Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Royco zei:Ik kreeg het daarnet ff in mijn hoofd nog eens een hopeloze poging te doen om naar TNA impact te kijken (sinds het de laatste keer live was dacht ik; ik geef het nog een kans miss heeft het wel iets.) Nog geen 20min in de show beat Sting de TNA champ clean .. euh ok?!
Hogan komt er ff bij en zegt tegen Sting dat hij de "n1 man on impact" is terwijl de champ er naast staat?!!!!!! Is het niet de bedoeling dat de champion de "n1" is ? Roode 2x "buried" op 22min tijd in de eerste impact live, aja ok
Het lijkt precies nog steeds een playground voor oude veteranen die nog een centje willen bijverdienen. "WCW : where the big boys play" all over again imo :doh:
Dark Hellspawn zei:Stoorde mij persoonlijk niet zo hard, aangezien dat het volledig klopt met de storyline rond Roode en Sting van het afgelopen half jaar. Sting moest winnen tegen Roode om een logische reden te hebben waarom die het op Slammiversary mag opnemen tegen Roode voor de WHC. Nu, moest Sting winnen, dan trek ik mijn woorden terug, dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn. Ik vermoed echter dat Sting verliest, waarna Storm langzaamaan terug in de title picture komt (met naar ik hoop een title change op Bound for Glory).
En ja, Sting is een typisch voorbeeld van 'de oude garde', maar is op dit moment de enige actieve veteraan binnen TNA (buiten misschien Angle, Hogan houd het bij een GM functie). Voor de rest allemaal 'jong' talent.
En ja, Sting wordt in TNA als bijna onoverwinnelijk neergezet, net zoals Undertaker dat is bij WWE... Beetje logisch imo.

hoe ze op zo'n korte tijd zo'n wijs character gebuild hebben is echt wel goed gedaan, die straalt gewoon cheesyness en instant heat uit.WarCry-dude zei:Zoals ik al eens heb gezegd zie ik heel gere naar TNA maar ik vind dat Undertaker toch wel veel geloofwaardiger is als onoverwinnelijk dan Sting. Dat past gewoon veel beter bij zijn dead man gimmick. Na dieje zijn entree krijg ik bijna medelijden met zijn tegenstander.
Sting doen winnen tegen Roode vind ik eerlijk gezegd ook maar niks. Non title matches in het algemeen storen mij een beetje. Ik snap het concept gewoon niet van de champ pinnen en zijn belt niet krijgen. Er zijn heus wel andere manieren om de match op te bouwen. Bovendien alle respect voor Sting maar kzie hem eigenlijk niet graag meer in een title match.
Royco zei:Vraag me af of er problemen zijn geweest of dat het allemaal bij de storyline hoort en ze aan het uitstellen zijn voor SummerSlam ofzo?!

.Breskuz zei:wwe wordt net zoals thuis ... voorspelbaar
Royco zei:@WarCry Da is zowiezo house show.

Re@V0r zei:Lesnar zit sowieso met een beperkt aantal matches en dergelijke, dus zijn aanwezigheid sparen ze sowieso voor rond Summerslam en Wrestlemania wellich
camino zei:Da zijn zo van die dinge waar ik soms goesting heb om nimmer te kijken of al wa mee die clown is meteen door te spoelen.


camino zei:Da mee ryback blijft zottekes maar begint nu wel afgezaagd te raken.
Breskuz zei:ik ben nu UFC aan het volgenvele beter