnen halen uit hem in de long run; zoveel "cruiserweights" om met hem te werken zijn er nu ook niet. Dan toch de lang verwachte feud met Mysterio?

Ook net gelezen dat er een nieuwe WWE title belt op komst is. Keer benieuwd! Geef mij maar terug een iets klassieker design zoals de Undisputed wwe title belt van 2002-2004.

Dark Hellspawn

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Zoals ik al eens heb gezegd zie ik heel gere naar TNA maar ik vind dat Undertaker toch wel veel geloofwaardiger is als onoverwinnelijk dan Sting. Dat past gewoon veel beter bij zijn dead man gimmick. Na dieje zijn entree krijg ik bijna medelijden met zijn tegenstander. :)

Sting doen winnen tegen Roode vind ik eerlijk gezegd ook maar niks. Non title matches in het algemeen storen mij een beetje. Ik snap het concept gewoon niet van de champ pinnen en zijn belt niet krijgen. Er zijn heus wel andere manieren om de match op te bouwen. Bovendien alle respect voor Sting maar kzie hem eigenlijk niet graag meer in een title match.

Uiteraard is Undertaker geloofwaardiger neergezet dan Sting, ik wil alleen maar zeggen dat hun rol in de federatie waar ze voor werken eigenlijk vergelijkbaar is.
En ja, ik begrijp je ergernis in een non-title match wel, maar het is nu eenmaal een vast gegeven in wrestling dat je de titel enkel kan winnen in een title match en dat een match alleen een title match is indien het expleciet vermeld wordt. De laatste 20 jaar hebben bookers nu eenmaal de slechte gewoonte om hun heel champs zo nu en dan laten pinnen in de aanloop naar een ppv (om aan te geven dat de challenger een grote kans maakt op de titel), het is dan uiteraard de bedoeling niet dat de champ de titel verliest in aanloop van de ppv. Noem het 'lazy booking', dat is het ook, maar het zit ondertussen zo ingebakken in het wereldje dat je het vrees ik nooit uit zal krijgen.
Dit was gewoon een 'trukje' om Sting een title match te geven (aha, gij kunt winnen tegen die arrogante kwal, ok, probeer het dan eens opnieuw maar dit keer voor de titel). En tja, het is Sting - Roode omdat het Slammiversary is, 1 van hun belangrijkste ppv's en ze dus een main event willen hebben die tot de verbeelding spreekt (en dat doet Sting nog steeds bij de casual fans).
Nu maar hopen dat Roode clean wint tegen Sting, zodoende dat we stilletjesaan kunnen toewerken naar de veel interessantere Roode-Storm feud.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Royco zei:
Vraag me af of er problemen zijn geweest of dat het allemaal bij de storyline hoort en ze aan het uitstellen zijn voor SummerSlam ofzo?!

Er zijn sowieso problemen vanwege het (onverwachte en niet op voorhand toestemming om gevraagde) verschijnen van Lesnar in het publiek op een UFC ppv. Dat hij daarna nog een meeting met Dana White heeft gehad ivm een mogelijke terugkeer naar UFC heeft er naar het schijnt ook geen deugd aan gedaan. Maar of dat de reden is waarom er plots niets meer rond wordt gedaan op RAW is voor iedereen (buiten voor Vinnie Mac zelf uiteraard) een raadsel.

Re@V0r

Legacy Member
Lesnar zit sowieso met een beperkt aantal matches en dergelijke, dus zijn aanwezigheid sparen ze sowieso voor rond Summerslam en Wrestlemania wellicht
HHH heeft zogezegd zijn arm gebroken dus die is zogezegd aant herstellen
en ze kunnen moeilijk Heyman wekelijks promo's laten doen omtrent de 'rechtszaak' die Lesnar aanspant tegen WWE uiteindelijk...

dus is het even kalm rond die fued en zal dit rond Summerslam terug losbarsten met een match tussen HHH en Lesnar tot gevolg :)

camino

Legacy Member
Al die moves van sin cara in raw ;).

Cena; stop eens mee deze ne micro te geven aub want da trekt op niks.

Ryback in raw, eindelijk.

Wat een belachelijke match alweer mee cena manman, ze gaan het nooit leren.
Tensai heerst de vele partij, cena krijgt de ene klopping na de andere en op 30 sec tijd schakelt cena hem uit het niks uit, belachelijk en da publiek is oliedom ze da nie eens snappen.

En alst nog nie belachelijk genoeg is ga tensai cena nog eens ne finisher geven en cole die snel pint maar cena kickt uit,lol.

Da zijn zo van die dinge waar ik soms goesting heb om nimmer te kijken of al wa mee die clown is meteen door te spoelen.

camino

Legacy Member
Breskuz zei:
wwe wordt net zoals thuis ... voorspelbaar

Zouden ze het aandurven om big show te late winne tege cena? Ik ben benieuwd.
Of del rio tege sheamus?
Laten we hopen want de good guys wins always steekt tegen.

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
@WarCry Da is zowiezo house show.

Daar had ik al wat schrik voor. Ik ga het dan maar laten denk ik. Ik ben zo'n half jaar geleden al eens naar een house show geweest en kvond dat tegen vallen. Moest het een TNA house show zijn zou ik wel gaan denk. :)

Re@V0r zei:
Lesnar zit sowieso met een beperkt aantal matches en dergelijke, dus zijn aanwezigheid sparen ze sowieso voor rond Summerslam en Wrestlemania wellich

Dit. Ze hebben vlak na zijn match met Cena nog uitgelegd dat ze daarom Cena hebben laten winnen ook.

camino zei:
Da zijn zo van die dinge waar ik soms goesting heb om nimmer te kijken of al wa mee die clown is meteen door te spoelen.

Dat doe ik dan ook al lang. Ik spoel zowat de helft door van elke wrestling aflevering/ppv die ik zie. Er wordt elke week gewoon zo'n massa wrestling gemaakt en er zitten maar zelden echt goeie matchen tussen. Cena spoel ik sowieso altijd door tenzij zijn tegenstander mij echt interesseerd. Luidkeels "Cena sucks" zitten roepen op café is dan wel weer plezant. :D

Royco

Legacy Member
Nog eens naar TNA gekeken, toch wel zotjes hoe in shape Sting nog is! Echt spijtig dat we die nooit in WWE gaan zien, stel u voor :drool: Echt vreemd want voor beide partijen toch super veel geld op de tafel om weg te gooien, achja!

camino

Legacy Member
Da mee ryback blijft zottekes maar begint nu wel afgezaagd te raken.

Royco

Legacy Member
camino zei:
Da mee ryback blijft zottekes maar begint nu wel afgezaagd te raken.

Idd! Vraag me af of ze met Ryback all the way gaan in opzicht van undefeated blijven a la goldberg (en crimson in TNA) maar dan tegen deftige tegenstanders.

Re@V0r

Legacy Member
die 2-on-1 was tof om 1x te zien maar om da elke week te moeten aanzien... begint boring te worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan