Re@V0r
Legacy Member
grappig is veel gezegd
kvind het eigenlijk een beetje zonde en zielig tegelijk voor Henry
eerst enorm gepushed worden met zijn 'hall of pain' met zelfs een grote titel als resultaat... een rol die hij mijn inziens perfect speelde en hem perfect stond
en sinds hij de titel kwijt speelde is het eigenlijk enkel maar bergaf gegaan en kan k me nog maar weinig noemenswaardige wins herinneren...
nuja, is iets dat men wel vaker doet bij WWE (en TNA...)
kvind het eigenlijk een beetje zonde en zielig tegelijk voor Henry
eerst enorm gepushed worden met zijn 'hall of pain' met zelfs een grote titel als resultaat... een rol die hij mijn inziens perfect speelde en hem perfect stond
en sinds hij de titel kwijt speelde is het eigenlijk enkel maar bergaf gegaan en kan k me nog maar weinig noemenswaardige wins herinneren...
nuja, is iets dat men wel vaker doet bij WWE (en TNA...)
tbh zet je Bryan daar wel serieus te kakken mee
Het record is voor Chavo Guerrero & Kane,