Re@V0r
Legacy Member
kheb het persoonlijk ook ni zo voor Daniel Bryan, maar de manier waarop is inderdaad gewoon een complete burial vind k persoonlijk...
in die paar seconden hebben ze al de geloofwaardigheid die hij als champ opgebouwd had in de vuilbak gesmeten
komt dan nog bij dat ze gigantisch mislukt zijn in hun recordpoging... wat het dan nog eens extra zuur maakt
1e RAW na WM is altijd zo'n topper qua verrassingen en returns, ma das nu wel eentje waarvan ik blij ben dat die terug is... toch een pak starpower erbij op die manier
en dan heb je ook nog Lord Tensai en de in ring return van ADR op smackdown vrijdag
khad het liever wa gespreider gezien eigenlijk (minstens eentje die 'iets' deed op WM al was het maar een interference ofzo) ma so be it zeker
en idd, zijn programma zou geen fulltime programma zijn had ik ook gelezen
in die paar seconden hebben ze al de geloofwaardigheid die hij als champ opgebouwd had in de vuilbak gesmeten

komt dan nog bij dat ze gigantisch mislukt zijn in hun recordpoging... wat het dan nog eens extra zuur maakt
1e RAW na WM is altijd zo'n topper qua verrassingen en returns, ma das nu wel eentje waarvan ik blij ben dat die terug is... toch een pak starpower erbij op die manier

en dan heb je ook nog Lord Tensai en de in ring return van ADR op smackdown vrijdag
khad het liever wa gespreider gezien eigenlijk (minstens eentje die 'iets' deed op WM al was het maar een interference ofzo) ma so be it zeker
en idd, zijn programma zou geen fulltime programma zijn had ik ook gelezen


