Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)hatetn zei:wat hebben ze dan getoond dat zo speciaal is
hatetn zei:ze tonen al weken kane teasers, dat heeft helemaal niets te maken met andere.
iedereen weet dat kane terug gaat komen. de vraag is wie dat die andere is.


Jack-Sparrow zei:ik heb toch niet gezegd dat het speciaal was
blijkbaar is jerico zijn bijnaam Y2J
mystery solved![]()
en hoezo mystery solved? 
Is het nu waar dat de Japanese crowds altijd superstil zijn en klappen bij goeie moves enzo? 
Jack-Sparrow zei:et is jerico da terug ga kome
Y = 2012
2 = 2nd day
J = January
voor iemand die al langer kijkt kont ge toch de link al leggen ?![]()
heeft ook zo niets met kijken te maken .. anyway we'll see i guess.Re@V0r zei:kprobeer er alleszins geen te hoge verwachtingen over te hebben tbh... tgebeurt toch vaak dat die dingen gewoon op 1 grote sisser aflopen
begrijp me niet verkeerd é: jericho zou nice zijn, maar ni om te zeggen WOW WTF???!!![]()

Royco zei:@WarCry-Dudel: Cool man! Ja idd houseshows zijn puur wrestling zonder al de tralala erbij héIs het nu waar dat de Japanese crowds altijd superstil zijn en klappen bij goeie moves enzo?
![]()

Marginal0 zei:edit: LOL @ Kane return: Ik was volledig aan't freaken toen Kane terugkwam, totdat ik zijn retarded cyborg masker zag. Gelukkig was het maar een tijdelijke aangelegenheid. God, wat is het heerlijk om een remix van die legendarische tunes van de jaren '90 aan te horen. _O_
hij ziet er nog meer badass uit als vroeger tbh.

