Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Voor de mensen met een twitter: add vooral "WWE Creative" als ge eens goed wilt lachen. Die hun tweets zijn zo hilarisch. Niet te doen. XD

hatetn

Legacy Member
de build ups zijn plots wel extreem goed aan het worden. qua matchen was het mss geen vette deze week maar richting EC en WM al begint het wel goed te gaan. zondag komt er ongetwijfeld nog veel extra bij en dan gaat het richting WM wel enorm tof worden om te kijken

Re@V0r

Legacy Member
wordt dus blijkbaar UT vs HHH met HBK als special referee of iets dergelijks aangezien HBK nu plots ook al op RAW te zien was... als het effectief zoiets wordt zal Michaels wel op één of andere manier de uitkomst beïnvloeden

en als het effectief UT vs HHH wordt mag UT hem ook wel weer winnen van mij... hoe nutteloos zou het ni zijn om HHH de streak te laten beëindigen

camino

Legacy Member
Taker zijne streak mag absoluut nie beeindigd worden, no way.

Nog iemand die deze week naar journey 2 gaat gaan kijken :).

Lord_Loki

Legacy Member
Ik hoop stiekem om American Bad Ass Taker, in het laatste promofilmpje zie je hoe taker zijn haar aan het afscheren is. Orton weer maar eens geblesseerd en word vervangen op EC door Santino :doh:

Re@V0r

Legacy Member
kvind die (eventuele) plotse gimmickchange maar raar eerlijk gezegd... wa is het nut daarvan voor die 1 match/jaar da em doet :wtf:

Royco

Legacy Member
Gaat geen gimmick change zijn, je ziet em toch in zijn deadman outfit in die filmkes .. is gwn wa korter haar waarschijnlijk.

moest hij echt gimmick changen zou hij 2 weken geleden ook nie in deadman outfit uitgekomen zijn, hadden ze het meteen al gedaan.

Re@V0r

Legacy Member
nja, maar wat heeft da nu voor meerwaarde aan zijn deadman gimmick om zijn haar af te scheren... :wtf:
n/o maar als ie dan zijn hoed afdoet lijkt het me eerder belachelijk dan imposanter om daar dan zo'n kale kop te zien verschijnen
en wat de boodschap naar HHH dan moet zijn weet k al helemaal niet... 'als je weigert scheer ik men haar af? :unsure: '

Royco

Legacy Member
2 weken geleden had hij een pruik aan (hij heeft zijn haar geschoren ergens dit jaar)

Dus denk dat een 30min match wrestlen met een pruik niet zo handig is :unsure:

Marginal0

Legacy Member
Je denkt toch niet dat het 30 min. gaat duren dit jaar? Doe er maar een 5-tal vanaf, wsl zelfs 10-15.

Royco

Legacy Member
Mja was maar een voorbeeld. Weet ik veel hoelang het gaat duren.

Had een twist verwacht in ambulance match maar die is niet gekomen. Vraag me af waar Ryder/Kane naartoe gaat van hier.

Hopelijk krijgen we nu toch een goeie 6 weken dikke RAW te zien met Rock/Cena! Lets hope they dont fck it up :cool:

camino

Legacy Member
Haha, santino was precies ook ne ultimate warrior fan vroeger, deed een ultimate warriroke.

Re@V0r

Legacy Member
was nochtans de ideale moment en manier om eens iets interessants te doen met cena... niet dus

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
was nochtans de ideale moment en manier om eens iets interessants te doen met cena... niet dus

Vanaf cena op zo'n wagen of verhoog ziet staan dan weet je al hoe het afloopt, deze heeft dat ook mee batista gedaan enz....
En er was helaas niks nieuws of origineels aan.

Dat publiek werd wel gek ivm santino :p, vond ik wel heel leuk.

En alberto del rio is back, eindelijk want ik vond de laatste tijd niet zo leuk meer, veel zelfde matchen altijd, te weinig variatie in, langdradig gedoe allemaal.

camino

Legacy Member
Ppff, zwak, HHH tegen undertaker, niks speciaals aan.
Weeral hetzelfde net als mee shawn michaels. Jammer.
Hell in a cell vindk ook jammer, ge ziet nie altijd alles even goed vind ik.

Royco

Legacy Member
Vind het net beter met Hell in a Cell .

Cena zijn promo was ook wel vet. Sit back and enjoy the show voor de komende weken denk ik :woohoo:

Re@V0r

Legacy Member
christian ook terug trouwens :)

kvraag me trouwens af wat ze met Kane gaan doen nu... ie zal wel enkele weken niet te zien zijn, dus opbouw van een fued naar WM toe zal wel noppes zijn
+ dat, zoals je de situatie nu ziet, het restylen van zijn character feitelijk geen reet verschil gemaakt heeft... noch voor Cena (supercena zoals gewoonlijk), noch voor zichzelf (int begin was hij dominant, maar das toch ook serieus afgezwakt dan... en Ryder wekelijks in mekaar rammen vind k nu ni direct een push)

tegelijkertijd vraag k me dan ook af wat sommige wrestlers uitgevreten hebben blijkbaar... Henry die eerst uberdominant neergezet wordt en zelfs champ wordt, om dan nu bijna wekelijks te verliezen (of als em es wint is het via DQ of countout)
of Ezekiel Jackson die fkes als dominante powerhouse neergezet werd en nu zelfs voluit moet jobben voor fucking david otunga

camino

Legacy Member
Royco zei:
Vind het net beter met Hell in a Cell .

Cena zijn promo was ook wel vet. Sit back and enjoy the show voor de komende weken denk ik :woohoo:

Cena zijn promo?
Ik heb deze alvast bezig gehoord in de ring en die beroerd mij niet.
Die is gewoon slecht in die dingen, em kan het gewoon niet, the rock is daar ook alweer ne krak in, zal nog leuk worden met deze.

Dienen otunga die heeft ook toch wat meer mussels bijgekregen ze, valt toch op. :).

Royco

Legacy Member
camino zei:
Cena zijn promo?
Ik heb deze alvast bezig gehoord in de ring en die beroerd mij niet.
Die is gewoon slecht in die dingen, em kan het gewoon niet, the rock is daar ook alweer ne krak in, zal nog leuk worden met deze.

Dienen otunga die heeft ook toch wat meer mussels bijgekregen ze, valt toch op. :).

Cena slecht on the mic? u kidding me :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan