Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Cena slecht on the mic? u kidding me :')

Ik vind van al wat deze zegt maar weinig leuks of grappigs aan, hetgeen ik vooral hoor is slijmen en de wereldverbeteraar uithangen.

The rock maakt cena in deze alleen al volledig af man, die kerel is geniaal op alle vlakken.
En dan cm punk en jericho, da zijn nog 2 kraks in deze met een mic in de hand.

camino

Legacy Member
Dat publiek was in form in portland toen rocky kwam, amaai, compleet uit het dak gaan noemen ze dat, was alweer genieten de speech.

Royco

Legacy Member
Was wel vet, wel cool dat Cena hem callde op zijn cheatlijstje op zijn arm :D Een hollywoodacteur met zoveel ervaring en dan nog eens al die jaren in WWF heeft da nu toch nie nodig me dunkt :unsure:

Marginal0

Legacy Member
Mja Cena heeft geen uber-micskills zoals aforementioned Rocky, Punk & Y2J, maar het kan ermee door. Kijk nog altijd uit naar het main event van het jaar, zelfs al heb ik bitter weinig E gekeken de afgelopen maanden (royal rumble exclus)

camino

Legacy Member
Wat ne afgang voor cena haha, in zijn eigen thuis meer boe dan ole gekregen manman, nog nooit meegemaakt.

Rocky owned cena op alle vlakken.

Boterkoek

Legacy Member
Ik vind ze beide wel toffe peren. Allebeid goede wrestlers en uitstekende body.
Rocky heeft natuurlijk het voordeel dat hij door zijn filmcarrière meer bekend is, durf het zelfs met zekerheid zeggen dat er dan fans zijn die hem alleen al toejuichen om zijn filmcarrière..wat ik zeker niet slecht vind natuurlijk.

Royco

Legacy Member
camino zei:
Wat ne afgang voor cena haha, in zijn eigen thuis meer boe dan ole gekregen manman, nog nooit meegemaakt.

Rocky owned cena op alle vlakken.

Rocky mark n1 wel eh gij? :woohoo:

Kvind da ze beiden al goeie dingen hebben gezegd en kan op beide kritiek geven ook.

Kvind dat er bij Rock nie veel origineel gerief meer uitkomt en van Cena vind ik dat hij nie zo geïntimideerd lookske moe opzetten als hij me rock in de ring staat.

Voor de rest vindek nie da Cena moe onderdoen (tot nu toe!!)

Let's just enjoy the ride.

camino

Legacy Member
Bij the rock amuseer ik me rot in de dingen die deze zegt, bij cena is het maar slap gedoe, em kan het gewoon niet als een the rock of punk of the mizz aan de mic is.

En in eigen thuis stad meer awoert krijgen haha, nog nooit eerder meegemaakt of het moet al een echte bad guy zijn op dat moment.

Glaeden

Legacy Member
Rock vs Cena gaat tegenvallen volgens mij. Het overschaduwt ook al de andere partijen van Wrestlemania. Kvind bv dat Punk vs Jericho meer aandacht verdiend. Bryan vs Sheamus is ook maar slappe koek, Shaemus moet dit hands down winnen imho :)

Delirium

Legacy Member
Glaeden zei:
Rock vs Cena gaat tegenvallen volgens mij. Het overschaduwt ook al de andere partijen van Wrestlemania.
Gat zowat hetzelfde effect hebben als Goldberg - Lesnar. Op papier een zalige match, maar in werkelijkheid waarschijnlijk een teleurstelling.

Glaeden zei:
Kvind bv dat Punk vs Jericho meer aandacht verdiend.
Dit is voor mij ook een match om naar uit te kijken, en gaat hopelijk dé match worden van WM28. Beiden supertalenten en tot nu toe al goeie build-up. Hopelijk kunnen ze het de komende weken nog wat versterken.

Marginal0

Legacy Member
Delirium zei:
Gat zowat hetzelfde effect hebben als Goldberg - Lesnar. Op papier een zalige match, maar in werkelijkheid waarschijnlijk een teleurstelling.

Beiden supertalenten en tot nu toe al goeie build-up. Hopelijk kunnen ze het de komende weken nog wat versterken.

Euh, neen. Lesnar vs Goldberg was een mismatch, slechte buildup, slechtere chemistry. Van Rock vs Cena weten we op zijn minst al dat de chemie niet tegenvalt. Het zal allicht geen Rock vs Hogan worden, maar het zal wel 'deftig' zijn. Daar kun je nu al voor tekenen, tenzij die clown van een Cena zelfs zijn meest basic moves botched.

Jericho is nu ondertussen al verder gegroeid dan een 'talent' he... De kerel is één van de beste veteranen die er nog werkt. Zelfde profiel als Punk, dus dat belooft idd match van de dag te worden.

Veel zal afhangen van de volgorde waarin de matches zijn opgesteld (voorlopig nog niet bekend denk ik? of wel?). Als Punk vs Jericho ergens in de upper maincard hangt is het garanti de topmatch, maar ik zou eerlijk gezegd Cena vs Rock daar zetten.

Royco

Legacy Member
Oldskool Cena ftw :bow:

Rock concert was ook wel lachen.

Ben wel wat teleurgesteld in de build van Jericho vs Punk, ze krijgen bijna geen tv-promo-time imo :(

Glaeden

Legacy Member
Royco zei:
Ben wel wat teleurgesteld in de build van Jericho vs Punk, ze krijgen bijna geen tv-promo-time imo :(

onbegrijpelijk voor mij, ma swat. het is niet de eerste keer dat ze daar rare beslissingen nemen

camino

Legacy Member
Cena had alweer veel succes haha, die zal nooit tot de enkels komen van the rock bij het kenners publiek.
Was wel nog oke nu mee cena, was nog funny deze keer.

Maar the rock haha, in concert, geniaal alweer, was alweer gieren die z'n tekst haha.
En dan waar zijn de echte mannen, where are the grow man and are cena fan haha.(twaren er maar bitter weinig maar das niks nieuws). (vergeef me mijn engels,nooit gehad dop school). :).

Re@V0r

Legacy Member
kheb ze ook allebei gezien en persoonlijk moet ik ook wel toegeven dat het Rock concert pakken beter was dan Cena's rap...

ni da Cena slecht was, maar als je het vergelijkt... Cena's rap duurde hoop en al 2-3 minuten en was effectief opkomen, afhaspelen en terug weg + het feit dat dit eigenlijk totaal niemer geloofwaardig overkwam
je kan dan nog zeggen 'het was fkes oldschool', maar als je al terug moet gaan naar je heel-gimmick van bijna 10 jaar geleden om je tegenstander af te troeven bij wijze van spreken :wtf:
Rock's concert was gewoon een totaalpakket: publiek bespelen en respect tonen, totaal relaxed zijn ding doen, tekst die eigenlijk over bijna heel de lijn grappig was


ben trouwens wel benieuwd voor Wrestlemania, mooi card :)
de geplande matches wekken toch bijna allemaal mijn interesse moet ik zeggen, alleen zullen de championship matches wellicht wa minder in de picture staan door de Rock-Cena en UT-HHH match
en had ik liever een MITB-match gezien ipv die GM-team match ma soit

camino

Legacy Member
Ik vond cena eindelijk eens grappig maar dan word deze terug overklast door the rock.
Ik vraag me wel af wat ze gaan doen, wie ze gaan laten winnen, voor the rock die verliest zou niet slim zijn omwille net van zijn enorme populariteit, tralalala die ze nu errond gemaakt hebben enz.... Cena kan nog genoeg matchen winnen, zelfs tegen 2 man die hem 30min lang mee stokken op hem slaan :)

Telrunya

Legacy Member
Jericho vs Punk is toch wel match waar ik naar uitkijk op WM.
2 van men favo's tegen mekaar :D

Ook de HHH - UT match begin ik wel interessanter te vinden (HBK als special ref, ook een van men all time favo's :p) in HiaC.

Teddy vs Johnny Ace begint stilaan ook men voeten uit te hange, Johnny Ace is wel een goede heel, maar Teddy Long hebbek altijd al zo boring gevonde, achja :)

Ook net tickets gekregen van de vriendin om naar de Wrestlemania revenge tour in april te gaan zien in de Lotto arena :D

camino

Legacy Member
Hoe grappig dat toch is; eerst henry die iedereen in de vernieing slaat en nu gaat de man van pain om een simpele manier gaan verliezen van superman cena haha,manman.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan