Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
nog iemand iemand die muppets @ smackdown nogal erg belachelijk vond ?

pinda

Legacy Member
iedereen mag zeggen wat ze willen.
Ik was een die hard fan vanaf 96 tot 2002.
Na lang niet meer gekeken te hebben vind ik dat wwe echt wel bagger slecht is geworden(pg). Ik heb wat shows en ppv's gekeken en ik vond tna bound for glory toch het paretje van ze allemaal.

Royco

Legacy Member
pinda zei:
iedereen mag zeggen wat ze willen.
Ik was een die hard fan vanaf 96 tot 2002.
Na lang niet meer gekeken te hebben vind ik dat wwe echt wel bagger slecht is geworden(pg). Ik heb wat shows en ppv's gekeken en ik vond tna bound for glory toch het paretje van ze allemaal.

Het is idd een beetje minder "stoer" als vroeger maar ik ga niet stoppen met kijken omdat ik niet meer het woord fuck 500x in 1 RAW hoor :)

Over BFG het pareltje van ze allemaal? Trolling i hope :unsure:

Marginal0

Legacy Member
Kan bijna ni anders. Maar goed, ik heb het niet gezien, maar de verwachting ligt ni bepaald hoog.

Kijk gewoon PPV's van de jaren 1999-2002 (aka Attitude era). Als je ze niet vind: ik heb ze (bijna) allemaal liggen, gewoon es komen kloppen en ik kan ze meegeven voor ff ofzo. Ik ga ze niet rippen da's nogal veel werk. Maar je zou verwachten dat die ergens op internet wel te vinden zijn zeker?

Royco

Legacy Member
Ja maat, den Zack heeft et toch maar eens schoon gefixed voor zijn eigen :) echt van niets naar dit.

Royco

Legacy Member
Haha die informatie tekst op die pagina :rofl: weer zo geschreven door nen knul die da nog nooit heeft gezien wrs.

Marginal0

Legacy Member
Weet er iemand of ze binnenkort eens komen om een show op te nemen, ipv de typische house shows? Niet dat daar iets mis mee is, maar toch. Of moeten we daarvoor speciaal naar Duitsland of Engleland? In de UK is dat jaarlijks, maar ik vrees dat we wsl nooit een live show gaan krijgen. :( Er zijn er ook maar iets meer dan 100 per jaar.

hatetn

Legacy Member
Marginal0 zei:
Weet er iemand of ze binnenkort eens komen om een show op te nemen, ipv de typische house shows? Niet dat daar iets mis mee is, maar toch. Of moeten we daarvoor speciaal naar Duitsland of Engleland? In de UK is dat jaarlijks, maar ik vrees dat we wsl nooit een live show gaan krijgen. :( Er zijn er ook maar iets meer dan 100 per jaar.


sinds we hier op de samenvatting op eurosport(uit nl dan nog) niets krijgen en we wss het enige land in europa zijn die geen ppv kunnen kopen denk ik niet dat we er op moeten hopen.

het is wel jammer dat carlito niet meer bij wwe zit als je kijkt wat ze nu proberen. carlito + primo + epico bij elkaar zou wel nog iets kunnen geven

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
sinds we hier op de samenvatting op eurosport(uit nl dan nog) niets krijgen en we wss het enige land in europa zijn die geen ppv kunnen kopen denk ik niet dat we er op moeten hopen.

het is wel jammer dat carlito niet meer bij wwe zit als je kijkt wat ze nu proberen. carlito + primo + epico bij elkaar zou wel nog iets kunnen geven

Idd het is echt een schande. Dat we RAW niet kunnen zien vind ik niet erg, ik download het toch altijd de morgen erop .. maar zo af en toe eens een PPV bestellen op onze tvs in goeie kwaliteit zou toch zalig zijn! Me een paar maten nr wrestlemania kijken etc. :doh:

Kijk er ook naar uit wat ze met die stable gaan doen, alhoewel dat ik die Epico nog niet zo goed af kan, hij lijkt nog een kind. Hunico en primo zijn wel kewl. Vraag me af wat ze dan gaan doen met Sin Cara , 3vs1 handicap matches? Of komt er nog wat mexicaans talent over?

Denk dat RAW maandag wel vet gaat worden :)

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
Idd het is echt een schande. Dat we RAW niet kunnen zien vind ik niet erg, ik download het toch altijd de morgen erop .. maar zo af en toe eens een PPV bestellen op onze tvs in goeie kwaliteit zou toch zalig zijn! Me een paar maten nr wrestlemania kijken etc. :doh:

Kijk er ook naar uit wat ze met die stable gaan doen, alhoewel dat ik die Epico nog niet zo goed af kan, hij lijkt nog een kind. Hunico en primo zijn wel kewl. Vraag me af wat ze dan gaan doen met Sin Cara , 3vs1 handicap matches? Of komt er nog wat mexicaans talent over?

Denk dat RAW maandag wel vet gaat worden :)


the rock, er gaan geruchten dat mick foley ook zou opdagen. ik zie HHH daar toekomen met zijn hamer om op nash te kloppen. brodus clay die iemand in een minuut gaat afmaken. en het is een show van 3 uur dus ze gaan er volledig voor gaan en dan nog eens net voor de ppv in new york. je zou beginnen overwegen om de ppv van tna gewoon over te slaan.

Royco

Legacy Member
Marginal0 zei:
Wat survivor series fever, van toen the big E nog 'n marginaal circus was:

The Gobbledy Gooker Debuts - YouTube

oh lord :rofl:


Anyway voor RAW vanavond; ik hoop dat er nog iets speciaals gebeurd of whatever want The Rock/Cena vs Miz/Truth is gewoon zo onlogisch atm, Miz en Truth hebben op dit moment nog niets van voordeel op de andere 2 waardoor wij toch nooit kunnen geloven dat er een kans bestaat dat ze winnen van Rock Cena, tenzij die 2 niet overeenkomen maar die route is zo afgezaagd. Hopelijk veranderd er vanavond iets.

camino

Legacy Member
Was da cena zijn echte pa? Het zou wel heel veel verklaren meteen.

En the rock z'n 1ste optreden was hilarisch, effe den mike neerknallen haha.

hatetn

Legacy Member
geile kim zit 2 weken bij TNA en ze krijgt al alle titels. serieus waar zijn die mannen mee bezig dat je uzelf niet eens moet bewijzen. zeker weten dat iemand als cena naar daar zou gaan hij binnen de week alle titels heeft en ja ik weet dat ze er daar veel hebben

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
geile kim zit 2 weken bij TNA en ze krijgt al alle titels. serieus waar zijn die mannen mee bezig dat je uzelf niet eens moet bewijzen. zeker weten dat iemand als cena naar daar zou gaan hij binnen de week alle titels heeft en ja ik weet dat ze er daar veel hebben

Ze heeft dan ook al in TNA gezeten, maar kvind het wel straf dat ze idd zo snel terug het vertrouwen krijgt, bij WWE zou het eerst 6 maand jobben zijn denk ik.

@camino: ja is zijn echte pa

Wtf @ RAW, laat anders de underdogs nog eens zwaar gepwned worden net voor de PPV, moeten we nu echt nog geloven dat Miz en Truth waardige tegenstanders zijn voor die 2 powerhouses? .. zucht.

Kevin Nash die Santino komt jackknifen .. Really? Really? *miz voice*

Zack Ryder die ze in ons strot aant duwen zijn me al zijn merchandise, omdenduur gaat het nog het averechts effect hebben op hem.

Cody Rhodes met de meest generic entrance music, bijna even erg als heath slater hetzijne if not worse.

Alberto Del Rio :sleep: no comment

Ook elke keer als Cena samen met The Rock in de ring staat, moet hij altijd zo goofy staan doen .. alsof hij hem steeds geintimideerd voelt, geef mij maar de serieuzere Cena.

Waren dat allemaal Cena heel turn teases of stel ik er mij teveel bij voor en gaat het echt nooit gebeuren?


/rage

sorry :p

Re@V0r

Legacy Member
das wel vaker zo bij TNA dat mensen binnen de zoveel weken de titel naar hun hoofd gesmeten krijgen zu...

door hetgeen de laatste weken gebeurd is lijkt het me eigenlijk steeds waarschijnlijker dat Awesome Truth zal winnen... al zal het mogelijks maar zijn omdat Rock Cena aan zijn lot overlaat of iets dergelijks
wat bedoel je trouwens met goofy doen? :) is gewoon beetje olie op het vuur gooien voor hun eigen fued
je kan moeilijk verwachten dat ze als beste vrienden gaan taggen op Survivor Series, die steken heen en weer horen er gewoon bij
Rock lijkt fysiek wel stevig in vorm alleszins tegenwoordig

hatetn

Legacy Member
ik weet ook dat het vaker voorkomt maar dit is gewoon een slag in het gezicht van iedereen die al een tijd op TNA zit. het feit dat ze er al heeft gezeten en dan maar snel naar wwe is gegaan(voor het geld) zou een extra reden moeten zijn om het iets langer te laten duren. zelfs mickie james moest meer moeite doen.

maar het is ook een punt dat ze daar precies altijd de ex wwe personen snel de titel moeten geven als ze toekomen. precies of ze willen geen contract tekenen tot ze de titel zeker krijgen binnen de eerste maand.

over cena heel turn. er beginnen de laatste tijd toch enorm veel geruchten te komen dus wss gaan we zondag allemaal een ontgoocheling tegemoet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan