Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinda zei:iedereen mag zeggen wat ze willen.
Ik was een die hard fan vanaf 96 tot 2002.
Na lang niet meer gekeken te hebben vind ik dat wwe echt wel bagger slecht is geworden(pg). Ik heb wat shows en ppv's gekeken en ik vond tna bound for glory toch het paretje van ze allemaal.



Er zijn er ook maar iets meer dan 100 per jaar.Marginal0 zei:Weet er iemand of ze binnenkort eens komen om een show op te nemen, ipv de typische house shows? Niet dat daar iets mis mee is, maar toch. Of moeten we daarvoor speciaal naar Duitsland of Engleland? In de UK is dat jaarlijks, maar ik vrees dat we wsl nooit een live show gaan krijgen.Er zijn er ook maar iets meer dan 100 per jaar.
hatetn zei:sinds we hier op de samenvatting op eurosport(uit nl dan nog) niets krijgen en we wss het enige land in europa zijn die geen ppv kunnen kopen denk ik niet dat we er op moeten hopen.
het is wel jammer dat carlito niet meer bij wwe zit als je kijkt wat ze nu proberen. carlito + primo + epico bij elkaar zou wel nog iets kunnen geven

Despe zei:Voor mensen die het nog niet wisten Raw komt 21 april naar de lotto arena.
Antwerps Sportpaleis › Kalender › 2011-2012 › The WrestleMania Revenge Tour
Blijkbaar gaat de kaartenverkoop vlot want al de goei plaatsen zijn al weg.![]()
Royco zei:Idd het is echt een schande. Dat we RAW niet kunnen zien vind ik niet erg, ik download het toch altijd de morgen erop .. maar zo af en toe eens een PPV bestellen op onze tvs in goeie kwaliteit zou toch zalig zijn! Me een paar maten nr wrestlemania kijken etc. :doh:
Kijk er ook naar uit wat ze met die stable gaan doen, alhoewel dat ik die Epico nog niet zo goed af kan, hij lijkt nog een kind. Hunico en primo zijn wel kewl. Vraag me af wat ze dan gaan doen met Sin Cara , 3vs1 handicap matches? Of komt er nog wat mexicaans talent over?
Denk dat RAW maandag wel vet gaat worden![]()
Marginal0 zei:Wat survivor series fever, van toen the big E nog 'n marginaal circus was:
The Gobbledy Gooker Debuts - YouTube

hatetn zei:geile kim zit 2 weken bij TNA en ze krijgt al alle titels. serieus waar zijn die mannen mee bezig dat je uzelf niet eens moet bewijzen. zeker weten dat iemand als cena naar daar zou gaan hij binnen de week alle titels heeft en ja ik weet dat ze er daar veel hebben
no comment
is gewoon beetje olie op het vuur gooien voor hun eigen fued