Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
Royco zei:
Duh hij heeft gelijk half op sterven gelegen, 't is een wonder dat hij nog zo impressive is.

da misschien wel, maar hij heeft daarna wel nog enkele matches in UFC gehad ook dusja... hij moest sowieso zo goed mogelijk in shape zijn daarvoor ook é :)

Delirium

Legacy Member
Glaeden zei:
Lesnar is precies vergeten dat hij niet meer in de UFC zit. Cena zen kopke lag goed open xD
Tijdens de herhaling kon je goed zien dat die eerste slag recht op zijn gezicht was en de volgende ernaast.

Re@V0r zei:
da misschien wel, maar hij heeft daarna wel nog enkele matches in UFC gehad ook dusja... hij moest sowieso zo goed mogelijk in shape zijn daarvoor ook é :)
Bllijkbaar moest hij onder de 265lbs zitten voor zijn gevecht tegen Overeem. Dat zal ook veel verklaren.

Glaeden

Legacy Member
ben nieuwsgierig hoe dit alles gaat uitdraaien.

Ben blij dat Lesnar terug is en ik ben ook content dat hij feud met Cena. Ik begrijp dat de meeste mensen hem wat beu zijn maar ik vind die gast toch altijd wel lachen. En zijn wrestling skills zijn zo slecht nog niet, zijn matches met CM Punk voor de WWE title waren toch echt wel goed hoor.

Vind het trouwens straf dat de verhaallijn met Punk en Jericho imo nu pas aan het peaken is ipv enkele weken geleden naar Wrestlemania toe. Toen kregen die twee niet zoveel airtime dan dat ze nu krijgen. Jericho blijft nog altijd wel heer en meester in dat soort spelletjes :)

Re@V0r

Legacy Member
Lesnar zat inderdaad nog iets teveel in de UFC-sfeer tijdens die brawl precies :p
die eerste klap na zijn takedown was toch wel recht en vrij hard op Cena zijn gezicht tbh :D

WarCry-dude

Legacy Member
En nudat Wrestlemania ook in Japan op TV is geweest kan ik ook deze thread nog eens lezen. Ik heb speciaal alle wrestling nieuws gemeden om 'mania op cafe te kunnen gaan zien. Ik heb nogal wat gemist precies. Lesnar die terug komt en Cena recht op zijn bakkes slaagt, Daniel Brian burial waarna hij 1000 keer meer over is en diejen Tensai ziet er op het eerste zicht ook wel interessant uit.

Wrestlemania was zeer goed voor mij maar daar is het gezelschap ook grotendeels verantwoordelijk voor. Er is hier in Tokio een speciaal wrestling cafe waar ik vaste klant ben. Daar zitten we dan met z'n allen de chants mee te doen en zo. Sfeer op en top. Een paar van de stamgasten waren ook naar Miami afgezakt en zelfs in beeld gekomen met hun sign voor het cafe. Die zaten daar nu allemaal met hun "I was there" t-shirt aan.

Undertaker Vs. Triple H was idd de beste match maar The Rock Vs. John Cena was het plezantste om naar te kijken. Kei luide "Let's go Cena! Cena sucks!" chant in het cafe. :)

Ben benieuwd naar Lesnar Vs. Cena nu. Die kan echt beide kanten uit gaan. Ik ben wel heel verrast dat Lesnar full time terug is gekomen. In zijn biografie zat em constant bezig over wat een giftige business de WWE is en hoe hij daar nooit meer wou terug komen tenzij voor nog eens 1 grote pay-off.

Kben ook heel blij dat de Motor City Machine Guns terug zijn bij TNA. Dat zijn mijn favoriete wrestlers van het moment. Zo'n goei teamwerk en zo'n ferme matchen dat die kunnen neerzetten.

Telrunya

Legacy Member
House show in de lotto arena was gisteren wel vet :p
Alleen zoveel Cena fans ugh, waaronder 80% Walen met Cena shirts die nie wete wa "Cena sucks" betekent en da volle bak beginne te roepen..:rofl:

Punk vs Jericho in NO DQ match was toch wel de beste match van de avond :D
En The Miz die Vlaams spreekt: 'Idiooooten" :p

camino

Legacy Member
Telrunya zei:
House show in de lotto arena was gisteren wel vet :p
Alleen zoveel Cena fans ugh, waaronder 80% Walen met Cena shirts die nie wete wa "Cena sucks" betekent en da volle bak beginne te roepen..:rofl:

Punk vs Jericho in NO DQ match was toch wel de beste match van de avond :D
En The Miz die Vlaams spreekt: 'Idiooooten" :p

Tja, walen, ge zegt daar wat natuurlijk. :help:

Zoals bij de voetbal; spandoek voor rc genk door een bergen supporter; de schaam van belgie, de schaam :rofl:

Alcoholic Punk

Legacy Member
The Miz dacht precies dat hem in Duitsland zat ja.
De kraut.

Mij wel weer amuseerd al vond ik het toch iets minder dan de vorige keren in vorst.

Re@V0r

Legacy Member
als k Lesnar's "demands" bij die contract signing zo zie twijfel ik toch eerlijk gezegd...
het feit dat em gewoon wil langskomen op RAW wanneer em wilt en wil doen wa em wilt zonder gevolgen lijkt me langs de ene kant naar een win van Lesnar te neigen (was sowieso de bedoeling dat Brock niet fulltime terugkwam dacht k dusja...)
langs de andere kant: de show hernoemen naar Monday Night Raw starring Brock Lesnar lijkt me toch iets dat ain't gonna happen... vandaar de twijfel of Cena misschien toch wint (+ het feit dat Lesnar momenteel gigantisch veel momentum heeft in die fued en Cena eigenlijk enkel nog maar klappen en F5's gevangen heeft)

camino

Legacy Member
Die opkomst song bij lesnar is ook wel super.
Toch geen gewone kerel zenne, als ge ook nog eens ufc kampioen bent geweest.

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
de show hernoemen naar Monday Night Raw starring Brock Lesnar lijkt me toch iets dat ain't gonna happen...

Ik zie dat op zich nog wel gebeuren. Dat zou het begin van een andere fued kunnen zijn waar de GM een hoop wrestlers op hem af stuurt om die naam weer weg te krijgen. Of dat de naam eigenlijk niet verandert maar dat Brock zich kwaad maakt op de commentators dat ze het vanaf nu zo moeten noemen.

Of wie weet wordt Brock gescrewd en Cena heel turn. Dat denk ik nu echt wel niet maar het zou cool zijn. :)

Cena die gewoon wint kan natuurlijk even goed. Daarom dat ik het eindelijk nog eens een goede storyline vind. Ik kan niet meteen voorspellen wie er gaat winnen.

Miz die Vlaams probeert te spreken klinkt hilarisch trouwens. :lol:

Royco

Legacy Member
Die demands waren toch gewoon van zodra hij dat contract tekende? Had toch niets te maken met het feit dat hij de match daarvoor moest winnen.

Heb vorige week Mick Foley zijn eerste boek en Bret Hart zijn boek gekocht. Die van Mick Foley mee begonnen en moet zeggen, wist niet dat hij zo'n background had ... niets voor niets een legend dus. Payed his dues. Nice read.

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
Heb vorige week Mick Foley zijn eerste boek en Bret Hart zijn boek gekocht. Die van Mick Foley mee begonnen en moet zeggen, wist niet dat hij zo'n background had ... niets voor niets een legend dus. Payed his dues. Nice read.

Die boeken van Foley zijn idd zeer goed. Ik ben nu aan zijn 3de bezig. Laat zeker eens weten wat ge van Hart zijn boek vindt wanneer ge daaraan toe komt.

Royco

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Die boeken van Foley zijn idd zeer goed. Ik ben nu aan zijn 3de bezig. Laat zeker eens weten wat ge van Hart zijn boek vindt wanneer ge daaraan toe komt.

Ah nice, 2e en 3e volgen in kwaliteit? Zal ik zeker doen! Jericho zijn 2 boeken zijn ook een aanrader voor moest je die nog niet gelezen hebben ;)

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Heb vorige week Mick Foley zijn eerste boek en Bret Hart zijn boek gekocht. Die van Mick Foley mee begonnen en moet zeggen, wist niet dat hij zo'n background had ... niets voor niets een legend dus. Payed his dues. Nice read.

Zijn ze de moeite?
'k Heb die van Triple H en Shawn Michaels.
Die heb ik toch met veel plezier uitgelezen.

Royco

Legacy Member
Delirium zei:
Zijn ze de moeite?
'k Heb die van Triple H en Shawn Michaels.
Die heb ik toch met veel plezier uitgelezen.

Kheb er 2 van Jericho gelezen, die waren super. Goldust zijn boek was deftig, niets speciaal. Nu Mick Foley 1 bezig (super tot nu toe) en Bret moet ik nog lezen hierna.

Als je echt insiders wilt lezen en weten hoe het er vroeger aan toe ging in wrestling, en hoe ze vroeger hun reet moesten afwerken ivg met de wrestlers nu die gewoon via FCW rechtstreeks naar WWE gestuurd worden moet je zowiezo Jericho 1 en Foley 1 lezen!

Denk dat die van HHH en Shawn Michaels zelf niet zelf geschreven zijn ( DENK IK ) dus als je die al leuk vind moet je zeker deze lezen!

Delirium

Legacy Member
Thanks Royco.
Die van Jericho ga ik zeker eens lezen. Foley en Hart zullen dan wel volgen.
Dacht ook dat HHH en Michaels ze niet zelf geschreven hadden.

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
Ah nice, 2e en 3e volgen in kwaliteit?

Zijn eerste is zeker het beste maar ik vind 2 en 3 ook de moeite waard. In het 2de zijn er 2 hoofdstukken die ik minder vond. Eentje waar hij alleen maar over pretparken praat en nog eentje op het einde waar hij een rant afsteekt tegen WWE haters. Dat laatste heb ik gewoon overgeslagen. Voor de rest is het zeer goed. Hij gaat in dezelfde stijl voort over zijn carrière en geeft veel inzichten in hoe de wrestling wereld achter de schermen werkt en hoe veel storylines tot stand zijn gekomen.

Zijn 3de is iets helemaal anders. Dat is eigenlijk een dagboek dat hij heeft bijgehouden rond de ECW one night stand ppv. Hij schrijft dus dag tot dag en weet nog niet hoe het allemaal gaat uitspelen. Ik zit er ongeveer half door en tot nu toe zeer goed. Nog geen enkel hoofdstuk dat mij verveelde. Ook tof om te weten te komen wat hij allemaal gepland had wat uiteindelijk niet door de WWE creative is geraakt.

Brock Lesnar zijn boek heb ik trouwens ook gelezen. Wat een blok testosteron was me dat seg. :) Maar wel amusant/interessant genoeg om het tot het einde uit te lezen.

Edit: Lesnar geeft in zijn boek ook heel zware kritiek op het beleid van de WWE. Hij beweert dat de WWE actief probeert om hun wrestlers te "breken" en volledig afhankelijk van de WWE te maken. Eigenlijk denk ik ook dat dat klopt. Zo dat enorme drukke schema waardoor ze nauwelijks tijd hebben voor hun familie, Vince die het heel persoonlijk neemt als Brock het wat minder druk wil en zijn no-compete clause achteraf waardoor hij jarenlang nergens mocht worstelen of zelfs geen MMA mocht doen. Foley schrijft in zijn derde boek ook een stukje over hoe de WWE hem het leven zuur probeerde te maken toen hij een boek voor een andere uitgever wou schrijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan