Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
true, kzou zeker ook niet voor da idee te vinden zijn
da em terugkomt voor WM en zijn 20-0 behaalt kan k gerust mee leven... maar da em 1x int jaar een match doet om direct de titel te pakken en ermee te verdwijnen zou zware bullshit zijn tbh :)
UT heeft die titel al lang niemer nodig... is sowieso al een future hall of famer en legende

gille

Legacy Member
Hij komt sowieso morgen terug hoor (of desnoods dan de komende RAW), road to Wrestlemania die begint enzo... Het zal wss wel iets met Jericho te maken hebben, kan mij niet inbeelden dat ze HHH nog eens laten opdraaien, die zal wss iets met Punk doen.

camino

Legacy Member
Omg, daniel bryan, zo zie je maar, in de wrestling kunnen ze ook alles doen en domme dingen doen.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Omg, daniel bryan, zo zie je maar, in de wrestling kunnen ze ook alles doen en domme dingen doen.


iemand laten winnen die kan worstelen? hoe durven ze.
daarbij het is big show vs shaq op WM dus het is nutteloos om hem nog de titel te geven en mark henry zit nog altijd met een blessure anders had hij gewoon nog steeds de titel

dom? beste zet die ze konden doen. net zoals al de rest op deze ppv.

Glaeden

Legacy Member
camino zei:
Heavy weight champion, ja, das heel logisch.

Je mag er toch wel wat meer uitleg bij geven dan dit hoor.

Ik ben een fan van Daniel Bryan zijn technisch worstelen maar ik vind zijn run als WHC maar povertjes. Elke keer dat hij aan de microfoon komt vind ik dat hij te hard probeert om over te komen zodat het eigenlijk helemaal niet lukt.

De Rumble zelf vond ik eerlijk gezegd nogal voorspelbaar.. Ook allemaal nogal wat lichtgewichtjes erin. Geen Kane, Mark Henry, Undertaker, Triple H (ook al heeft die de CEO functie of iets dergelijk), Cena, ...

Ik heb zo de indruk dat ze veel van die 'oudere' sterren terugbrengen omdat hun nieuwe generatie nog niet helemaal over is bij het publiek om Wrestlemania te main eventen.

Re@V0r

Legacy Member
als je zo de lineup bekijkt kan je idd enkel maar vaststellen dat het qua starpower echt wel magertjes was in de rumble... de potentiële winnaars kon je praktisch op 1 hand tellen :s
ok dat mensen als Kane, Henry, Cena,... als een match gehad hebben ma zoiets kan je ni echt als excuus inroepen


persoonlijk erger ik mij dan ook weer aan bepaalde dingen die op steeds minder beginnen te slaan... wekenlang wordt de return van Jericho gehyped met die mysterieuze promo's
uiteindelijk komt hij terug op een (vind ik persoonlijk) vrij idiote manier (fkes in de ring, nix zeggen en terug weg...)
dan kondigt hij 'the end of the world as you know it' aan voor de rumble... waar er opnieuw geen hol gebeurt dus
ondertussen is hij al x aantal weken terug en is er uiteindelijk nog steeds niets noemenswaardig met hem gedaan :s

idem voor de voorspelbare return van UT die alweer Triple H wil op wrestlemania... maar waarom dan eigenlijk? UT heeft vorig jaar gewonnen dus tis ni alsof em wraak moet nemen ofzo :wtf:

camino

Legacy Member
Hetgeen logischer zou zijn; the undertaker doet mee aan de elemination chamber, wint deze en zal WM 28 tegen sheamus vechten.

En je kan het beleefd houden als je het niet met me eens bent.
Tis maar een gok, een gedacht.

Doordat HHH wegliep denk ik niet het terug een match zal zijn tussen undertaker en HHH. (maar ik kan fout zijn).

Royco

Legacy Member
camino zei:
Hetgeen logischer zou zijn; the undertaker doet mee aan de elemination chamber, wint deze en zal WM 28 tegen sheamus vechten.

En je kan het beleefd houden als je het niet met me eens bent.
Tis maar een gok, een gedacht.

Doordat HHH wegliep denk ik niet het terug een match zal zijn tussen undertaker en HHH. (maar ik kan fout zijn).

No offense to sheamus maar hij is niet geloofwaardig genoeg om Taker zijn streak te kunnen beëindigen. Eigenlijk weet iedereen dat niemand hem gaat eindigen maar gewoon het idee van 'je weet maar nooit' gaat bij Sheamus niet opkomen. Denk dat alleen bij Cena vs Taker er een SUPERmini kans is dat je zou twijfelen of ze de streak zouden breken of niet imo.

En taker nu nog een WHC run? ik hoop van niet tbh :sleep:


edit: Btw hoe fucking goed is Dolph Ziggler? die match op RAW vs Randy Orton wtf maat ...

Spijtig dat we het nooit meer gaan zien maar een Wrestlemania dream matchup voor mij persoonlijk zou Dolph Ziggler vs Shawn Michaels zijn. Die 2 zouden het kot daar toch afbreken.

Re@V0r

Legacy Member
Kane misschien wel idd... toch zeker als ze hem zijn momentum laten behouden en em dominant blijft t.o.v. Cena
ma kweet ni of ze nogmaals UT-Kane gaan doen op WM, zou toch al de 3e keer zijn dan
langs de andere kant slaat 2 jaar op rij UT-HHH ook op nieveel natuurlijk, maar daar lijken ze wel op aan te sturen

UT de titel geven in ene van zen eerste matches in bijna een jaar tijd zou al helemaal nergens op slaan tbh...

Fir3wulf

Legacy Member
lol daniel bryan wint de ene wedstrijd na de andere door onnozele redenen, disqualifications en geluk mostly.

hatetn

Legacy Member
firewulf1 zei:
lol daniel bryan wint de ene wedstrijd na de andere door onnozele redenen, disqualifications en geluk mostly.


je zou eens moeten kijken naar de afgelopen jaren wie er allemaal zo gewonnen heeft je zou nogal verschieten. the miz is de eerste die in me opkomt die ook al zijn overwinningen zo kreeg.

Re@V0r zei:
Kane misschien wel idd... toch zeker als ze hem zijn momentum laten behouden en em dominant blijft t.o.v. Cena
ma kweet ni of ze nogmaals UT-Kane gaan doen op WM, zou toch al de 3e keer zijn dan
langs de andere kant slaat 2 jaar op rij UT-HHH ook op nieveel natuurlijk, maar daar lijken ze wel op aan te sturen

UT de titel geven in ene van zen eerste matches in bijna een jaar tijd zou al helemaal nergens op slaan tbh...

HHH vs UT is ook voor de derde keer.

Re@V0r

Legacy Member
hatetn zei:
je zou eens moeten kijken naar de afgelopen jaren wie er allemaal zo gewonnen heeft je zou nogal verschieten. the miz is de eerste die in me opkomt die ook al zijn overwinningen zo kreeg.


HHH vs UT is ook voor de derde keer.

idd... ADR was ook op die manier
bij hem vond ik dat eerlijk gezegd wel zonde aangezien hij het zeker in hem heeft om een grote te worden en zijn titel te verdedigen via pinfall of submission
van Bryan als champ word ik nog steeds ni echt warm jammer genoeg, hoewel het wel logisch is dat ze hem tegen BS en Henry laten winnen op dergelijke manier... 1 van die 2 laten tappen door zo'n schriel ventje zou gewoon onrealistisch zijn (anderzijds was Rey Mysterio als WHC dan ook weer ni het toonbeeld van realisme ma soit)

dat HHH vs UT ook al de 3e keer zou zijn vind k dan ook alweer reden om het niet te doen (en zeker met dat dit het 2e jaar op rij zou zijn)
langs de andere kant heeft UT een tegenstander met starpower nodig om zijn streak glans bij te geven (of zelfs met glans af te sluiten), en face it: zoveel lopen er tegenwoordig jammer genoeg niet meer rond tegenwoordig
Cena had nice geweest maar die zit in een match met the rock
de enigen die je dan nog hebt met enige starpower zijn Kane (maar das ook al genoeg geweest) en randy orton eventueel... kevin nash en jericho hebben ook wel 'status' in het wereldje maar da zie k nooit gebeuren

Marginal0

Legacy Member
Rumble was wel vet. Heb me wel geamuseerd. Over het algemeen was het je reinste rommel, maar de rumble zelf maakt allicht veel goed. Punk vs Ziggler was ook super, dus meer moet je niet hebben. De rest is dan ook maar een inleiding bij organisaties zoals WWE.

Qua star power zijn er wel meerderen die 'schijnen'. In aanmerking komen voor de monsterpush die een win over Taker op Mania tot gevolg heeft... Da's andere peperkoek. Trips laten winnen zou zinloos zijn: die gast is al min of meer retired en kan niet blijven main eventen. Mensen zijn hem beu gezien als dagdagelijkse wrestler. Zelfs Miz zou wsl niet geslikt worden door het volk als winnaar. Cena zou niet moeten (die is al gepusht tot in Pluto en terug). Nee, voorlopig is het plan nog steeds om hem ongeslagen te laten retiren. Maar WWE Creative kan me verbazen en iemand zodanig pushen om een win te versieren volgend jaar, als dat er komt. We zullen zien.

En lol @ realisme in WWE. Het is nu niet meer de circusshow van vroeger, maar ze nemen al jaren de draak met de realiteit. Je gaat toch niet denken dat ze nu gaan stoppen? Gelukkig is het nog op een acceptabel niveau atm. Vaak komt het het spektakel zelfs nog ten goede: kijk maar naar de Rumble zelf.

Btw: wat een begrafenis van die McIntyre op de rumble. Dat nieuwe character (ofja, de eerste keer dat ik hem aan het werk zag) was wel grappig, maar dat maakt het des te erger voor McIntyre om te verliezen. Ik volg het nimmer zo, maar die McIntyre werkt geen maand langer meer bij WWE, daar zet ik mijn geld op. Of ze zijn (nog) achterlijk(er) geworden.

Mrg`Egeltje

Legacy Member
wat ik een fantastische match zou vinden voor wm is UT vs... Goldberg. maar tzal er ni van komen :-(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan