Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:60 dagen schorsing voor bourne. hij mag het bijna afbollen dus

Marginal0 zei:Op dit moment is TNA - excuseer, 'IMPACT' (lol) - wrestling bezig in Vorst Nationaal, het schijnt. Totaal gemist, maar ik had toch niet gegaan gezien het 60 euro kost. Nochtans: Angle, Kennedy, Morgan, RVD, Mickie,... Het had mss de moeite geweest.



camino zei:Gokske; den undertaker komt zondag op de royal rumble en wint de rumble.


waarom om dat tegen HHH te vechten op WM? undertaker op WM is een event op zijn eigen gekomen boven al de rest staat. het zou totaal nutteloos zijn om hem in de rumble te gooien. het is net dezelfde reden dat cena er nu niet inzit omdat hij toch al zijn match heeft op WM. hij kan moeilijk een champ uitdagen om dan tegen the rock te gaan. hatetn zei:waarom om dat tegen HHH te vechten op WM? undertaker op WM is een event op zijn eigen gekomen boven al de rest staat. het zou totaal nutteloos zijn om hem in de rumble te gooien. het is net dezelfde reden dat cena er nu niet inzit omdat hij toch al zijn match heeft op WM. hij kan moeilijk een champ uitdagen om dan tegen the rock te gaan.
alle geruchten wijzen op orton(thuisstad) of jericho en hopelijk kloppen ze niet