Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
n/o maar das zowat de beginpush die iedere nieuweling (en zeker de powerhouses) krijgt... locals laten molesteren in squashmatches
je kan pas enigzins oordelen als hem eens in een paar fueds gedropt wordt

en dat ze 'Goldberg' roepen... sja, vergelijking gaat volgens mij totaal niet op eerlijk gezegd

Re@V0r

Legacy Member
zou kunnen natuurlijk :) maar dan kan je het eveneens bij elke match van Lord Tensai, Brodus Clay (wat al totaal niet te begrijpen is waarom zelfs Swagger en Ziggler moeten jobben :s), etc... roepen :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ze mogen hem wel in gewone wedstrijden droppen, vind het persoonlijk wat saai aan het worden rond Ryback.

local neemt micro, ryback komt op, afkuisen en weg.
Lijkt me meer programmavulling dan iet anders.

Royco

Legacy Member
Yay! voor die fatal 4 way ... had echt geen zin in Sheamus vs Del Rio singles match. :woohoo:

Hoop echt dat Sheamus zijn title kwijt speelt ze ... het enigste dat verandert is aan Sheamus van aan zijn debut tot en met nu (2x WWE title en 1x WHC) is dat hij babyface geworden is .. ok thx bye! ZzzzZzzZ :sleep: Buiten zijn unieke look niks van charisma, evolutie.

Hopelijk was die RKO op hem een teken dat Randy terug heel wordt, even saai als Sheamus als babyface .. gaat hem gewoon niet af.

Paul Heyman die terug is! thank god iemand die in Lesnar zijn plaats wel goed live promos kan doen. Is net of die nie weg geweest is , wa een mic skills.

Oja en Eve :love:

camino

Legacy Member
De bella twins zijn van de lijst geschrapt? Hoe komt datte? Vindk wel jammer, 2 leuke dames :p.

En ray mysterio is het ook aant verpesten; wil volgens mij te snel terug keren wegens zijn blessure en is ondertussen 2 keer betrapt op stuff die je niet mag nemen van de wwe.
Zou nog eens 60 dagen straf zijn bijgekomen.

Tensai vindk ook oke.

Re@V0r

Legacy Member
Bella Twins waren einde contract en weigerden verlenging dacht k?

die RKO was eerder weerwraak voor die Brogue Kick die Orton te verwerken kreeg tijdens de match volgens mij :) kzou er niet teveel achter zoeken
wel een feit dat Sheamus' character een pak minder interessant is als face, dan als heel... maar dat heb je wel bij velen eigenlijk
is ook enigzins logisch uiteindelijk: face moet het brave zieltje uithangen, terwijl je als heel al eens wa meer kan doen of zeggen waar mensen achteraf over praten

Glaeden

Legacy Member
vind het dan maar straf da ze constant bij het commentariëren "the mythic lord tensai" zeggen..

achja, details zeker :D

camino

Legacy Member
Triple H zijn speech was enorm slecht.
Heyman is zalig om bezig te horen.

Da mee big show haha, zalig, show kan goed acteren ;p.
Ik vind diene lauredingens een leuke aanwinst, sinds deze zo wat de baas mag spelen is het verl plezanter geworden.

Tzal precies laurenatis zijn laatste zijn,jammer.

Marginal0

Legacy Member
Bellas zijn idd ontslagen. Geen id of het gekayfabed was of niet.

Nu is Big Show zgz ook ontslagen. Dit lijkt me toch overduidelijk kayfabe. :p

gille

Legacy Member
Bella's zijn for real weg. Show zal wss wel iets uitsteken in de match met Cena/Laurinitis op OTL. Viel nogal op toen ze zeiden van 'iedereen die interfered, wordt ontslagen'.

Breskuz

Legacy Member
Big show komt nog terug als heel had ik ergens gelezen ....
en ik heb ook het gevoel dat Batista terug komt bij Over The Limit

Re@V0r

Legacy Member
sowieso gaat er wel iets gebeuren bij Cena-Laurinaitis... de stipulation ligt gigantisch in het voordeel van Cena en 1on1 is dat 100% zekere win voor Cena, dus zal er wel interference van iemand die niet 'onder contract' ligt komen

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
sowieso gaat er wel iets gebeuren bij Cena-Laurinaitis... de stipulation ligt gigantisch in het voordeel van Cena en 1on1 is dat 100% zekere win voor Cena, dus zal er wel interference van iemand die niet 'onder contract' ligt komen

Lesnar? Die is (zogezegd) gestopt?

WarCry-dude

Legacy Member
Lesnar niet denk ik. Die zou maar voor een beperkt aantal data getekend hebben en de WWE ging er spaarzaam mee om gaan heb ik gelezen.

Re@V0r

Legacy Member
idd, en Lesnar sparen ze voor fued met HHH voor summerslam dusja

misschien Big Show inderdaad... terugkeer als heel tijdens hun match en meteen Cena slopen om te proberen op een goed blaadje te staan bij Laurinaitis
of juist omgekeerd, dat hij Laurinaitis in elkaar ramt maar zo wel de win via DQ aan hem geeft

camino

Legacy Member
Laurinaitis mag blijven van mij, ik weet het gespeeld is maar sinds deze het over genomen heeft zijn de matchen verbeterd en vooral leuker geworden.
Ik kijk terug met meer plezier nu dankzij deze, mee HHH vond ik het maar saai, ik houd niet altijd van dat good guy gedoe, is saai ;p.

Mark henry ook tijdje out; moet geopereerd worden.

Mee daniel bryan vind ik het nu ook een stuk plezanter mee zijn yes, goed gevonden, wie had dat gedacht ik ooit zou zeggen ik bryan graag bezig zie nu? ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan