Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
02u :) Nog leuke card, kijk er wel naar uit. Hopelijk nemen ze WHC van Sheamus :cool:

Re@V0r

Legacy Member
wat heeft de Miz de WWE toch misdaan :wtf:
in 1 jaar tijd van main eventer op Wrestlemania naar jobber voor de grootste klutsers...

Delirium

Legacy Member
Re@V0r zei:
wat heeft de Miz de WWE toch misdaan :wtf:
in 1 jaar tijd van main eventer op Wrestlemania naar jobber voor de grootste klutsers...

Is me de laatste tijd ook al opgevallen dat hij niet meer in de spotlight komt.
Begon hem echt goed te vinden toen hij nog champ was en die tijd erna.

Re@V0r

Legacy Member
niet meer in de spotlight komen is nog licht uitgedrukt :p
tegenwoordig jobt hij voor iedereen... zelfs fucking Brodus Clay waarvan je weet dat ie binnen x aantal maand toch afgevoerd wordt omdat de mensen die gimmick strontbeu zijn

Delirium

Legacy Member
Re@V0r zei:
niet meer in de spotlight komen is nog licht uitgedrukt :p
tegenwoordig jobt hij voor iedereen... zelfs fucking Brodus Clay waarvan je weet dat ie binnen x aantal maand toch afgevoerd wordt omdat de mensen die gimmick strontbeu zijn

Je hebt gelijk, 't was idd licht uitgedrukt. 'k Zat nog met die ene title match in mijn hoofd (met Del Rio en Punk), maar da's ook al meer dan een half jaar geleden :p

'k Ben die Brodus Clay nu al strontbeu :p
Die matches zijn gewoon saai en steeds hetzelfde.

Re@V0r

Legacy Member
valt mij trouwens op dat WWE vrij veel nieuwelingen tegelijk introduceert:
Brodus Clay (wel ni zo heel nieuw, maar toch in die gimmick), Antonio Cesaro, Ryback, Damian Sandow en Lord Tensai (ook ni volledig nieuw, maar wel in die gimmick)

...en dan ook gelijk pusht op dezelfde manier waardoor je imo teveel nutteloze squashmatchen ziet
je moet ze op één of andere manier natuurlijk wel de kans geven om hun kunnen te tonen, maar squashmatchen van amper een minuut vind ik nu ni bepaald DE manier... ook al omdat je dan uiteindelijk 4-5 squashmatchen per week voor uw neus krijgt en ik eerlijk gezegd al lang niemer inzie dat locals in elkaar meppen je over maakt bij het publiek :p

MegaMentor

Legacy Member
Ryback is een beest, jammer dat zijn acteerprestatie een stuk minder is. Dieje 'Finiiish hiiim'-uitroep is echt te lame.

Breskuz

Legacy Member
wwe raw was weer zeer vaag. de laatste tijd vind ik wwe minder en minder worden ... misschien komt dit door John L.

Royco

Legacy Member
Serieus? Vind het zalig met John L. :p ipv dienen stommen laptop daarvoor.

Zijn facial expressions @ Over The Limit waren toch priceless :bow:

CM punk vs Daniel Bryan, wa een match was me da, die twee hebben hun craft toch gemastered ze!

Marginal0

Legacy Member
Nog eens TNA een kans gegeven, maar de situatie is behoorlijk slecht. Ze pushen nog steeds de verkeerde mensen. In vergelijking met hen is WWE echt wel goed bezig.

Shelley en Morgan vertrekken zeer wsl terug. Voor Morgan is er normaal altijd plaats bij WWE gezien zijn postuur en talent. Shelley gaan naar't schijnt ook een kans krijgen, gezien WWE wsl met een cruiserweight-division gaat beginnen vanaf ze hun nieuwe netwerkshow online krijgen.

Hopelijk is het waar. Cruiserweights hebben altijd al de show gestolen in the big E, hoewel het grote publiek natuurlijk meer geilt op breder mannen. Er is alleszins plaats voor.

Re@V0r

Legacy Member
eerder 'hoewel Vince natuurlijk meer geilt op grote, gespierde mannen'...
cruiserweights zijn volgens mij immens populair bij het grote publiek omdat er dan tenminste effectief iets te beleven valt in de ring (als ze alles mogen doen wat ze willen/kunnen natuurlijk... niet als ze de helft van hun moves niet mogen uitvoeren)
dergelijke matches zijn meestal grote spotfests en dat levert tenminste spektakel op...

hetgeen op OTL gebeurd is kon je natuurlijk wel van mijlenver zien aankomen, nuja...

Shelley die TNA verlaat? zou me redelijk verbazen aangezien hij toch één van de weinigen is die er van het begin ongeveer bij was dacht ik? alsook dat er dan een einde komt aan MCMG, wat op zich wel een super tagteam is

Royco

Legacy Member
Ik begrijp echt nie wrom ze dien cruiserweight title nie terug invoeren .. Is het nu zo veel gevraagd om 15min tv time per week te besteden aan wa cruiserweights en ze 1 match per PPV te geven voor de belt?! :cry:

Enigste reden wrom ik kan snappen dat die belt er niet meer is is omdat WWE meer en meer de kans geeft aan minder steroid volgespoten mannen voor de WWE title (zoals Ziggler / Punk ) die in WCW zouden beschouwd worden als Cruiserweights.

En wat voor nut heeft het dat Christian de IC title heeft van Rhodes? Khoop echt dat hij dan feud voor de belt met een van de nieuwere gasten om die wa over te krijgen en wa meer ervaring te geven met een ring general als Christian .. en hoop ook dat Rhodes nr world title picture gaat hierdoor. :)

(ik lees geen smackdown spoilers dus weet nog niet wat er omtrent WHC gaat gebeuren @ No way out, gelieve Smackdown spoilers altijd in Tag te zetten aub!)

camino

Legacy Member
Dat mee brodus begint me ook tegen te steken.
Dat rhodes de titel kwijt is vind ik maar niks.
Dat lauredingns er nog is vind ik schitterend, veel meer fun sinds deze er is en dat publiek snapt dat gewoon niet.
Daniel bryan begint me al meer in de smaak te vallen, de match tegen punk was heel goed.
Datt sheamus nog de titel heeft vindk ook maar nikske,pf. Ik had gehoopt op del rio of eventueel jericho. Del Rio en Jericho lieten trouwens nogmaals zien ze klasbakken zijn.

Re@V0r

Legacy Member
During Thursday’s WWE Raw Live Event in São Paulo, Brazil, Chris Jericho denigrated the Brazilian flag during a match against WWE Champion CM Punk. This has resorted to WWE suspending Jericho indefinitely.

This is said to be a major issue for WWE at the moment.

The official WWE website features an update on the situation with comments from Jericho regarding the incident.
“I made a bad judgment call in the course of entertaining [WWE] fans in Brazil,” Jericho told WWE.com. “I apologized to the people in the crowd for showing disrespect.”

During his match with Punk, Jericho took the Brazilian flag Punk was holding, threw it to the ground, and stomped on it. Desecrating the national flag is a crime in Brazil and is a punishable offense. Jericho was almost arrested and ended up being rushed to the airport to get out of the country into Ecuador.
WWE.com’s report confirm police stopped the event and gave Jericho the option to apologize or be arrested. Jericho immediately told the crowd he regretted his actions, allowing police to let the event continue.

Due to his actions, WWE officials suspended Jericho indefinitely.
“It was a bad move,” Jericho said. “I did it with [our] fans’ entertainment in mind and I’ll accept the consequences for that.”

work of real deal?
op zich beetje verrassend aangezien er zo vaak met nationale vlaggen gekloot wordt in de WWE ring... hoeveel keer hebben wrestlers al geen vlag in de fik willen steken, in 2 gebroken, gebruikt om iemand te wurgen,...
langs de andere kant was het natuurlijk een liveshow ter plaatse en aangezien ginds in de wet staat dat zoiets een misdaad is... dan ben je wel gejost :p

camino

Legacy Member
Zo'n dingen worden toch goedgekeurd door de wwe zelf? Vind da raar en dan gaan zij jericho schorsen?

Re@V0r

Legacy Member
kdenk ni dat dit echt voorzien was door de WWE blijkbaar... Jericho wou cheap heat krijgen wellicht, maar das dan blijkbaar totaal anders uitgepakt

camino

Legacy Member
Bij Smackdown was ik bij de laatste match tevrede dat mijne favoriet gewonnen heeft en nu hopen sheamus ook zijn titel zal kwijt zijn.

Diene die joshi afgemaakt heeft vind ik ook fun, leuke moves ook al waren het er maar een 2tal en ryback was wel super wat deze mee die 2 kerels deed, tis toch 160KG die je van begin zijnde oppakt en in je nek legt :).
Kheb wel gezien deze een blauw oog ofzo had? Accidentje op de training?

Alcoholic Punk

Legacy Member
camino zei:
Zo'n dingen worden toch goedgekeurd door de wwe zelf? Vind da raar en dan gaan zij jericho schorsen?

Lijkt mij ook.
In vorst toch ook al enkele keren gezien dat ze keer een Belgische vlag nemen en er iet over zeggen of doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan