Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

RickHarrison zei:Eerste x dat ik deze thread opmerk en na vluchtig doorlezen vraag ik mij toch het volgende af, spelen jullie als "fans" het theatertje dan mee in jullie opmerkingen of hoe zit dat?
(honest question, wil hier absoluut niemand mee op de tenen trappen, ben gewoon curieus...)
hatetn zei:vraag jij je nooit af wat er gaat komen als je kijkt naar een serie? als je niet meer uitkijkt naar de volgende aflevering is het tijd dat je stopt met kijken.
ik denk zelfs dat ik hier ergens al letterlijk aangehaald heb dat worstelen in principe niet meer is dan familie met een ring waar mannen op elkaar kloppen als ze een probleem hebben. en door die reden alleen al is het beter dan al die zever

die 2 waren toch de beste ooit imo.RickHarrison zei:uhu maar dat is dan ook mijn vraag. Als ik een voetbalmatch bekijk waarbij ploeg A de betere ploeg met de meeste kansen heeft maar desondanks verliest bedoel een uitspraak als hierboven "ik vind dat ploeg B onterecht gewonnen heeft" letterlijk. Als ik echter naar bv. FC de kampioenen kijk en daar verliezen ze onterecht dan zou ik bv. kunnen zeggen "ik vond het niet fijn dat ze de kampioenen in die aflevering lieten verliezen en vond het dus geen leuke ontwikkeling/gebeurtenis in de serie..."
Daarom vraag ik mij af wat in dit topic dan wordt bedoeld als ze over een match zeggen dat iemand onterecht verloren heeft. Bedoelen jullie dan hetzelfde als ik in het tweede geval, of spelen jullie een beetje zelf mee en doen jullie ook een beetje alsof, net als ik doe alsof ik een een groep van 5/10/25 man hun leven red elke keer ik een dungeon/raid tank in WoW...?
.
.