Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
waarom heb ik zo de neiging om het feit dat Lesnar gisterenavond gestopt is met MMA/UFC te koppelen aan die onbekende return morgenavond... :p

Lord_Loki

Legacy Member
Re@V0r zei:
waarom heb ik zo de neiging om het feit dat Lesnar gisterenavond gestopt is met MMA/UFC te koppelen aan die onbekende return morgenavond... :p

because the internets is fooling us, maar ik begin nu ook wel wreed te twijfelen hoor

Royco

Legacy Member
Als Lesnar ooit nog een match heeft zal het wel ten vroegste voor WM29 zijn

Re@V0r

Legacy Member
Royco zei:
Als Lesnar ooit nog een match heeft zal het wel ten vroegste voor WM29 zijn

waarom da? omdat hij dan direct tegen UT kan
hangt er natuurlijk vanaf of hij eenmalig of fulltime zou terugkeren é

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
waarom da? omdat hij dan direct tegen UT kan
hangt er natuurlijk vanaf of hij eenmalig of fulltime zou terugkeren é

Fulltime zie ik hem helaas nooit meer doen, gezien zijn gezondheid + al geld genoeg + family

gille

Legacy Member
Enkel Jericho toch? Taker was het gewoon een oude foto die ze probeerden voor te doen als eentje die net genomen was?

En hij was gespot in Nashville.

Re@V0r

Legacy Member
de spanning was er eerlijk gezegd al lang van dus de return was ook ni zo'n shocker :p

langs de ene kant verkloot het internet zo'n dingen toch wel serieus... ma ksnap ni da er dan ni wa meer moeite kan gedaan worden om ervoor te zorgen dat zoiets wel een verrassing blijft :s

Royco

Legacy Member
Kvond de return wel grappig.

Eerste reactie: YEAH nice !! fuck yeah!

na een tijdje: Hmm ok we get it now, say something.

Opt einde: Aaaaaaaaah ok, genius.

Marginal0

Legacy Member
Mr Marduk zei:
lol films, series en 90% van wa op tv is is dan wel echt ofwat ?

Idd. Geloof me maar als ik zeg dat 50% van de series hier op tv een stuk debieler zijn dan WWE programming hoor. Het is niet de entertainment voor dommeriken zoals vele onwetenden hier menen. Veel universiteiren kijker er ommers ook naar. Soms slaat het uiteraard op niet veel, maar het heeft serieuze goede momenten ook gekend. Hangt af van de schrijvers natuurlijk.

Maar goed, we zullen de trollen maar niet voederen zeker...

forums

forums

forums

forums

forums

forums

forums

forums


K'vind het wel geslaagd hoe ze die bruises enzo hebben aangebracht. Goei schmink enzo. Aan hun gelaat ziede ook wel da ze bij een goede acteerschool hebben gezeten. Nee serieus. Dit is de Japanse Puroresu-stijl (aka Strong Style), maar goed, in Japan zijn ze wel een stuk zotter. In WWE moeten ze nog een paar jaar langer 'meegaan' en ook nog 'schoon' zijn voor de fotoshoots enzo. :)

En Lesnar keert nooit nog terug naar WWE. Neem het maar van me aan. :p

Royco

Legacy Member
Jaja 't is maar saai atm voor Januari te zijn.

Gelukkig hebben we Funkasaurus Brodus Clay :woohoo:

Re@V0r

Legacy Member
kdacht eerlijk gezegd dat ze bij WWE afgestapt waren van dergelijke kansloze/idiote gimmicks...
lijkt trouwens een kopie van Viscera's gimmick destijds, en da was ook ni echt een succes

Marginal0

Legacy Member
Is idd een hommage aan de circusgimmicks van de jaren '70 ('90 mss nog net?). Den tijd van Doink the Clown. Marginaal. Maar het schijnt toch te werken, maar zal wsl rap gedaan zijn.

hatetn

Legacy Member
epico en primo zijn de nieuwe tag champs. er moet iemand iets serieus verkeerd hebben gedaan om de titels op een house show te verliezen en dat het nog eens officieel is ook.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik meen wel ooit eens gehoord te hebben van een house show waar de titels wisselden om dan terug te wisselen voordat de volgende aflevering op TV kwam. Zou wel cool zijn als het officieel blijft. :)

Wat Lesnar betreft, ik heb pas zijn autobiografie eens gelezen. Die had hij geschreven kort nadat hij de UFC titel had verloren. Hij heeft het o.a. over hoe hij de werkomgeving in de WWE echt haat en daar zeker niet in oud wil worden maar ook over hoe hij zichzelf wel 1 keer ziet terug komen voor een grote payoff. Aangezien hij dat nog vrij recent heeft geschreven denk ik ook wel dat we hem op WM29 tegen The Undertaker gaan zien worstelen.

hatetn

Legacy Member
dat doen ze idd wel vaker maar gaan ze nooit op hun site plaatsen. zelfs al verliest iemand de titel op een house show dan nog hoeft hij die zelfs niet terug te winnen voor de volgende tv show. buiten het publiek weet dat toch niemand. maar als je alles samenvoegt begint het er toch op te lijken dat evan bourne bijna mag vertrekken

Re@V0r

Legacy Member
straf voor zijn wellness policy overtreding wellicht...
kvond het op zich al vrij raar dat ze de belts mochten houden terwijl em afwezig was
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan