Rumble was wel vet. Heb me wel geamuseerd. Over het algemeen was het je reinste rommel, maar de rumble zelf maakt allicht veel goed. Punk vs Ziggler was ook super, dus meer moet je niet hebben. De rest is dan ook maar een inleiding bij organisaties zoals WWE.
Qua star power zijn er wel meerderen die 'schijnen'. In aanmerking komen voor de monsterpush die een win over Taker op Mania tot gevolg heeft... Da's andere peperkoek. Trips laten winnen zou zinloos zijn: die gast is al min of meer retired en kan niet blijven main eventen. Mensen zijn hem beu gezien als dagdagelijkse wrestler. Zelfs Miz zou wsl niet geslikt worden door het volk als winnaar. Cena zou niet moeten (die is al gepusht tot in Pluto en terug). Nee, voorlopig is het plan nog steeds om hem ongeslagen te laten retiren. Maar WWE Creative kan me verbazen en iemand zodanig pushen om een win te versieren volgend jaar, als dat er komt. We zullen zien.
En lol @ realisme in WWE. Het is nu niet meer de circusshow van vroeger, maar ze nemen al jaren de draak met de realiteit. Je gaat toch niet denken dat ze nu gaan stoppen? Gelukkig is het nog op een acceptabel niveau atm. Vaak komt het het spektakel zelfs nog ten goede: kijk maar naar de Rumble zelf.
Btw: wat een begrafenis van die McIntyre op de rumble. Dat nieuwe character (ofja, de eerste keer dat ik hem aan het werk zag) was wel grappig, maar dat maakt het des te erger voor McIntyre om te verliezen. Ik volg het nimmer zo, maar die McIntyre werkt geen maand langer meer bij WWE, daar zet ik mijn geld op. Of ze zijn (nog) achterlijk(er) geworden.