Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
grappig is veel gezegd
kvind het eigenlijk een beetje zonde en zielig tegelijk voor Henry
eerst enorm gepushed worden met zijn 'hall of pain' met zelfs een grote titel als resultaat... een rol die hij mijn inziens perfect speelde en hem perfect stond

en sinds hij de titel kwijt speelde is het eigenlijk enkel maar bergaf gegaan en kan k me nog maar weinig noemenswaardige wins herinneren...
nuja, is iets dat men wel vaker doet bij WWE (en TNA...)

Marginal0

Legacy Member
Zeker bij TNA (of Impact wrestling zoals dat nu mooi heet) is het bedroevend. In principe is het rationeel gedrag om Henry nu terug naar de midcard te bonjouren. Ze hadden de moeite maar niet moeten doen om hem naar de maan te pushen. Eigen schuld. Vanaf hij der zit en de storylines zijn uitgewerkt kan je er nog weinig mee aanvangen.

Re@V0r

Legacy Member
nja... is mogelijk natuurlijk
HBK screwed HHH in zijn match tegen UT -> HHH vs HBK volgend jaar!

The Magical Taz

Legacy Member
Online PPV aangekocht en de Sam Adams staat koud...

Good times...

Re@V0r

Legacy Member
ben benieuwder dan vorige jaren naar Wrestlemania dit jaar :)
hopelijk vallen er enkele verrassingen te zien ook

Re@V0r

Legacy Member
nja nja... results liggen toch grotendeels in de lijn van hetgeen ik verwacht had

begon evenwel met een anticlimax... ok dat je sheamus laat winnen, maar een WH-titelmatch eindigen in 20 seconden :wtf: tbh zet je Bryan daar wel serieus te kakken mee

win kane over orton had k wel verwacht, anders is die return van kane eigenlijk volledig nutteloos als je hem eerst zen fued met cena laat verliezen en vervolgens alweer tegen orton
win big show ook verwacht, aangezien em nu al enkele jaren voor lul staat op WM en het de ideale manier is om cody door te pushen richting upper card
win team Johnny ook verwacht

UT-HHH was blijkbaar DE match van de avond... die wil ik wel eens zien :) UT 20-0 zoals het hoort imo

en dan rock-cena... voor mij mocht the rock em winnen en had k eerlijk gezegd ook zo verwacht (hometown en kzag em eerlijk gezegd ook ni terugkomen om te verliezen van cena)
de gehoopte/verwachte heelturn is echter wel andermaal uitgebleven... hoewel volgens mij die optie wel nog open blijft gezien zijn loss
misschien heelturn op RAW... cena gefrustreerd door zijn loss van iemand die 'af en toe eens langskomt' terwijl hij al jaren alles geeft voor de business of iets dergelijks?
als em niet turnt en gewoon verder gaat op zijn elan dan zie k ni direct in wat ze met hem gaan doen eerlijk gezegd

camino

Legacy Member
1ste match schitterend,goed gevonden.

De zwakste match vond ik team blauw tegen rood.

De beste match was triple HHH vs undertaker, zalige match.

Punk-jericho beetje teleurgesteld, had er nog wat meer van verwacht en had een leuker einde gewild want da vondk ma slappe kak.

Laatste match; de beste wrestler heeft gewonnen met de meeste skills enz.... Dak ging eraf, compleet gek werden ze daar, ge zou voor minder.

Leuke wrestlemania gezien.

MegaMentor

Legacy Member
Al bij al een vrij zwak event IMO. Met telleurstelling van de avond zijnde Rock vs Cena, vond het op momenten zelfs saai... Na zoveel hype had het gerust wat spectaculairder gemogen. HHH vs Undertaker was nog de beste match van het event, al was die ook niet wat het kon geweest zijn.

Desalniettemin benieuwd naar de reacties op RAW vanavond.

gille

Legacy Member
camino zei:
1ste match schitterend,goed gevonden.

You're kidding, right? Los van het feit dat ik een mark ben voor DB, dat was een enorm brute burial. Ik weet niet wat DB heeft uitgestoken backstage om dat te verdienen, maar zelden komt zoiets voor.

Het sloeg nergens op om DB zo de belt te laten verliezen. De laatste paar maanden is hij een van de interessantere wrestlers geworden in WWE (o.a. door verhaallijn met AJ). Sheamus daarentegen heeft bitter weinig inhoud, hij is gewoon 'daar' en heeft toevallig de rumble gewonnen.

Als ze het dan toch aan Sheamus wouden geven, hadden ze ze beter een match van minstens 10 minuten gegeven zodat de winst iets voorstelt want het is nu voor beide wrestlers slecht om op die manier te winnen.

camino

Legacy Member
MegaMentor zei:
Al bij al een vrij zwak event IMO. Met telleurstelling van de avond zijnde Rock vs Cena, vond het op momenten zelfs saai... Na zoveel hype had het gerust wat spectaculairder gemogen. HHH vs Undertaker was nog de beste match van het event, al was die ook niet wat het kon geweest zijn.

Desalniettemin benieuwd naar de reacties op RAW vanavond.

HHH vs undertaker was gewoon top, veel beter dan vorig jaar.

Dat van cena vs the rock was oke maar je kan niet beter als je iemand als cena hebt die nauwelijks skills heeft.

Ik vond punk vs jericho flauwtjes met een kuteinde.

Danyl brian loop al te lang met een titel die sowieso niet hoort voor zo iemand maar soit; tis nu eenmaal wwe, daar kan alles, ik vond het super deze meteen afgemaakt werd door een echte power house die de heavy weight titel heeft nu, de naam zegt het zelf, heavy weight, dat is bryan niet.

gille

Legacy Member
Rey Mysterio heeft er ook mee rondgelopen, moest die hem dan ook in een 18 seconden squash match afgeven? Dat ze er tenminste nog een deftige match van maken, mensen hebben uiteindelijk ook betaald voor die match. Zeker Bryan kan nog goed overkomen tegen iemand als Sheamus door er een paar submissions tussen te zwieren.

Hilarisch ook, de Yes chants op Raw :')

Telrunya

Legacy Member
Ze hebben Daniel Bryan zo snel laten verliezen om een nieuw record te zetten voor snelste title change op Wrestlemania.

Beste match op WM vondek toch wel HHH - Taker & Punk - Jericho, de rest was nog wel deftig.

De RAW van deze week in dan wel weer de moeite, vooral het allerlaatste moment :D

camino

Legacy Member
Telrunya zei:
Ze hebben Daniel Bryan zo snel laten verliezen om een nieuw record te zetten voor snelste title change op Wrestlemania.

Beste match op WM vondek toch wel HHH - Taker & Punk - Jericho, de rest was nog wel deftig.

De RAW van deze week in dan wel weer de moeite, vooral het allerlaatste moment :D

Wat was er dan zo goed aan punk-jericho telrunya? Ik had er meer van verwacht hoor en zeker het einde vond ik enorm zwak en teleurstellend.
Ik vond trouwens dat jericho moest winnen, waarom is simpel; die kerel is één van de beste wrestlers die er is, enorm veel skills, lenig ook enz...

MegaMentor

Legacy Member
RAW was fantastisch. Een heel stuk toffer om te kijken dan WM. En dan dat publiek... jesus, waarom kan het niet altijd zo zijn?

Royco

Legacy Member
YES!YES!YES! Raw crowd was geniaal gewoon, maakt het echt 10x beter.
Daniel Bryan squash match op WM geeft hem het omgekeerde effect, zalig! Hopelijk ook bij de iets minder intelligente crowds.

HERE COMES THE F'CKIN PAIN !! Wel vreemd dat hij redebut na WM, had niet verwacht dat hij ooit nog een full schedule zou doen?!

En over Wrestlemania; HHH vs Taker en Punk vs Y2J waren super, de rest was cavatjes.

gille

Legacy Member
Zouden 2 appearances per maand zijn + meer in aanloop naar WM + mogelijkheid tot uitbreiden.

Je moet ook eens de dark match zoeken, iemand heeft die volledig op youtube gepost. Fantastisch om te zien hoe over dat Bryan plots is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan