Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
In smackdown deed bryan een ultimate warriorken. ;) (mee de touwen).

Zalig die del rio , in z'n thuisland, supporters vol achter del rio, zalig, titel staat hem goed.

Allee,ze zijn van big show nen 2de cena aant maken.

Marginal0

Legacy Member
Ongelofelijk bij TNA. Ze hebben een show van, wat, 85 min? Je moet eens raden hoeveel minuten toegewijd waren aan wrestling...

7. Ik heb ze niet geteld, maar srly, WTF? 'Impact' maken ze wel in de wrestling wereld. Da's niet eens 10% vd show. Da's geen pro wrestling meer. Da's soap opera.

Verder wel interessant hoe WWE seemingly de Monday Night Wars wil terugbrengen. Dan hebben ze met deze een kijker terug, al is het gans artificieel geconstrueerd. Maakt niet uit; ik maak mezelf wel wijs dat het echt is. :)

Royco

Legacy Member
Dacht al, waar blijft die nieuwe t-shirt nu?! :unsure:

Maar dus voor SS ist dan The Rock, Cena, Triple H, Punk, ? (foley?) vs Nash, Miz, Truth, Christian, Rhodes

Of ben ek nu 2 ss matches door elkaar aant halen? omdenduur weet ik het ook nie meer :crazy:

Royco

Legacy Member
Ok nu opeens is het een gewone tag match :unsure:
Damn R-Truth is toch wel $$$ vind ik, zijn promos zijn zalig :p

camino

Legacy Member
Ben content del rio zijn titel behouden heeft.

Dat mee big show en den mark was de max haha, lang geleden we dat nog eens mogen zien hebben.

Fir3wulf

Legacy Member
Nu vengeance aant zien, the truth en the miz hebbe nie verdiend gewonnen vond ik, Cm punk en HHH haalde veel nicer moves boven. Randy orton daarentegen wel, nice mathcke.

RickHarrison

Legacy Member
Eerste x dat ik deze thread opmerk en na vluchtig doorlezen vraag ik mij toch het volgende af, spelen jullie als "fans" het theatertje dan mee in jullie opmerkingen of hoe zit dat?

(honest question, wil hier absoluut niemand mee op de tenen trappen, ben gewoon curieus...)

Fir3wulf

Legacy Member
Kweet da er een groot deel geacteerd is ze, ma das juist het grappige eraan vind ik :)
En ja soms zitte der toch wel wa stuntjes tusse die de moeite zijn

hatetn

Legacy Member
RickHarrison zei:
Eerste x dat ik deze thread opmerk en na vluchtig doorlezen vraag ik mij toch het volgende af, spelen jullie als "fans" het theatertje dan mee in jullie opmerkingen of hoe zit dat?

(honest question, wil hier absoluut niemand mee op de tenen trappen, ben gewoon curieus...)


vraag jij je nooit af wat er gaat komen als je kijkt naar een serie? als je niet meer uitkijkt naar de volgende aflevering is het tijd dat je stopt met kijken.

ik denk zelfs dat ik hier ergens al letterlijk aangehaald heb dat worstelen in principe niet meer is dan familie met een ring waar mannen op elkaar kloppen als ze een probleem hebben. en door die reden alleen al is het beter dan al die zever

RickHarrison

Legacy Member
hatetn zei:
vraag jij je nooit af wat er gaat komen als je kijkt naar een serie? als je niet meer uitkijkt naar de volgende aflevering is het tijd dat je stopt met kijken.

ik denk zelfs dat ik hier ergens al letterlijk aangehaald heb dat worstelen in principe niet meer is dan familie met een ring waar mannen op elkaar kloppen als ze een probleem hebben. en door die reden alleen al is het beter dan al die zever

uhu maar dat is dan ook mijn vraag. Als ik een voetbalmatch bekijk waarbij ploeg A de betere ploeg met de meeste kansen heeft maar desondanks verliest bedoel een uitspraak als hierboven "ik vind dat ploeg B onterecht gewonnen heeft" letterlijk. Als ik echter naar bv. FC de kampioenen kijk en daar verliezen ze onterecht dan zou ik bv. kunnen zeggen "ik vond het niet fijn dat ze de kampioenen in die aflevering lieten verliezen en vond het dus geen leuke ontwikkeling/gebeurtenis in de serie..."

Daarom vraag ik mij af wat in dit topic dan wordt bedoeld als ze over een match zeggen dat iemand onterecht verloren heeft. Bedoelen jullie dan hetzelfde als ik in het tweede geval, of spelen jullie een beetje zelf mee en doen jullie ook een beetje alsof, net als ik doe alsof ik een een groep van 5/10/25 man hun leven red elke keer ik een dungeon/raid tank in WoW...?

Re@V0r

Legacy Member
vroeger toen ik nog klein was vond k het toch plezanter om volgen tbh... toen was ik nog volledig into kayfabe
het magische is er toch wa af vind k, ma met momenten blijft het toch plezant om te volgen/zien :)

Royco

Legacy Member
@RickHarrison: moeilijk om uit te leggen tbh, nee het is niet dat we meespelen .. zou maar belachelijk zijn. Je moet sommigen hun comments hier wel niet serieus nemen, bij sommigen zie ik de lijn tussen geloven/het te serieus nemen en hoe wij er naar kijken helemaal niet.
Maar als ik bijvoorbeeld zeg van "die had ik liever niet zien winnen" is het eigenlijk meer omdat ik die andere wrestler liever bezig zie of gewoon vind dat hij de "win" verdient (niet storyline wise maar dan career wise)


Damn gisteren die Bret vs Shawn dvd gezien, eindelijk beetje meer inside info over Survivor Series '97. Bret en Shawn nog nooit zo emotioneel gezien, was wel heftig. :bow:
En als ge die hoort praten over die match van Wrestlemania XII :) die 2 waren toch de beste ooit imo.

sinas7

Legacy Member
WWE has come to terms on the release of WWE Raw Diva Maryse as of today, October 28, 2011. WWE wishes Maryse the best in all of her future endeavors.

blijkbaar hebben ze Maryse buitengesmeten, (of ze is zelf opgestapt), weer een diva met kwaliteit weg...

Marginal0

Legacy Member
WWE steunt op het keyfabe concept. Je moet het meespelen, anders wordt het een saaie bedoeling. Net zoals men idd met 'thuis' en consoorten meespeelt of zich 'inleeft' in de serie.

En is Maryse weg? S'wel jammer, die had nog wel cava skills tbh. Wrestling-wise was het iets minder, maar haar persoonlijkheid maakte het wel af. K'denk niet echt dat ze die gaan buitensmijten. Ze zal zelf wel gevraagd hebben naar haar release. Ze zal het beu zijn, en als de fut eruit is ben je zonder veel in-ring skills nogal waardeloos voor WWE.

camino

Legacy Member
Maryse is niet meer??ppff, ze was niet alleen geil maar ook goeie wrestlester.

Kelly kelly was ook wel weer om van te smullen met hetgeen ze aanhad in raw,, gabba gabba, love it.

Ps: ik meende maryse ne hernia had?

Match cena vs the mizz trok op niks.

camino

Legacy Member
RickHarrison zei:
uhu maar dat is dan ook mijn vraag. Als ik een voetbalmatch bekijk waarbij ploeg A de betere ploeg met de meeste kansen heeft maar desondanks verliest bedoel een uitspraak als hierboven "ik vind dat ploeg B onterecht gewonnen heeft" letterlijk. Als ik echter naar bv. FC de kampioenen kijk en daar verliezen ze onterecht dan zou ik bv. kunnen zeggen "ik vond het niet fijn dat ze de kampioenen in die aflevering lieten verliezen en vond het dus geen leuke ontwikkeling/gebeurtenis in de serie..."

Daarom vraag ik mij af wat in dit topic dan wordt bedoeld als ze over een match zeggen dat iemand onterecht verloren heeft. Bedoelen jullie dan hetzelfde als ik in het tweede geval, of spelen jullie een beetje zelf mee en doen jullie ook een beetje alsof, net als ik doe alsof ik een een groep van 5/10/25 man hun leven red elke keer ik een dungeon/raid tank in WoW...?

De ene leeft erin mee de andere niet, daar zit het verschil, ik leef erin mee en dat maakt het net zo leuk en soms ook niet :).
Tis fake, weet iedereen, er word op voorhand beslist wie er wint enz....Neemt niet weg zoals ik al heb aangehaalt ze soms ferm overdrijven wat die senario schrijvers betreft en hun liefde voor 1-2bepaalde wrestlers die dan nauwelijks skills heeft en die dan altijd maar mag winnen en de zoveelste titel opstrijken. Voor vele wrestlers maakt dat toch wel uit zenne of ze een titel hebben of niet, fake of geen fake gedoe.

Voetbal leef ik ook in mee alleen is dat wel realiteit en niet te vergelijken met wwe :).

Royco maakt een fout door alleen naar mij te wijzen met z'n reactie van, ge moet zijn commentaar niet serieus nemen. Nochthans heb ik gelijk wat bv cena betreft, fake of niet heeft er niks mee te maken zelfs, wwe draait ook vooral om merchandising, vooral dat heeft er ook veel mee te maken en dat gaat helaas boven het sportieve, er zijn vele andere wrestlers die veel beter zijn,meer skills hebben en deze worden dan te kakken gezet enz....

Dusja, das zowat het enige waar ik me wel kan in kwaad maken fake of nie fake, hetgeen ik zeg is gewoon correct en waarheid.

Fir3wulf

Legacy Member
kgaan een van de dagen die dvd van randy orton is zien, ben is benieuwd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan