Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
mijn eerste gevoel zegt jerico.
maar dan den ik ook van: ze zeggen 2nd 2011
in da filmpke komt er een 2nd child
in dat filmpke was een een meiske

eventueel een oude diva dat terug komt ?
nu begin ik zelf al zo even te denken :p

WarCry-dude

Legacy Member
Past misschien niet echt in de discussie maar ik ben gisteren voor het eerst eens live naar de WWE gaan zien in Yokohama. Was wel cool maar ik verschoot ervan hoe verschillend zo'n house show is van wat ge op tv ziet. Geen commentators, geen vuurwerk en de matchen hielden weinig tot geen steek met het verhaal. Ik zat ook redelijk ver van de ring. Zo'n show lijkt mij veel leuker als ge ringside kunt zitten en wat intereactie hebt met de wrestlers.

Ondanks dat meneigen toch goed geamuseerd. Voor de geinteresseerden, dit was de card:

santino vs drew macintire
a-ry vs primo
jack swagger vs mason ryan
zack ryder en big show vs kevin nash en ziggler
(Heel vet om Nash eens live te zien... Was een van mijn favorieten op kanaal 2 vroeger. Ik vond het wel jammer dat Vicky Guerrero er niet bij was.)
beth phoenix vs kelly kelly (zzz)
the miz vs john cena (Goed luid Cena sucks zitten roepen. :) )
alberto del rio vs cm punk (Deed ook raar om Del Rio te zien opkomen zonder auto of Ricardo. Wel heel goeie match en vette foto's getrokken. Een serieuze spoiler wel voor de Japanse fans dat CM Punk met de wwe belt af kwam. Survivor series is pas dit weekend op TV hier. Voor mij niet erg want ik had het toch al gezien.)

Razer

Legacy Member
hmmm

wie de smackdown holiday special heeft gezien, weet dus wie er terug komt :p
alhoewel: op het youtube channel staat dat 2de "filmke" er nog niet bij

is wel in dezelfde stijl gemaakt dan het eerste filmpke.

hatetn

Legacy Member
:rofl::rofl:ze tonen al weken kane teasers, dat heeft helemaal niets te maken met andere.

iedereen weet dat kane terug gaat komen. de vraag is wie dat die andere is.

Razer

Legacy Member
hatetn zei:
:rofl::rofl:ze tonen al weken kane teasers, dat heeft helemaal niets te maken met andere.

iedereen weet dat kane terug gaat komen. de vraag is wie dat die andere is.

ik heb toch niet gezegd dat het speciaal was :unsure:

blijkbaar is jerico zijn bijnaam Y2J
mystery solved :p

Royco

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
ik heb toch niet gezegd dat het speciaal was :unsure:

blijkbaar is jerico zijn bijnaam Y2J
mystery solved :p

uh wut? duh. Ge kijkt nog nie lang precies :p en hoezo mystery solved? :unsure:

En over die Kane promo; dat heeft idd niets te maken met die 2 andere.


@WarCry-Dudel: Cool man! Ja idd houseshows zijn puur wrestling zonder al de tralala erbij hé :) Is het nu waar dat de Japanese crowds altijd superstil zijn en klappen bij goeie moves enzo? :D

Razer

Legacy Member
et is jerico da terug ga kome :)
Y = 2012
2 = 2nd day
J = January

voor iemand die al langer kijkt kont ge toch de link al leggen ? :p

Royco

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
et is jerico da terug ga kome :)
Y = 2012
2 = 2nd day
J = January

voor iemand die al langer kijkt kont ge toch de link al leggen ? :p

omdat iemand op youtube da gepost heeft is dit daarom de oplossing ofwa? :p heeft ook zo niets met kijken te maken .. anyway we'll see i guess.

Re@V0r

Legacy Member
kprobeer er alleszins geen te hoge verwachtingen over te hebben tbh... tgebeurt toch vaak dat die dingen gewoon op 1 grote sisser aflopen

begrijp me niet verkeerd é: jericho zou nice zijn, maar ni om te zeggen WOW WTF???!! :)

Glaeden

Legacy Member
Re@V0r zei:
kprobeer er alleszins geen te hoge verwachtingen over te hebben tbh... tgebeurt toch vaak dat die dingen gewoon op 1 grote sisser aflopen

begrijp me niet verkeerd é: jericho zou nice zijn, maar ni om te zeggen WOW WTF???!! :)

nee mss ni ma die gast die weet echt wel goed hoe hij moet entertainen aan de micro, iets wat ik hard mis bij veel van die supersterren vant moment.

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
@WarCry-Dudel: Cool man! Ja idd houseshows zijn puur wrestling zonder al de tralala erbij hé :) Is het nu waar dat de Japanese crowds altijd superstil zijn en klappen bij goeie moves enzo? :D

Dat klopt grotendeels ja. Ze waren veel stiller dan het publiek op tv en ze klapten bij goeie moves. Superstil zou ik het wel niet noemen. Er werd nog altijd wel redelijk wat gebood en gepopt. Er was zelfs een "Let's go Cena, Cena Sucks." chant. Kheb wel ooit is ne PPV van New Japan Pro Wrestling gezien (op tv) waar het idd superstil was.

Wat mij ook opviel is dat ze precies het spel meespeelden tijdens de match en nadien hun waardering toonden aan alle wrestlers. Bijvoorbeeld de heels werden vollen bak uitgekafferd tijdens de match maar nadien terwijl ze terug naar den backstage liepen kregen ze toch nog een ovatie. Swagger kreeg zelfs een USA USA chant. Khad den indruk dat em niet goed wist wat gedaan ermee. Hij keek achterom en dacht precies efkes na maar viel dan toch terug in z'n heel rol en deed zo'n "whatever" gebaar met z'n arm.

hatetn

Legacy Member
FU TNA. waarom doe je een iron man match als je dan toch de regels die naar mijn weten al sinds de eerste staan vallen om de mensen in het zak te zetten. niemand wil een gelijk spel zien. een compleet matige ppv en dan ga je het main event nog zo eindigen ook? ik dacht dat russo een stap opzij had gezet.

ze hadden beter de people's ed van wwe 12 gekocht en gekeken hoe een goede iron man match moet. of het gewoon even aan angle vragen

Essit

Legacy Member
Nergens op digitale tv waar je nog WWE of TNA kan volgen??? Spijtig dat de sport-zenders van telenet dit niet in hun pakket hebben :s

Marginal0

Legacy Member
Japanners zijn hun strong style gewoon van vroeger he (nu nog altijd trouwens). Die gaan vooral voor de technische kant zijn: suplexes, hard hits en submissions vooral.

En was het zo'n verrassing dat house shows meer 'boring' zijn? Ik (en anderen) hebben toch hier al vaak reports gezet over house shows waar dat vermeld is. Is ook logisch. Je kan niet iedere dag alle toeters en bellen gebruiken en nieuwe storylines verzinnen he. :)

En TNA. Ben maanden geleden al gestopd met kijken. En ffs: noem het niet meer TNA. Die initials hebben al 6 jaar ofzo hun betekenis en inhoud verloren.

edit: LOL @ Kane return: Ik was volledig aan't freaken toen Kane terugkwam, totdat ik zijn retarded cyborg masker zag. Gelukkig was het maar een tijdelijke aangelegenheid. God, wat is het heerlijk om een remix van die legendarische tunes van de jaren '90 aan te horen. _O_

Royco

Legacy Member
Marginal0 zei:
edit: LOL @ Kane return: Ik was volledig aan't freaken toen Kane terugkwam, totdat ik zijn retarded cyborg masker zag. Gelukkig was het maar een tijdelijke aangelegenheid. God, wat is het heerlijk om een remix van die legendarische tunes van de jaren '90 aan te horen. _O_

Net hetzelfde gedacht hier.

Epic oldskool kane music? CHECK Smoke? CHECK Kane terug met mask.. WTF?

Toen dachtek in mijn eigen, WWE u gotta be kiddin me! Gaan ze dit nu echt verneuken? Hij zag er echt belachelijk uit. Maar toen Epic Mask Unveil? CHECK

Fuck zijn nieuwe mask is zalig :p hij ziet er nog meer badass uit als vroeger tbh.
Enige wat mij wel opviel is hoe hij niet meer zo juiced up is als vroeger, ofwel moet ik hem terug gewoon worden.

En wtf @ die laatste 1.2.12 promo? Zoveel focus op da meiske, /me is confused now. Enige logische dak al online heb gelezen is da de "she" staat voor de "wwe title" en niet een persoon.
Andere Rumours zijn Steph/Shane of Steph/Y2J. Denk nie da Steph en Shane nog genoeg fame hebben om zoveel promos aan te verspillen. Steph en Y2J is ook maar zoiets meh .. kan maar waarom?
:confused:

Re@V0r

Legacy Member
eindelijk eens een supermove van WWE om kane zijn masker terug te geven! en dan bedoel k idd zijn oude masker, en niet dat cyborg-geval da em fkes droeg :p
hij is idd misschien niemer zo juiced als vroeger, ma nice da ze hem terug een soort shirt gegeven hebben zodat zijn semi-vetpens wa verborgen zit :)

khoop nu alleen da ze em deftig gaan pushen als badass, en ni da em voor god weet wie allemaal moet jobben zoals een eind het geval geweest is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan