Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
In vorst toch ook al enkele keren gezien dat ze keer een Belgische vlag nemen en er iet over zeggen of doen.

Maar da kan ik nu wel begrijpe,, niemand snapt da apenland hier en de miserie hier.
Leg maar eens aan ne buitenlander het uit, onbegonnen werk.

Re@V0r

Legacy Member
da misschien wel, maar als dat ginder letterlijk in de wet staat dat zoiets een misdrijf is... das natuurlijk een volledig ander verhaal

Dark Hellspawn

Legacy Member
Marginal0 zei:
Nog eens TNA een kans gegeven, maar de situatie is behoorlijk slecht. Ze pushen nog steeds de verkeerde mensen. In vergelijking met hen is WWE echt wel goed bezig.

???
Verklaar u eens nader? Volgens mij is TNA eindelijk op de goede weg. Roode is echt wel goed als heel-champion en begint zowaar clean wins te krijgen (over RVD en AJ). Austin Aries wordt de hemel in gepushed de laatste maanden en dat is niet meer dan terecht. Daniels & Kazarian als tag champs (+ verwikkeld in een feud met Angle en AJ) kan ik ook enkel toejuichen. Neem daarbij een tag team als Joe & Magnus, James Storm die nu even uit beeld is om daarna een goei te doen naar de WHC en shows die meer en meer consistent zijn (het grootste probleem van TNA de laatste jaren). Uiteraard zijn er nog enkele minpunten (Garreth Bisshof !!!), maar in vergelijking met de train wreck dat raw de afgelopen weken is, vind ik Impact de afgelopen weken/maanden echt een aanrader voor elke wrestling-fan.

Re@V0r

Legacy Member
enige waar ik me wel aan stoor bij TNA is de angle die men speelt tegenover AJ... die gast is jarenlang het boegbeeld van TNA en dan ga je een storyline afhaspelen alsof em alles te danken heeft aan het feit dat em met Dixie Carter zou aangepapt hebben :ironic:

nu kmoet wel zeggen dat WWE de laatste tijd inderdaad precies ook in stijgende lijn bezig is qua writing enzo
het werd fucking tijd dat ze Big Show eens een heelturn lieten doen en hem alles en iedereen laat molesteren... n/o maar waar zaten ze met hun gedachten om hem al die tijd als grote, vriendelijke reus te laten rondlopen met als ultiem dieptepunt hem in de ring te laten smeken en wenen :wtf: alleen jammer dat Cena wellicht zal winnen op No Way Out (aangezien zijn PPV-streak de laatste maanden crap is... verlies van Rock, winst tegen Brock maar volledig 'gesloopt' en dus allesbehalve autoritair en dan verlies van Laurinaitis...)
ook interessant om te zien hoe men Kane in de fued tussen Punk en Bryan integreert... eerst gebruiken als speelbal om elkaar een kloot af te draaien en dan Bryan volledig los laten gaan op Kane en hem doen interferen en irriteren tijdens zijn matches
zal dus wel nog triple threat worden voor de titel lijkt me :) (en AJ is hot verdomme :D)

camino

Legacy Member
Big show als slechterik nu is leuker maar tis alweer eraan te zien wat hun bedoeling is, cena zal wel winnen en zal terug superman zijn.ppfff Dien cena moet weg uit de wwe, maakt me nie uit op welke manier, begint ferm afgezaagd te worden en dat ze ook eens de nieuwe mensen eens de titel geven ook, zoals een del rio want jaja, deze heeft em al 2keer gehad maar hoelang? Twas huile mee de pet op.
Ze mogen ook ryback eens voor de titel laten gaan, zo'n powerhouse en wat krijgt'em nu al maanden voorgeschoteld? Simpelaars :), al was het wel leuk dat'em die 2 kerels in zijn nek legde, vondk wel fun.

Daniel bryan begin ik meer en meer te mogen, de saaiheid is er eindelijk af, ook die baard staat hem beter dan zonder.

AJ is een zeer mooie meid maar die is int echt ook zo'n sprinkhaan heeft ze gezegd, das goed voor in bed maar daar voor de rest 24/24 bij zijn zou ik gek van komen.

Re@V0r

Legacy Member
je kan moeilijk zeggen dat Cena de laatste maanden in de title picture heeft gestaan é... zijn laatste 5 fueds hebben niets met de titel te maken (Kane, The Rock, Lesnar, Laurinaitis, Big Show)
kheb het eens nagekeken en is al van december vorig jaar dat hij eigenlijk niets meer met de grote titels te maken gehad heeft (ondertussen toch al een half jaar)
Cena weg uit WWE is overdreven (en gaat nooit gebeuren), ze moeten hem gewoon restylen en/of heelturn geven zodat hij terug interessant wordt voor het grote publiek

en Ryback voor de titel laten gaan... dat ze hem maar eerst eens normale matchen geven waarin hij zich kan bewijzen
squashmatchen zijn nix en kan je iedereen goed doen uitkomen

WarCry-dude

Legacy Member
Dark Hellspawn zei:
???
Verklaar u eens nader? Volgens mij is TNA eindelijk op de goede weg. Roode is echt wel goed als heel-champion en begint zowaar clean wins te krijgen (over RVD en AJ). Austin Aries wordt de hemel in gepushed de laatste maanden en dat is niet meer dan terecht. Daniels & Kazarian als tag champs (+ verwikkeld in een feud met Angle en AJ) kan ik ook enkel toejuichen. Neem daarbij een tag team als Joe & Magnus, James Storm die nu even uit beeld is om daarna een goei te doen naar de WHC en shows die meer en meer consistent zijn (het grootste probleem van TNA de laatste jaren). Uiteraard zijn er nog enkele minpunten (Garreth Bisshof !!!), maar in vergelijking met de train wreck dat raw de afgelopen weken is, vind ik Impact de afgelopen weken/maanden echt een aanrader voor elke wrestling-fan.

+1. Ik kijk eigenlijk liever TNA dan de WWE. Ik geef toe dat ze veel fouten maken maar er zitten gewoon zoveel mensen die ik graag zie worstelen. Ik denk dan aan Joe en Magnus, Alle ex leden van Fourtune, MCMG, Austin Aries, Eric Young en ODB :lol: etc. De vrouwen bij TNA zie ik trouwens ook heel graag aan het werk. De laatste tijd zijn er toch veel goeie matchen te zien imo. Dingen als Bully Ray of Bisshof en Hogan promos spoel ik dan rap ff door. Het volk in the impact zone valt dikwijls wel wat tegen moet ik toegeven. Die paar aflevering van impact in Engeland daarentegen. Dat mogen ze nog wel eens doen. :)

Over the limit zit ik nog naar uit te kijken. :) Die komt normaal morgen op TV in Japan en zal ik dit weekend wel weer op café gaan kijken.

Re@V0r

Legacy Member
is 3e schorsing niet ontslag?
indien ja, heeft em niet veel meer te gaan Orton :p

camino

Legacy Member
Nog slecht nieuws: karma heeft een miskraam gehad en heeft persoonlijk verlof genomen.

Royco

Legacy Member
Da van Karma is al tijdje ze en Bourne is nie suspended, die heeft een serieuze injury opgelopen (bijna career threatening zelf dacht ik) en is nu aant healen.

Begrijp nie goe wrom ze Kane opeens in de wwe title mix gooien?! Punk vs Bryan alleen zal niet gimmicky genoeg zijn zeker? Wrs ook een manier om Punk de title te doen verliezen.

Heb ook een report gelezen dat ze de IC title en US title zouden combinen ... voor mij mag US title weg en IC title houden als de mid card title. Vind het al nice dat ze wat meer tv time stoppen in de IC title de laatste tijd, met Rhodes eerst en nu Christian! Kvind de IC title echt zalig, hopelijk blijven ze frisse feuds builden voor die title zodat hij terug wat meer in waarde stijgt ipv hem te geven aan mensen zoals Ezekiel Jackson etc, fuck dat.

gille

Legacy Member
Kharma is al van voor de Royal Rumble hoor, dus ik zie die allicht wel terugkeren. En Kane is een ideaal hulpmiddel om idd de titel aan Bryan te geven zonder dat Punk slecht overkomt. Punk maakt Kane in tijdens de triple threat en Bryan steelt dan de pin van Punk.

Vind het zeker positief dat ze dit doen aangezien het betekent dat deze feud nog even doorgaat. Droomscenario van mij (en quasi het hele internet heb ik de indruk) is dan, na deze triple threat, een submission match tijdens MITB en uiteindelijk een Iron Man match op Summerslam.

camino

Legacy Member
Hetgeen ik wil is dat del rio de titel van sheamus wint, ik wil eens nieuwere mensen de titel zien winnen.

Re@V0r

Legacy Member
of Kane die de title wint waardoor zijn evil return eindelijk eens iets van nut en waarde heeft...

Re@V0r

Legacy Member
blijkbaar slaat de Lord Tensai gimmick niet genoeg aan bij het grote publiek en is em al naar Superstars gevlogen (en verdwijnt ie mogelijks zelfs helemaal...)
ook niet verwonderlijk als je hem eerst saaie squashmatchen laat doen om vervolgens aan een gigantisch gehaat personage als John Laurinaitis te koppelen :ironic:

had em dan gewoon als A-Train of Albert laten terugkeren en keet schoppen
het publiek gaat hem toch altijd onder die namen blijven kennen

Royco

Legacy Member
Ik kreeg het daarnet ff in mijn hoofd nog eens een hopeloze poging te doen om naar TNA impact te kijken (sinds het de laatste keer live was dacht ik; ik geef het nog een kans miss heeft het wel iets.) Nog geen 20min in de show beat Sting de TNA champ clean .. euh ok?!

Hogan komt er ff bij en zegt tegen Sting dat hij de "n1 man on impact" is terwijl de champ er naast staat?!!!!!! Is het niet de bedoeling dat de champion de "n1" is ? Roode 2x "buried" op 22min tijd in de eerste impact live, aja ok :niceone:

Het lijkt precies nog steeds een playground voor oude veteranen die nog een centje willen bijverdienen. "WCW : where the big boys play" all over again imo :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan