Big show als slechterik nu is leuker maar tis alweer eraan te zien wat hun bedoeling is, cena zal wel winnen en zal terug superman zijn.ppfff Dien cena moet weg uit de wwe, maakt me nie uit op welke manier, begint ferm afgezaagd te worden en dat ze ook eens de nieuwe mensen eens de titel geven ook, zoals een del rio want jaja, deze heeft em al 2keer gehad maar hoelang? Twas huile mee de pet op.
Ze mogen ook ryback eens voor de titel laten gaan, zo'n powerhouse en wat krijgt'em nu al maanden voorgeschoteld? Simpelaars

, al was het wel leuk dat'em die 2 kerels in zijn nek legde, vondk wel fun.
Daniel bryan begin ik meer en meer te mogen, de saaiheid is er eindelijk af, ook die baard staat hem beter dan zonder.
AJ is een zeer mooie meid maar die is int echt ook zo'n sprinkhaan heeft ze gezegd, das goed voor in bed maar daar voor de rest 24/24 bij zijn zou ik gek van komen.