Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Hmm, Bourne ofwa? Heeft hem het moeilijk met één van de kleinsten te zijn daar ofzo? :p

hatetn

Legacy Member
volgens het internet zou HHH hem niet kunnen zien en hem de schuld geven van r truth zijn schorsing. kofi gaat binnenkort weer voor de US belt beginnen gaan en bourne gaat wss het einde van het jaar niet halen bij wwe

Re@V0r

Legacy Member
jobbers zijn nu eenmaal expendable...
hij mag dan mss wel vrij 'populair' zijn bij de fans, kdenk ni dat hij veel geld int laatje brengt qua merchandising en verder dan de IC-title/tag team titles gaat die toch nooit raken in WWE

Marginal0

Legacy Member
Hebben ze geen beleid meer dat directe transfer niet toelaat? De 'no compete clause'? T'is niet dat ze het geld eruit gaan halen bij TNA. XD

Re@V0r

Legacy Member
je moet wel heel idioot zijn om zo kort na je eerste schorsing al terug gesnapt te worden...
tenzij da em echt weg wilt, ma dan kan em gewoon een release aanvragen me dunkt

hatetn

Legacy Member
tenzij ze die weigeren. wat is er dan makkelijker dan misbruik maken van het systeem om toch buiten te vliegen. dan gewoon u 90 dagen wachten en een week later heb je een titel bij TNA

Marginal0

Legacy Member
Op dit moment is TNA - excuseer, 'IMPACT' (lol) - wrestling bezig in Vorst Nationaal, het schijnt. Totaal gemist, maar ik had toch niet gegaan gezien het 60 euro kost. Nochtans: Angle, Kennedy, Morgan, RVD, Mickie,... Het had mss de moeite geweest.

Royco

Legacy Member
Marginal0 zei:
Op dit moment is TNA - excuseer, 'IMPACT' (lol) - wrestling bezig in Vorst Nationaal, het schijnt. Totaal gemist, maar ik had toch niet gegaan gezien het 60 euro kost. Nochtans: Angle, Kennedy, Morgan, RVD, Mickie,... Het had mss de moeite geweest.

Ja zag het op twitter. Denk dat die house shows wel nog plezant zouden zijn om naar te gaan kijken van TNA maar als het idd 60 euro is dan is dat wel veel geld voor die amateurs :D

Re@V0r

Legacy Member
precies wel weinig opbouw naar de rumble op RAW heb ik de indruk...
kben wel es benieuwd hoe ze de opbouw naar WM gaan doen aangezien met de royal rumble toch zo ongeveer the road to wrestlemania begint :)
vooral wat Y2J nu feitelijk gaat uitvreten en hoe ze de opbouw voor cena-rock gaan doen aangezien cena toch middenin een fued zit met kane... kan me niet voorstellen dat ze die fued na 1 match op RR gaan stoppen :wtf:

Royco

Legacy Member
Nie vergeten dat het nog 2 volle maanden zijn met elimination chamber er nog tussen ook.
Hoop echt dat The Rock op meerdere RAWs zal zijn na eli chamber anders zou het maar flauw zijn.

Re@V0r

Legacy Member
jaat, ma fueds worden meestal beëindigd na x aantal PPV-matches
zelfs al rekken ze die fued nog tot en met Elimination Chamber, dan nog hebben ze amper 2 PPV-matches gehad (wat op zich meestal al weinig is in non-title topfueds) en dan heb je maar een kleine maand meer voor de opbouw naar 'de match van het jaar'

hatetn

Legacy Member
cena vs kane is eigenlijk al een opbouw naar rock vs cena + wss nog ergens in de toekomst iets met ryder.

rock zou trouwens vanaf februari geregeld op raw komen dus sowieso moet het eindigen zondag. of kane blijft erbij want het lijkt er meer een meer op dat cena toch hier en daar aanpassingen gaat krijgen in zijn karakter

Re@V0r

Legacy Member
dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Cena ook deel uit zou maken van de RAW EC... dus ofwel is die fued met kane tegen dan al gedaan, ofwel maakt kane ook deel uit van de EC waardoor ze in de chamber nog kort hun fued kunnen voortzetten?

camino

Legacy Member
The undertaker zal toch mss volgende week verschijnen?
Die zal toch aan z'n laatste jaar bezig zijn denk ik.

camino

Legacy Member
Gokske; den undertaker komt zondag op de royal rumble en wint de rumble.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Gokske; den undertaker komt zondag op de royal rumble en wint de rumble.


:rofl::rofl::rofl:waarom om dat tegen HHH te vechten op WM? undertaker op WM is een event op zijn eigen gekomen boven al de rest staat. het zou totaal nutteloos zijn om hem in de rumble te gooien. het is net dezelfde reden dat cena er nu niet inzit omdat hij toch al zijn match heeft op WM. hij kan moeilijk een champ uitdagen om dan tegen the rock te gaan.

alle geruchten wijzen op orton(thuisstad) of jericho en hopelijk kloppen ze niet

camino

Legacy Member
hatetn zei:
:rofl::rofl::rofl:waarom om dat tegen HHH te vechten op WM? undertaker op WM is een event op zijn eigen gekomen boven al de rest staat. het zou totaal nutteloos zijn om hem in de rumble te gooien. het is net dezelfde reden dat cena er nu niet inzit omdat hij toch al zijn match heeft op WM. hij kan moeilijk een champ uitdagen om dan tegen the rock te gaan.

alle geruchten wijzen op orton(thuisstad) of jericho en hopelijk kloppen ze niet

Da gokske kwam van ne maat van me, ik weet het niet, die moet toch eens tevoorschijn komen?

Tzou toch nice zijn, the undertaker neemt uiteraard voor de wm de titel en wint zijn 20 ste WM en stopt dan, je kan geen mooiere afsluiter hebben vind ik.

hatetn

Legacy Member
1. het is nutteloos. je zou in principe zelfs een topmatch opofferen ervoor. om nog maar te zwijgen dat je de uitkomst van die 2 samengevoegde matchen nog voorspelbaarder zou maken
2. waarom zou je iemand laten stoppen met een titel? edge is nu wel een speciaal geval
3. undertaker kan wss maar 1 match per jaar meer aan dus hij wint de titel om er dan een jaar mee te verdwijnen. tof voor degenen die achterblijven.

en als laatste. wie zegt dat het zijn laatste is? als hij maar 1 match per jaar doet kan hij het mss nog iets langer rekken.
en mooie afsluiter? undertaker is old school, het lijkt me niet de persoon die wil stoppen door een titel te winnen van iemand. eindigen met de streak is een iets, de titel nemen om hem dan meteen vacant te zetten is gewoon belachelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan